Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
41 507 587,20 UAH
UA-2019-11-11-001776-b 799e761b1644464dbfbccc4e98fe961c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:36
Очікувана вартість: 41 507 587,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 166000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи

Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Правобережний міський пляж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 13:18
ТД.doc
21 листопада 2019 13:18
Перелік змін до тендерної документації.doc
14 листопада 2019 12:04
Перелік змін до тендерної документації.PDF
14 листопада 2019 12:04
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 13 Договір завдатку.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 12 Проект договору.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
11 листопада 2019 15:13
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 9.XLS
11 листопада 2019 15:13
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
21 листопада 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 13:18
ТД.doc
11 листопада 2019 15:13
ТД.doc
21 листопада 2019 13:18
Перелік змін до тендерної документації.doc
14 листопада 2019 12:04
Перелік змін до тендерної документації.PDF
14 листопада 2019 12:04
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 13 Договір завдатку.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 12 Проект договору.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
11 листопада 2019 15:13
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 9.XLS
11 листопада 2019 15:13
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 1 Відомості про учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбіжності у вимозі до подачі документів
Дата подання: 16 листопада 2019 16:21
Дата відповіді: 21 листопада 2019 13:22
Згідно пп.9. п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником надаються наступні документи: лист-підтвердження (Додаток 6 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника, на згоду з Проектом договору (Додаток 12 до тендерної документації). До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 11 до тендерної документації) та Договірна ціна. Зазначені документи подаються єдиним файлом в форматі PDF (Portable Document Format). Водночас Примітка цього ж підпункту пункту цього ж розділу містить інформацію, що «Кожен документ подається окремим файлом». Яким чином має подаватись документ лист-підтвердження за додатком 6, Графік виконання робіт та Договірна ціна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пп.9. п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником надаються наступні документи: лист-підтвердження (Додаток 6 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника, на згоду з Проектом договору (Додаток 12 до тендерної документації). До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 11 до тендерної документації) та Договірна ціна. Зазначені документи подаються єдиним файлом в форматі PDF (Portable Document Format).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 39 900 040,80
UAH з ПДВ
39 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 40 724 650,61
UAH з ПДВ
39 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" 41 491 050,67
UAH з ПДВ
41 491 050,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСК ФЛАГМАН" 41 507 091,39
UAH з ПДВ
41 507 091,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 15:39
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:37
Ліцензія завірена копія.zip
30 листопада 2019 15:37
Гарантия 14782.zip
30 листопада 2019 15:37
017 Договір завдатку.pdf
30 листопада 2019 15:37
010 Ліцензія.pdf
30 листопада 2019 15:37
008 Витяг з реєстру ПДВ PDF.pdf
30 листопада 2019 15:37
007 Статут (остання редакція).pdf
30 листопада 2019 15:37
003 Додаток - тех паспорта.pdf
30 листопада 2019 15:37
001 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

01 грудня 2019 14:55
Електронний підпис
01 грудня 2019 14:52
Протокол НР.7z
01 грудня 2019 14:52
Наказ Фролова Ю.М.7z
01 грудня 2019 14:52
Лист для клієнтів.7z
01 грудня 2019 14:52
Гарантія 16073-19.7z
01 грудня 2019 14:52
Банківська ліцензія.7z
01 грудня 2019 14:52
168 ДЦ.pdf
01 грудня 2019 14:52
167ДЦ.pdf
01 грудня 2019 14:52
15. Лист-гарантія..pdf
01 грудня 2019 14:52
7.4 Оригінал Ліцензії.pdf
01 грудня 2019 14:52
7.2 Дозвіл Оригінал.pdf
01 грудня 2019 14:52
7.1 Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2019 14:52
7. Статут.pdf
01 грудня 2019 14:52
5.1. Паспорт Цурган М.А..pdf
01 грудня 2019 14:52
3.6 Таблиця 6.pdf
01 грудня 2019 14:52
3.4. Наказ по ОП.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 11:44
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:00
21.Договір завдатку.pdf
29 листопада 2019 16:00
18. Антикорупційна програма.pdf
29 листопада 2019 16:00
13.Ліцензія.pdf
29 листопада 2019 16:00
12.Дозвіл декларація.pdf
29 листопада 2019 16:00
11.Витяг з реєстру плат.ПДВ.pdf
29 листопада 2019 16:00
10.Решение № 2 от 21.10.2019.pdf
29 листопада 2019 16:00
9.Статут Анстрой Лімітед 2019.pdf
29 листопада 2019 16:00
1. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 17:54
9.свідоцтво ПДВ.pdf
29 листопада 2019 17:54
8.Виписка з ЭДР.pdf
29 листопада 2019 17:54
7.Статут 2019.pdf
29 листопада 2019 17:54
6.Про уповноважену особу.pdf
29 листопада 2019 17:54
5.Про субпідрядників.pdf
29 листопада 2019 17:54
21.Про захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 17:54
16. Договір завдатку.pdf
29 листопада 2019 17:54
13. Про відповідність ст. 17.pdf
29 листопада 2019 17:54
4.Люди.pdf
29 листопада 2019 17:54
3.Довідка про техніку.pdf
29 листопада 2019 17:54
11.Ліцензія.pdf
29 листопада 2019 17:54
10. Дозвiл.pdf
29 листопада 2019 17:54
2. Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:54
1. Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСК ФЛАГМАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Відхилено 39 510 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:39
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Відхилено 39 705 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:24
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Переможець 41 491 050,67
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
41 491 050,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 10:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 08:50
ДУ7 до договору 041-19-219 від 18.12.2019.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 10:04
ДУ №6 до Договору №041-19-219 від 18.12.2019 (1).PDF зміни до договору
01 лютого 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 14:13
Д У №5 до Договору №041-19-219 від 18.12.2019.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 11:28
ДУ№4 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
13 січня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 11:15
ДУ №3 до Договору № 041-19-219 від 18.12.2019.PDF зміни до договору
11 січня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:38
ДУ№2 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 13:36
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 08:41
ДУ№1 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 08:40
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 14:20
Договір №041 19 219 від 18.12.2019р.PDF укладений
18 грудня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт, у зв'язку зі додавання додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вілповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт, плану фінансування будівництва, продовження терміну дії договору, викладення банківських реквізитів Підрядника в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 40 373 938,78
UAH (в тому числі ПДВ 6 728 989,80 UAH)