Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 код -15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки).
Очікувана вартість
531 468,00 UAH
UA-2019-11-11-002873-b ● 69e51a2b027b4bc9853a1d1b1ec7590d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Вебсайт: | http://enuo.osvita.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Контактна особа: |
Попкова Євгенія Анатоліївна +380613931432 en.uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 17:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 17:21 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 13:03 |
Очікувана вартість: | 531 468,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 657,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14881 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4921 шт
новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1 Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) виділених Замовнику у 2019 році в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в кошторисі Замовника. 4.2 Замовник здійснює оплату в національній валюті України, після фактичного отримання товару, на підставі накладних, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, відповідно до умов даного Договору в межах виділених у 2019 році Замовнику бюджетних асигнувань. 4.3 Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 10 календарних днів. 4.4 Перебіг терміну відстрочки обумовленої в пп. 4.3 цього договору починається з моменту повідомлення Замовником Учасника. 4.5 Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 9 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 8 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 7 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 6 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 5 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 3 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 2 до ТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Додаток 1 до ТТД.pdf | |
11 листопада 2019 17:17 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-11-002873-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович", Код ЄДРПОУ:2622008271
Дата подання: 29 листопада 2019 13:35
ВИМОГА щодо неправомірного рішення , дії чи бездіяльності Замовника торгів
Пропозиція ФОП Єрьоміна Р.М. повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, але її було необгрунтовано дискваліфіковано. В той же час пропозиція ФОП Носач О.М. має цілий ряд зауважень та порушень, які Замовник не врахував і визнав необгрунтовано її Переможцем. Тому просимо провести завершення процедури закупівлі відповідно до вимог чинного Законодавства України та Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 14:57
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Отже, в даному випадку, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» це звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Розглянувши звернення ФОП Єрьомін Р.М. повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, учаснику у складі його тендерної пропозиції необхідно надати:
«…-сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується (є клієнтом) Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про банківські установи, в яких обслуговується (є клієнтом) Учасник та/або має рахунки;…».
Банківський рахунок — рахунок, на якому обліковуються власні кошти, вимоги, зобов'язання банку стосовно його клієнтів і контрагентів та які дають можливість здійснювати переказ коштів за допомогою банківських платіжних інструментів.
У п.1 розділу ІІІ тендерної документації в цій частині, замовником не вказано, що дана вимога стосується лише рахунків для здійснення господарської діяльності або поточних рахунків. Учаснику потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується (є клієнтом) Учасник, яка містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Єрьомін Р.М. надані видані йому документи, а саме: електронна банківська гарантія №24810/19-ТГ від 26.11.2019 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» і довідка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 26.11.2019 №03-1/2-1/6935 в якій вказано, що ФОП Єрьомін Р.М. має рахунок на якому в наявності кошти в розмірі 14 881,00 грн. які є грошовим покриттям Гарантії №24810/19-ТГ від 26.11.2019 виданої ФОП Єрьоміну Р.М., отже ФОП Єрьомін Р.М. обслуговується (є клієнтом) АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», що підтверджено наданими ним у складі тендерної пропозиції документами з банківської установи АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ».
В складі тендерної пропозиції ФОП Єрьомін Р.М., яка розміщена в електронній системі закупівель до спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасників, відсутній документ а саме: сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується (є клієнтом), від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» про відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Перевірити самостійно дану інформацію замовник не має можливості, оскільки такою інформацією володіє тільки банківська установа і особа, яка обслуговується (є клієнтом) банківської установи.
Таким чином, учасник порушив вимоги п.1 розділу ІІІ тендерної документації в цій частині. Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерні пропозиції або інші документи Учасника, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються замовником до уваги і не розглядаються». Таким чином до завантажені Вами на електронний майданчик довідки від 29.11.2019 після спливу кінцевого терміну подання пропозицій учасників (26.11.2019) не приймаються замовником до уваги і не розглядаються.
З приводу не відповідності сторінки №3 копії протоколу №286 від 28.11.2019, повідомляємо, що під час сканування працівниками протоколів переплутані сторінки за №3 протоколів №285 від 28.11.2019 і протоколу №286 від 28.11.2019. Сканований оригінал протоколу №286 від 28.11.2019 додається. Оригінал протоколу №286 від 28.11.2019 знаходиться у замовника і кожен бажаючий може з ним ознайомитись.
Твердження про не відповідність пропозиції ФОП Носач О.М. вимогам тендерної документації не відповідає дійсності та ґрунтується на хибних підставах. Оскільки, ФОП Носач О.М. у складі тендерної пропозиції надані необхідні документи, в тому числі: довідка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» №191126SU09321402 від 26.11.2019 09:30:37 год. «Про наявність грошових коштів під покриття гарантії» в розмірі 14881,00 грн. (роздрукований з електронної системи закупівель документ додається), також надана довідка під назвою «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» разом з оригіналом особової медичної книжки (копії сторінок із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медичного огляду), відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150 (роздрукований з електронної системи закупівель документ додається). Дані документи розміщені в електронній системі закупівель до кінцевого терміну подання тендерних пропозиції 26.11.2019 17:21 год. і кожен бажаючий може з ними ознайомитись. Замовник не встановлював в тендерній документації певну кількість працівників які повинні бути в Учасника, тому Учасник як самостійно може здійснювати підприємницьку діяльність так і мати працівників. Замовником в тендерній документації зазначено, що доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження, здійснюється Учасником за його власний рахунок та входить до ціни товару, відповідальність за доставку товару Учасник несе особисто. Вимоги замовника не порушені.
Стосовно того, що в документі наданому у складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Носач О.М., відсутнє зображення цукерки, повідомляємо наступне. Відсутність зображення цукерки не нівелює та не спотворює зміст тендерної пропозиції, замовник має можливість самостійно перевірити кожну цукерку на сайтах виробників. Всі документи, що вимагались замовником надані ФОП Носач О.М. в повному обсязі. Також, ФОП Носач О.М. наданий зразок новорічного подарунку, який перевірено замовником на відповідність вимогам викладеним в тендерній документації та інформації отриманої з сайтів виробників цукерок, які входять до складу новорічного подарунку, замовником встановлена повна відповідність товару. Отже Учасник ФОП Носач О.М. не порушила вимоги замовника викладені в тендерній документації.
Крім того, замовником під час розгляду звернення ФОП Єрьоміна Р.М. за роз’ясненнями та додаткового вивчення тендерної пропозиції Учасника ФОП Єрьомін Р.М. додатково виявлені суттєві порушення вимог тендерної документації, що в подальшому спричинять відхилення його пропозиції.
Розглянувши звернення ФОП Єрьомін Р.М. повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, учаснику у складі його тендерної пропозиції необхідно надати:
«…-сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується (є клієнтом) Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про банківські установи, в яких обслуговується (є клієнтом) Учасник та/або має рахунки;…».
Банківський рахунок — рахунок, на якому обліковуються власні кошти, вимоги, зобов'язання банку стосовно його клієнтів і контрагентів та які дають можливість здійснювати переказ коштів за допомогою банківських платіжних інструментів.
У п.1 розділу ІІІ тендерної документації в цій частині, замовником не вказано, що дана вимога стосується лише рахунків для здійснення господарської діяльності або поточних рахунків. Учаснику потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується (є клієнтом) Учасник, яка містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Єрьомін Р.М. надані видані йому документи, а саме: електронна банківська гарантія №24810/19-ТГ від 26.11.2019 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» і довідка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 26.11.2019 №03-1/2-1/6935 в якій вказано, що ФОП Єрьомін Р.М. має рахунок на якому в наявності кошти в розмірі 14 881,00 грн. які є грошовим покриттям Гарантії №24810/19-ТГ від 26.11.2019 виданої ФОП Єрьоміну Р.М., отже ФОП Єрьомін Р.М. обслуговується (є клієнтом) АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», що підтверджено наданими ним у складі тендерної пропозиції документами з банківської установи АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ».
В складі тендерної пропозиції ФОП Єрьомін Р.М., яка розміщена в електронній системі закупівель до спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасників, відсутній документ а саме: сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується (є клієнтом), від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» про відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Перевірити самостійно дану інформацію замовник не має можливості, оскільки такою інформацією володіє тільки банківська установа і особа, яка обслуговується (є клієнтом) банківської установи.
Таким чином, учасник порушив вимоги п.1 розділу ІІІ тендерної документації в цій частині. Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерні пропозиції або інші документи Учасника, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються замовником до уваги і не розглядаються». Таким чином до завантажені Вами на електронний майданчик довідки від 29.11.2019 після спливу кінцевого терміну подання пропозицій учасників (26.11.2019) не приймаються замовником до уваги і не розглядаються.
З приводу не відповідності сторінки №3 копії протоколу №286 від 28.11.2019, повідомляємо, що під час сканування працівниками протоколів переплутані сторінки за №3 протоколів №285 від 28.11.2019 і протоколу №286 від 28.11.2019. Сканований оригінал протоколу №286 від 28.11.2019 додається. Оригінал протоколу №286 від 28.11.2019 знаходиться у замовника і кожен бажаючий може з ним ознайомитись.
Твердження про не відповідність пропозиції ФОП Носач О.М. вимогам тендерної документації не відповідає дійсності та ґрунтується на хибних підставах. Оскільки, ФОП Носач О.М. у складі тендерної пропозиції надані необхідні документи, в тому числі: довідка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» №191126SU09321402 від 26.11.2019 09:30:37 год. «Про наявність грошових коштів під покриття гарантії» в розмірі 14881,00 грн. (роздрукований з електронної системи закупівель документ додається), також надана довідка під назвою «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» разом з оригіналом особової медичної книжки (копії сторінок із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медичного огляду), відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150 (роздрукований з електронної системи закупівель документ додається). Дані документи розміщені в електронній системі закупівель до кінцевого терміну подання тендерних пропозиції 26.11.2019 17:21 год. і кожен бажаючий може з ними ознайомитись. Замовник не встановлював в тендерній документації певну кількість працівників які повинні бути в Учасника, тому Учасник як самостійно може здійснювати підприємницьку діяльність так і мати працівників. Замовником в тендерній документації зазначено, що доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження, здійснюється Учасником за його власний рахунок та входить до ціни товару, відповідальність за доставку товару Учасник несе особисто. Вимоги замовника не порушені.
Стосовно того, що в документі наданому у складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Носач О.М., відсутнє зображення цукерки, повідомляємо наступне. Відсутність зображення цукерки не нівелює та не спотворює зміст тендерної пропозиції, замовник має можливість самостійно перевірити кожну цукерку на сайтах виробників. Всі документи, що вимагались замовником надані ФОП Носач О.М. в повному обсязі. Також, ФОП Носач О.М. наданий зразок новорічного подарунку, який перевірено замовником на відповідність вимогам викладеним в тендерній документації та інформації отриманої з сайтів виробників цукерок, які входять до складу новорічного подарунку, замовником встановлена повна відповідність товару. Отже Учасник ФОП Носач О.М. не порушила вимоги замовника викладені в тендерній документації.
Крім того, замовником під час розгляду звернення ФОП Єрьоміна Р.М. за роз’ясненнями та додаткового вивчення тендерної пропозиції Учасника ФОП Єрьомін Р.М. додатково виявлені суттєві порушення вимог тендерної документації, що в подальшому спричинять відхилення його пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-11-002873-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович", Код ЄДРПОУ:2622008271
Дата подання: 04 грудня 2019 10:24
Дата подання: 04 грудня 2019 10:24
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 11:40
Рішення від 06.12.2019 № 18089+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 11:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2019 № 19182.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 14:26
Рішення від 23.12.2019 № 19182.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 22:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради №2 від 09.01.2020, на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19182-р/пк-пз від 23.12.2019, керуючись абз.1 п.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скасувати рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 28.11.2019 №288 про визнання фізичної особи-підприємця Носач Оксани Миколаївни переможцем процедури закупівлі «Код за ДК 021:2015 код -15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки)», номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2019-11-11-002873-b.
Дата виконання рішення замовником: 10 січня 2020 10:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Панаріна Наталія Юріївна |
400 224,93
UAH з ПДВ
|
303 625,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович" |
440 429,50
UAH з ПДВ
|
305 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУХАРІН ОЛЕКСАНДР МАКСИМОВИЧ" |
531 369,58
UAH з ПДВ
|
334 628,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Носач Оксана Миколаївна |
496 824,16
UAH з ПДВ
|
496 824,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВГАН ВАЛЕНТИНА ЮСУПІВНА" |
516 705,00
UAH з ПДВ
|
516 705,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НК ПРАЙМ" |
531 468,00
UAH з ПДВ
|
531 468,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Панаріна Наталія Юріївна #2726303268 |
Очікує рішення |
303 625,70
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 10:26
|
ФОП Панаріна Наталія Юріївна #2726303268 |
Рішення скасоване |
303 625,70
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 10:26
|
ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович" #2622008271 |
Рішення скасоване |
305 102,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 10:26
|
ФОП "БУХАРІН ОЛЕКСАНДР МАКСИМОВИЧ" #3600303231 |
Рішення скасоване |
334 628,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 10:26
|
ФОП Носач Оксана Миколаївна #2871522461 |
Рішення скасоване |
496 824,16
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 10:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 січня 2020 10:30 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі даного товару, керуючись п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення про відміну процедури закупівлі: Код за ДК 021:2015 код -15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки), номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2019-11-11-002873-b. |
Документи:
10 січня 2020 10:29
|
Проткол про виконання рішення АМКУ |
10 січня 2020 10:29
|
Протокол про відміну торгів |