Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча)
Очікувана вартість
702 300,00 UAH
UA-2019-11-11-002368-b 8432c34dae344087a543ef3267c09adb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Моторна

+380957963029 imotornaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40737491
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80
Контактна особа: Ірина Моторна
+380957963029
imotornaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:10
Очікувана вартість: 702 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 023,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Потреба на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограм
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2060 кілограм
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кілограм
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1040 кілограм
Кури бройлерні (тушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1150 кілограм
Печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кілограм
Четвертина куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 16:12
ТД м'ясо Бобринець н.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-002368-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 03 грудня 2019 11:42
щодо можливих порушень
1 Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Додатком 3 тендерної документації передбачено:
- Товар що поставляється в порядку та на умовах Договору, повинно відповідати технічним умовам тендерної документації, а також вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників якості та безпеки харчових продуктів тваринного походження, упаковки, маркування, транспортування, зберігання.

- Товар повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку,що надається при поставці кожної партії товару. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів, підтверджується документами при кожній поставці товару (копії декларації виробника/або посвідчення про якість, або протоколу дослідження на органолептичні показники якості, або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи .
- На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання.

В складі пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Сокуренко Оксани Володимирівни відсутнє підтвердження вищезазначеної інформації. Подібного висновку прийшла і колегія Антимонопольного комітету України в 2.3 викладеного в рішенні №16308 – р/пк-пз від 08.11.2019 року. (копія рішення додається).
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника Сокуренко Оксани Володимирівни міститься файл «інформація іsо і потужності» в якому міститься лист інформація про проходження сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 22000-2007 та довідка видана державним підприємством «Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» щодо заявки на проходження сертифікації та орієнтовного терміну закінчення робіт. Поряд з тим зазначаємо, що сертифікація систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) проводиться органом сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), в зазначеному переліку відсутня інформація про такий орган як державне підприємство Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», тобто даний заклад не має акредитації щодо систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005).
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Сокуренко Оксана Володимирівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»
2 Надати копії медичних книжок працівників учасника з пройденим медоглядом (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть безпосередньо залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату подання тендерних пропозицій)

В складі тендерної пропозиція міститься інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якій зазначено такі працівники учасника як Сокуренко Віктор Володимирович та Ємельянова Олександр Євгенович. Проте вищезазначені особи є фізичними особами-підприємцями та в складі документації відсутня будь-яка інформація, що підтверджує будь-які відносини з вище зазначеними працівниками в учасника. Тобто вищезазначені медичні книжки свідчать про відсутність працівників учасника.

На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 17:00
Вимога відхилена. Опис у вкладенні

Документи подані скаржником

03 грудня 2019 11:41
вимога
03 грудня 2019 11:41
Рішення Білозьорова.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-11-002368-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 12 грудня 2019 17:06
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча)" (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 702 300,00грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 27.11.2019 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників: 1) ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"- Переможець; 2) ФОП Гребенюк Антон Ігорович - пропозиція не розглядалась. 3) ТОВ "Валекс КО" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник). Відповідно до Протоколу наради тендерного комітету № 388 від 02.12.2019 р., що опублікований в системі Prozorro 02.12.2019 р., тендерну пропозицію ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення протоколу про намір укласти договір. Скаржник - ТОВ "Валекс КО" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА", яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з: ... - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. У додатку 3 до ТД вимагається: Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати - Гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику, відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі зазначених у додатку № 3 до цієї тендерної документації. У складі пропозиції ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" міститься гарантійний лист вих № 60 від 26.11.2019 р., я кому зазначено: "Я Фізична особа-підприємець Сокуренко Оксана Володимирівна маю можливість і гарантую виконання технічних вимог на закупівлю Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча) зазначених у додатку 3 до тендерної документації" надалі по тексту листа міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в яких учасник зазначає яка продукція повинна бути (.. м'ясо яловичини повинно бути..., ... має відповідати органолептичним показникам..., ... продукція, що постачається повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам...) У складі пропозиції відсутній гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику, відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі зазначених у додатку № 3 до цієї тендерної документації та відсутня інформація яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Жоден із поданих документів не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТД, а лише говорити про таку необхідність. У Гарантійному листі зазначено лише про наміри і можливість, однак твердження про відповідність відсутнє. Жоден із поданих документів не викладено у стверджувальній формі. В складі пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Сокуренко Оксани Володимирівни відсутнє підтвердження вищезазначеної інформації. Подібного висновку прийшла і колегія Антимонопольного комітету України в 2.3 викладеного в рішенні №16308 – р/пк-пз від 08.11.2019 року. (копія рішення додається). Тендерна пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена. 2. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з: ... - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. У додатку 3 до ТД вимагається: Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати - Довідка в довільній формі про детальний опис товару, що пропонуються та джерело походження товару, при цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання. У разі якщо учасник не є виробником товару в складі тендерної пропозиції має бути надана завірена копія договору про співпрацю із виробником (або із його офіційним представником, дилером, дистриб’ютером, покупцем, посередником тощо) або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження. У складі пропозиції учасником подано договір укладений з ТОВ "Універсал-плюс" на постачання товару. У поданій пропозиції Переможець зазначає, що виробником запропонованого до постачання товару є ТОВ "М’ЯСНИЙ СТАНДАРТ", ПрАТ "Миронівська птахофабрика", Філія "Переробний комплекс" ТОВ "Вінницька птахофабрика". За таких обставин поданий договір з ТОВ "Універсал-плюс" не є документом який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження. У складі пропозиції відсутній документ, який підтверджує походження товару саме від тих виробників, які Переможець зазначив у своїй пропозиції. Тендерна пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена. 3. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з: ... - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. У додатку 3 до ТД вимагається: Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення). Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції учасника Сокуренко Оксани Володимирівни міститься файл «інформація іsо і потужності» в якому міститься лист інформація про проходження сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 22000-2007 та довідка видана державним підприємством «Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» щодо заявки на проходження сертифікації та орієнтовного терміну закінчення робіт. Поряд з тим зазначаємо, що сертифікація систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) проводиться органом сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), в зазначеному переліку відсутня інформація про такий орган як державне підприємство Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», тобто даний заклад не має акредитації щодо систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005). Зазначені вище документи, лише пояснюють неподання саме сертифікату, однак не позбавляє учасника обов'язку подання іншого документу, оскільки згідно умов ТД, сертифікат був зазначений Замовником, як приклад документу, який може підтвердити впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ. Учасник у складі пропозиції надав інформацію у довільній формі від свого імені та зазначив, що ним розроблено, запроваджено та застосовуються діючі процедури засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Звертаємо увагу, що умовами ТД не передбачалась можливість подання інформації у довільній від імені учасника на виконання вимог ТД, а передбачалось подання саме документів. Гребенюк Олена Олександрівна документально не підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005). Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника відповідно до чинного законодавства може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужби, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР». Переможець не виконав вимог ТД, у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за таких підстав пропозиція переможця підлягає відхиленню. Пропозиція, яка має такі значні помилки була визначена такою, що відповідає вимогам ТД. Таке рішення Замовника порушує наші права та позбавляє можливості розгляду нашої пропозиції та укладення в майбутньому договору за результатами закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення закупівель. Тендерна пропозиція ФОП Гребенюк Антон Ігорович також не відповідає вимогам ТД, в тому числі серед іншого не відповідає вимогам п.1,р.3 ТД, п.6, р.3 ТД та Додатку 3 до ТД. Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель. Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-11-11-002368-b за предметом закупівлі " Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча)" в частині визначення тендерної пропозиції ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА", як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації; 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Гребенюк Антон Ігорович, як таку, що не відповідає вимогам ТД. 4. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛЕКС КО" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-11-002368-b - аналогічне рішення АМКУ. Директор ТОВ «ВАЛЕКС КО» В.Г. Жадан
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2019 18:22
рішення від 16.12.2019 № 18633 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 18:22
Рішення від 28.12.2019 № 19585.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 16:37

Документи подані скаржником

12 грудня 2019 17:06
Скарга АМКУ
12 грудня 2019 17:06
Аналогічне рішення АМКУ
12 грудня 2019 17:06
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 627 690,00
UAH з ПДВ
627 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк Антон Ігорович 653 980,00
UAH з ПДВ
653 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 698 148,00
UAH з ПДВ
698 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 21:34
Електронний підпис
04 грудня 2019 19:28
цінова оновлена.pdf
04 грудня 2019 19:28
ст17.pdf
04 грудня 2019 19:28
податкова.pdf
04 грудня 2019 19:28
мвд.pdf
27 листопада 2019 09:32
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:29
довідка походження товару.pdf
27 листопада 2019 09:29
тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 21:02
цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 21:02
погодження умов договору.pdf
26 листопада 2019 21:02
тех вимоги мясо.pdf
26 листопада 2019 21:02
договір і акт дезинфекція.pdf
26 листопада 2019 21:02
довідка працівники.pdf
26 листопада 2019 21:02
довідка мат. тех. база.pdf
26 листопада 2019 21:02
уповноважена особа.pdf
26 листопада 2019 21:02
Лист гарантія санкції.pdf
26 листопада 2019 21:02
інформ про учасника.pdf
26 листопада 2019 21:02
довідка стаття 17.pdf
26 листопада 2019 21:02
витяг платника.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 10:30
Мясо Освіта.rar
26 листопада 2019 23:25
мясо.rar

Публічні документи

26 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:08
5 Інші документи мясо.pdf
26 листопада 2019 16:08
4 Повноваження мясо.pdf
26 листопада 2019 16:08
2 Відповідність ст.17 мясо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП Гребенюк Антон Ігорович

ТОВ Валекс КО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2840209946
627 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:32
Додаткова угода № 7 від 29.12.2020р мясо.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:12
Додаткова угода №6 від 15.12.2020 року мясо.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 09:01
додаткова зміна реквізитів мясо.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 08:57
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 15:46
Додаткова угода № 4 від 19.10.2020 р мясо..pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 10:35
ДУ №3 від 23.09.2020 Сокуренко.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 16:18
Додаткова угода № 2 від 18.02.2020 року Сокуренко мясо.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 11:19
Додаткова угода №1 від 27.01.2020 року ФОП Сокуренко мясо.pdf зміни до договору
27 січня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 15:07
Договір № 01-20 від 10.01.2020 рік мясо.pdf укладений
10 січня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни договору у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок
Номер договору про закупівлю: 01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 268 282,98
UAH (в тому числі ПДВ 44 713,83 UAH)