Фотохімікати (рентгенівська плівка)
Очікувана вартість
37 200,00 UAH
UA-2019-11-11-002866-b fac1d6cf4720462ab3fb9f4c3b226169
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43020245
Місцезнаходження замовника: 43018, Україна, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 50
Контактна особа замовника: Галина Кравчук
+380957170277
kravchukgalyna718@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 19:00
Очікувана вартість: 37 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 упаковка
Плівка медична радіографічна зеленочутлива Caresteam MXG 24х30 см, 100 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
15 упаковка
Плівка медична радіографічна зеленочутлива Caresteam MXG 30х40 см, 100 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 листопада 2019 17:15
Оголошення.doc
11 листопада 2019 17:15
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-002866-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 12 листопада 2019 10:28
Вимога щодо змін в ТД
У відповідності до ТД, а саме: в Додатку 1 Медико-технічні вимоги, Замовник зазначив: АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!
Шановний замовнику
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що: АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!
Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях), але Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення щодо бажання: АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!, мабуть тому що його не може бути.
Запитуємо Вас, який нормативний акт діючого законодавства дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки відповідні умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення державних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними.
Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз: «АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!», змінити на вираз: «або еквівалент», в іншому разі ми вимушені будемо направити листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Сподіваємося на порозуміння!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 12:43
Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Допороговій закупівлі. Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в ЦРЛ не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович 36 750,00
UAH з ПДВ
36 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 15:51
Сес Пленка Кодак.pdf
14 листопада 2019 15:51
Уставные доки.PDF
14 листопада 2019 15:51
sert mxg.PDF
14 листопада 2019 15:51
Insr MXG.pdf
14 листопада 2019 15:51
Декларация Carestream MXB(G).pdf
14 листопада 2019 15:51
Додвіки.pdf
14 листопада 2019 15:51
Цінова та документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
Переможець 36 750,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:35

Документи

21 листопада 2019 17:35
Протокол № 110.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
36 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 17:35
Протокол № 110.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір № 24-2220.pdf укладений
29 листопада 2019 11:03

Актуальні тендери

До пошуку