Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті, ноутбук
Очікувана вартість
259 615,00 UAH
UA-2019-11-11-002747-b 3ef0d3d7ef9046cab951c25e5cfabee0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Мазарчук

+380432570445 socinform@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 25502211
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 15
Контактна особа: Олександр Мазарчук
+380432570445
socinform@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:47
Очікувана вартість: 259 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 298,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування – місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1 Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року. Джерело фінансування – місцевий бюджет. 4.2. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами видаткової накладної. 4.3. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 16:55
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
11 листопада 2019 16:55
4 ТД.doc
11 листопада 2019 16:55
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
11 листопада 2019 16:55
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:22
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, згідно із вимогами тендерної документації, Учасник повинен подати пропозицію
відповідно до додатку №2 до тендерної документації у формі заповненої таблиці відповідності
технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що
наведена у даному Додатку. У графі «Характеристики товару запропоновані учасником
процедури закупівлі» Учасником зазначається характеристики запропонованого обладнання
та/або його частини..
При цьому, відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на
конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело
його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Разом з тим,
Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки
чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати
усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У
разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної
документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених
Законом.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари,
які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку,
страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх
інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у
відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник
процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні
закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною
системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у
тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність
вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція
якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така
оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 12 листопада 2019 17:57
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:24
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції у разі постачання програмної продукції Windows,має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноваженьучаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що вимоги до комп'ютерного обладнання встановлені в Додатку 2 ТД (технічні вимоги). Встановлення додаткових вимог зменшить коло потенційних Учасників, Замовник зацікавлений в тому, щоб закупити товар у найкоротші терміни.
Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури та приймання товару, тому гарантуємо перевірку товару, програмного забезпечення Windows, безпосередньо під час його отримання, у випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.

Дякуємо за Ваше звернення та небайдужість до проблем в закупівлях неліцензійного товару, в тому числі програмного забезпечення комп’ютерної техніки.
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 12:16
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:27
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація передбачає, що у разі, якщо Технічні вимоги та специфікація товару містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні вимоги та специфікація товару містять вираз «або еквівалент».
Отже, Замовником допускається на торги аналоги або еквіваленти, проте Характеристики запропонованого товару потенційних учасників повинні бути НЕ НИЖЧЕ вказаних в технічних вимогах даної закупівлі, тобто бути ідентичними або краще.
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 12:16
Дата відповіді: 14 листопада 2019 13:45
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Замовником згідно оголошеної закупівлі передбачається лише поставка товару.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 221 078,04
UAH з ПДВ
211 399,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 224 700,00
UAH з ПДВ
211 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чухрієнко Марина Вікторівна 254 611,00
UAH з ПДВ
254 611,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 11:04
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:04
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:06
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:05
Виписка з ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 17:23
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:22
13517786_Проект договору.pdf
26 листопада 2019 17:22
довідка про субпідрядників.pdf
26 листопада 2019 17:22
Витяг 05.11.19.pdf
26 листопада 2019 17:22
Статут.pdf
26 листопада 2019 17:22
Наказ директора .pdf
26 листопада 2019 17:22
Технічний опис.pdf
26 листопада 2019 17:22
Кваліфікаційні критерії.pdf
26 листопада 2019 17:22
13517786_пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 16:42
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:30
17 Довідка про наявність СЦ.pdf
26 листопада 2019 16:30
11.1 Виписка з ЄДР.PDF
26 листопада 2019 16:30
11 Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2019 16:30
10 Паспорт Чухрієнко М.В..PDF
26 листопада 2019 16:30
8 Довідка про СТАТУТ.pdf
26 листопада 2019 16:30
7 Довідка про повноваження.pdf
26 листопада 2019 16:30
6 Технічне завдання .pdf
26 листопада 2019 16:30
5.3 Аналогічні договори.PDF
26 листопада 2019 16:30
5.2 Аналогічні договори.pdf
26 листопада 2019 16:30
5.1 Аналогічні договори.pdf
26 листопада 2019 16:30
5 Аналогічні договори.pdf
26 листопада 2019 16:30
4 Довідка про Працівників.pdf
26 листопада 2019 16:30
2 Стаття 17.pdf
26 листопада 2019 16:30
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Чухрієнко Марина Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 211 399,92
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
211 399,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 12:02
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:29
Договір 45.pdf укладений
20 грудня 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 211 399,92
UAH (в тому числі ПДВ 35 233,32 UAH)