Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшети
Очікувана вартість
50 400,00 UAH
UA-2019-11-11-001858-b eb85f9f7c3f243538ee48b2f098da59e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Очеретна

+380972978828 irz_2vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР № 2 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43228282
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Привокзальна, буд. 30
Контактна особа: Алла Очеретна
+380972978828
irz_2vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 15:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 15:18
Початок аукціону: 20 листопада 2019 15:54
Очікувана вартість: 50 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Привокзальна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:22
4. Проект договору.docx
11 листопада 2019 15:22
3. Додаток 2.docx
11 листопада 2019 15:22
2. Додаток 1.doc
11 листопада 2019 15:22
1. Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:38
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповіно до Додатку 1 Оголошення "Технічні вимоги", Замовником передбачено , що до оцінки допускається лише зазначене в технічних вимогах характеристика. Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами ), учасник - фізична особа , у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа , яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку , передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума , що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів , що передбачені чинним законодавством для такого учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 50 000,00
UAH з ПДВ
49 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 50 160,00
UAH з ПДВ
49 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 10:42
Досвід 2000.rar
19 листопада 2019 10:42
Документы Компаком 2000_1.rar
19 листопада 2019 10:42
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
19 листопада 2019 10:42
Сервіс_центри.pdf
19 листопада 2019 10:42
propozitsiya_ 50000.pdf
19 листопада 2019 10:42
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 10:42
Certificate-161372.pdf
19 листопада 2019 10:42
Certificate-145977 (11).jpg
19 листопада 2019 10:42
Certificate-145977 (10).jpg
19 листопада 2019 10:42
Certificate-145977 (9).jpg
19 листопада 2019 10:42
Certificate-145977 (8).jpg
19 листопада 2019 10:42
Certificate-145977 (7).jpg
19 листопада 2019 10:42
Certificate-145977 (6).jpg

Публічні документи

18 листопада 2019 23:45
08 Інші документи.rar
18 листопада 2019 23:45
07 Cертифікати.rar
18 листопада 2019 23:45
06 Технічні характеристики.rar
18 листопада 2019 23:45
05 Проект договору.pdf
18 листопада 2019 23:45
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 49 496,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 15:38
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Переможець 49 656,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:06

Документи

22 листопада 2019 15:38
Електронний підпис

Документи

22 листопада 2019 16:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
49 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 16:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 11:12
Договір планшети ІРЦ №2.pdf укладений
29 листопада 2019 11:06