Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі, комплектуючі та витратні до друкуючих засобів
Очікувана вартість
171 015,00 UAH
UA-2019-11-11-002309-b 8784183668f04e7a8d9ef6d1a6d69f0e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 13:45
Очікувана вартість: 171 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Картриджі, комплектуючі та витратні до друкуючих засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 16:05
Картр., компл.до друк.зас._11.11.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Державна казначейська служба України розглянула Ваше питання та повідомляє. 1) Щодо еквіваленту. Еквівалентні моделі від інших виробників будуть розглядатися Замовником у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо сумісності товару, яка визначена у пункті 2 розділу 2 Вимог до закупівлі.
2) Щодо моделі запропонованого товару. Вимогами закупівлі встановлено форму та структуру Цінової пропозиції, в якій передбачено заповнення назви товару із зазначенням конкретної торгової марки чи моделі. 3) У вимогах до закупівлі відсутні будь-які обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій, зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам закупівлі з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників - платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій, зазначеними Учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ" 126 800,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 145 440,00
UAH з ПДВ
120 288,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович 154 200,00
UAH з ПДВ
120 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 129 000,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 165 780,00
UAH з ПДВ
165 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 13:44
Відмова.pdf
15 листопада 2019 10:07
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 10:07
Технічна специфікація.pdf
15 листопада 2019 10:07
Документи підприємства.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 10:01
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:01
Оновлена цінова.pdf
15 листопада 2019 10:33
Електронний підпис

Публічні документи

18 листопада 2019 10:40
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:40
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:39
1 Пропозиція.pdf
18 листопада 2019 10:39
5 Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"
#38698551
Відхилено 102 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:39
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 120 288,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
120 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 16:20
dog262-19.pdf укладений
28 листопада 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 120 288,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 048,00 UAH)