Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-11-11-002496-b c5ff87aa6d9949528de07bde956ded78
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крук Віталій

380989533306 sanatoriy_sever@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Северинівська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 05484570
Вебсайт: http://severynivskalvl.com.ua/wordpress/
Місцезнаходження: 23126, Україна , Вінницька обл., Жмеринський район, село Северинівка, вул. САНАТОРСЬКА, буд.1
Контактна особа: Крук Віталій
380989533306
sanatoriy_sever@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 12:08
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23126, Україна, Вінницька область, с. Северинівка, Санаторська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 12 листопада 2019 13:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. В даному випадку у додатку №1 до тендерної документації (Технічні вимоги) чітко прописано найменування товару. Отже марка та модель в складі тендерних пропозицій учасника має бути така сама як і в Тендерній документації.
2. При формуванні пропозиції за формою, що визначена Додатком 1 до тендерної документації, учасник торгів в т.ч. повинен вказати конкретне найменування товару, що пропонується.
3. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 74 000,00
UAH з ПДВ
74 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 74 730,00
UAH з ПДВ
74 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 20:50
Гигиена all до 2021.pdf
19 листопада 2019 20:50
Довідка досвід.pdf
19 листопада 2019 20:50
Паспорт, ІПН.pdf
19 листопада 2019 20:50
Лист про якість.pdf
19 листопада 2019 20:50
Інформація про учасника.pdf
19 листопада 2019 20:50
Згода договір.pdf
19 листопада 2019 20:50
Договор Микротрон.pdf
19 листопада 2019 20:50
Довідка стаття 17.pdf
19 листопада 2019 20:50
Довідка СЄС.pdf
19 листопада 2019 20:50
Довідка сервіс центр.pdf
19 листопада 2019 20:50
Довідка про працівників.pdf
19 листопада 2019 20:50
Довідка захист довкілля.pdf
19 листопада 2019 20:50
Довідка виробник ПК.pdf
19 листопада 2019 20:50
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 20:50
Витяг податки.pdf
19 листопада 2019 20:50
74000 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
Відхилено 74 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
Переможець 74 730,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
74 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір №26112019-2 комп обладнання.pdf укладений
09 грудня 2019 11:19