Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до світильників та освітлювального обладнання код ДК 021:2015:31530000-0 (лампа, стартер)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-11-11-002946-b 58f82cb0361b4e0db040107821ca8769
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 12:09
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 штука
Лампа, стартер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:28
Протокол 261.pdf
11 листопада 2019 17:28
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:18
Дата відповіді: 13 листопада 2019 18:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у Додатку 2 до документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у разі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Враховуючи зазначене, повідомляємо, що якщо Постачальником буде запропоновано товар який повністю відповідатиме технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації, пропозиція Постачальника буде прийнята до розгляду.
Відносно типу підключення свтлодіодних ламп з цоколем G13
Дата подання: 12 листопада 2019 14:45
Дата відповіді: 13 листопада 2019 18:42
Шановний замовнику, повідомте, будь ласка, тип підключення світлодіодних ламп з цоколем G13: двостороннє чи одностороннє. Дякуємо
Відповідь: Лампа з цоколем G-13 двостороннього підключення.
Відносно потужності лампи з цоколем G24D-2
Дата подання: 12 листопада 2019 16:41
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:41
Шановний Замовнику, просимо внести зміни у тендерну документацію відносно технічних вимог до лампи з цоколем G24d-2: якщо це лампа світлодіодна, то для випрjмінювання заданого світлового потоку 800лм потужність, що споживається, становить 8-10Вт, а не 18Вт, як вказано у тендерній документації. Світлодіодних ламп з цоколем G24d-2 потужністю 18Вт не існує. Деякі виробники вказують у назві, наприклад, LED 18 7W/4000K, що означає, що ця лампа потужністю 7Вт замінює неінтегровану КЛЛ потужністю 18Вт. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником з урахуванням потреби, а саме: специфіки освітлення приміщень адміністративних будівель та конструкції світильників в додатку 2 до документації на закупівлю за предметом: «Частини до світильників та освітлювального обладнання код ДК 021:2015:31530000-0 (лампа, стартер)» у технічних вимогах сформовано вимоги до ламп та стартерів. Так, зокрема Замовнику потрібні лампи світлодіодні потужністю 18 Вт та цоколем типу G24d-2, у технічних вимогах до цієї лампи передбачено вимогу щодо сили світлового потоку в форматі «не менше 800 Лм», що означає, можливість Учасників запропонувати Замовнику лампи, що відповідають всім іншим технічним вимогам та мають силу світлового потоку не менше 800 Лм, а отже Учасник може запропонувати лампу із силою світлового потоку 800 Лм і більше, що у свою чергу дає можливість Учасникам надати найбільш вигідну з урахуванням ціни та якості пропозицію Замовнику.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" 121 364,00
UAH з ПДВ
121 364,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 138 980,00
UAH з ПДВ
138 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 139 995,00
UAH з ПДВ
139 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 15:21
Електронний підпис
18 листопада 2019 15:20
Комерційна пропозиція.pdf
18 листопада 2019 15:20
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 10:14
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:02
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 10:02
Тех характеристики.pdf
18 листопада 2019 10:02
Рішення ІБ директор Сінтюк.pdf
18 листопада 2019 10:02
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 10:02
наказ ІБ директор Сінтюк.pdf
18 листопада 2019 10:02
Лист згода.pdf
18 листопада 2019 10:02
Довідка захист довкілля.pdf
18 листопада 2019 10:02
Довідка аналого договора.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 17:58
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:58
цінова.pdf
18 листопада 2019 17:58
інформація про тех частину.pdf
18 листопада 2019 17:58
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:58
договір.pdf
18 листопада 2019 17:50
лист-гарантія (санкції).pdf
18 листопада 2019 17:50
довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР"

ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР"
#34074501
Відхилено 121 364,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"
#38353845
Відхилено 138 980,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:26
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 139 995,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:41

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" #34074501

№ рішення у справі

65/69-р/к

Дата рішення у справі

22.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:11
Протокол 261-1.pdf

Документи

26 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:21
Протокол 261-2.pdf

Документи

26 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:40
Протокол 261-3.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій