Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

світильники та освітлювальна арматура (лампа настільна)
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2019-11-11-001993-b b34e4f9f49a849538cfab960cc0f49b7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Шевченко

+380626127089 krlimcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лиманський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25774091
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., Лиман, вулиця Івана Лейко
Контактна особа: Юрій Шевченко
+380626127089
krlimcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:10
Очікувана вартість: 3 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
лампа настільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Івана Лейко, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно отриманого рахунку, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту прийому Товару при наявності фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та проведення оплати Управлінням державної казначейської служби України Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:34
Договір проект.docx
11 листопада 2019 15:34
2-Зразок цінової пропозиції.docx
11 листопада 2019 15:34
1-Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:36
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Повідомляємо, що при здійснення закупівель товарів та послуг Лиманський міський центр зайнятості керується чинним законодавством України, в тому числі і законодавчими актами котрі регулюють сферу публічних закупівель, тому дискваліфікація Учасників закупівлі можлива лише в передбачених законом випадках. Всі вимоги стосовно предмету закупівлі викладені в документації розміщеній на електронному майданчику, де також передбачено обов'язкове зазначення торговельної марки та конкретних характеристик товару, що пропонується контрагентом/постачальником до поставки.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій