Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютерні інтерактивні комплекси
Очікувана вартість
160 160,00 UAH
UA-2019-11-11-002677-b b6b17251f11a4d93ad729bddef667a4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 160 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Строк поставки - 14 к.д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
комп’ютерні інтерактивні комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул. Ю. Іллєнка, 36/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 16:47
Додаток 6. Проект договору.doc
11 листопада 2019 16:47
комп’ютерні_ інтерактивні_ комплекси_ІМВ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГАЄВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 157 800,00
UAH з ПДВ
157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 160 140,00
UAH з ПДВ
160 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 07:59
БУГАЄВСЬКА.pdf
09 грудня 2019 11:16
Довідка МВС.pdf
19 листопада 2019 12:50
Електронний підпис
19 листопада 2019 12:21
Авторизація .jpg
19 листопада 2019 10:30
Сертифікати.pdf
19 листопада 2019 10:01
Уставні документи. .pdf
19 листопада 2019 10:01
Технічне завдання.pdf
19 листопада 2019 10:01
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:40
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:38
27.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 6.pdf
25 листопада 2019 15:38
21.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
25 листопада 2019 15:38
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
25 листопада 2019 15:38
15.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
25 листопада 2019 15:38
13.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
25 листопада 2019 15:38
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
25 листопада 2019 15:38
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
25 листопада 2019 15:38
6.НАКАЗ.pdf
25 листопада 2019 15:38
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
25 листопада 2019 15:38
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГАЄВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГАЄВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2924806723
Переможець 157 800,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГАЄВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2924806723
157 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:00
К 249.pdf укладений
17 грудня 2019 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 157 800,00
UAH