Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання вогнегасників для закладів культури
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-11-002789-b f1a26c9d707344cfa65626e5949738aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крутиус Ганна Миколаївна

380442960728
380442929233
kultura_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397258
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02100, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будівельників, 34/1
Контактна особа: Крутиус Ганна Миколаївна
380442960728,380442929233
kultura_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 17:30
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Придбання вогнегасників для закладів культури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, місто Київ, Київ, вул.Будівельників, 34/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 35111300-8 — Вогнегасники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання вогнегасників для закладів культури Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:05
договір ВК (14).docx
11 листопада 2019 17:05
forma_propozitsiyi.doc
11 листопада 2019 17:03
Придбання вогнегасників для закладів культури.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:21
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі у торгах ФОП допускаємо. Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. При цьому, незалежно від того є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх пропозицій здійснюється на однакових підставах

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рубіж" 37 926,00
UAH
37 926,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 09:49
Електронний підпис
14 листопада 2019 09:48
ЦіноваПропозиція.PDF
13 листопада 2019 09:53
Електронний підпис
13 листопада 2019 09:48
ЦіноваПропозиція.PDF
13 листопада 2019 09:48
УстановПапіри12,09.rar
13 листопада 2019 09:48
паспорт ОУ чернигов.pdf
13 листопада 2019 09:48
ЛистЗгода.PDF
13 листопада 2019 09:48
ДогЧерниг.pdf
13 листопада 2019 09:48
ДилерствоЧерниНов.pdf
13 листопада 2019 09:48
гарантияВиконаня.PDF
13 листопада 2019 09:48
Висновок СЕС ВВК.pdf
13 листопада 2019 09:48
анкетаРубіж.pdf
13 листопада 2019 09:48
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рубіж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рубіж"
#32878753
Переможець 37 926,00
UAH
14 листопада 2019 11:10

Документи

14 листопада 2019 11:10
Рішення ТОВ Рубіж.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рубіж"
#32878753
37 926,00
UAH
Документи

Документи

14 листопада 2019 11:10
Рішення ТОВ Рубіж.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір № 173.PDF укладений
22 листопада 2019 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 926,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 321,00 UAH)