Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
41 507 587,20 UAH
UA-2019-11-11-001776-b 799e761b1644464dbfbccc4e98fe961c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:36
Очікувана вартість: 41 507 587,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 166 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи

Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Правобережний міський пляж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 листопада 2019 13:20
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 13:18
ТД.doc
21 листопада 2019 13:18
Перелік змін до тендерної документації.doc
14 листопада 2019 12:04
Перелік змін до тендерної документації.PDF
14 листопада 2019 12:04
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 13 Договір завдатку.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 12 Проект договору.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
11 листопада 2019 15:13
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 9.XLS
11 листопада 2019 15:13
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
21 листопада 2019 13:20
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 12:05
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 15:14
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 13:18
ТД.doc
11 листопада 2019 15:13
ТД.doc
21 листопада 2019 13:18
Перелік змін до тендерної документації.doc
14 листопада 2019 12:04
Перелік змін до тендерної документації.PDF
14 листопада 2019 12:04
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 13 Договір завдатку.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 12 Проект договору.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
11 листопада 2019 15:13
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 9.XLS
11 листопада 2019 15:13
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
11 листопада 2019 15:13
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
11 листопада 2019 15:13
Додаток 1 Відомості про учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбіжності у вимозі до подачі документів
Дата подання: 16 листопада 2019 16:21
Дата відповіді: 21 листопада 2019 13:22
Згідно пп.9. п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником надаються наступні документи: лист-підтвердження (Додаток 6 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника, на згоду з Проектом договору (Додаток 12 до тендерної документації). До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 11 до тендерної документації) та Договірна ціна. Зазначені документи подаються єдиним файлом в форматі PDF (Portable Document Format). Водночас Примітка цього ж підпункту пункту цього ж розділу містить інформацію, що «Кожен документ подається окремим файлом». Яким чином має подаватись документ лист-підтвердження за додатком 6, Графік виконання робіт та Договірна ціна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пп.9. п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником надаються наступні документи: лист-підтвердження (Додаток 6 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника, на згоду з Проектом договору (Додаток 12 до тендерної документації). До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 11 до тендерної документації) та Договірна ціна. Зазначені документи подаються єдиним файлом в форматі PDF (Portable Document Format).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 39 900 040,80
UAH з ПДВ
39 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 40 724 650,61
UAH з ПДВ
39 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" 41 491 050,67
UAH з ПДВ
41 491 050,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСК ФЛАГМАН" 41 507 091,39
UAH з ПДВ
41 507 091,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 15:39
sign.p7s
30 листопада 2019 15:37
Ліцензія завірена копія.zip
30 листопада 2019 15:37
Гарантия 14782.zip
30 листопада 2019 15:37
017 Договір завдатку.pdf
30 листопада 2019 15:37
010 Ліцензія.pdf
30 листопада 2019 15:37
008 Витяг з реєстру ПДВ PDF.pdf
30 листопада 2019 15:37
007 Статут (остання редакція).pdf
30 листопада 2019 15:37
003 Додаток - тех паспорта.pdf
30 листопада 2019 15:37
001 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

01 грудня 2019 14:55
sign.p7s
01 грудня 2019 14:52
Протокол НР.7z
01 грудня 2019 14:52
Наказ Фролова Ю.М.7z
01 грудня 2019 14:52
Лист для клієнтів.7z
01 грудня 2019 14:52
Гарантія 16073-19.7z
01 грудня 2019 14:52
Банківська ліцензія.7z
01 грудня 2019 14:52
168 ДЦ.pdf
01 грудня 2019 14:52
167ДЦ.pdf
01 грудня 2019 14:52
15. Лист-гарантія..pdf
01 грудня 2019 14:52
7.4 Оригінал Ліцензії.pdf
01 грудня 2019 14:52
7.2 Дозвіл Оригінал.pdf
01 грудня 2019 14:52
7.1 Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2019 14:52
7. Статут.pdf
01 грудня 2019 14:52
5.1. Паспорт Цурган М.А..pdf
01 грудня 2019 14:52
3.6 Таблиця 6.pdf
01 грудня 2019 14:52
3.4. Наказ по ОП.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 11:44
sign.p7s
29 листопада 2019 16:00
21.Договір завдатку.pdf
29 листопада 2019 16:00
18. Антикорупційна програма.pdf
29 листопада 2019 16:00
13.Ліцензія.pdf
29 листопада 2019 16:00
12.Дозвіл декларація.pdf
29 листопада 2019 16:00
11.Витяг з реєстру плат.ПДВ.pdf
29 листопада 2019 16:00
10.Решение № 2 от 21.10.2019.pdf
29 листопада 2019 16:00
9.Статут Анстрой Лімітед 2019.pdf
29 листопада 2019 16:00
1. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 17:54
9.свідоцтво ПДВ.pdf
29 листопада 2019 17:54
8.Виписка з ЭДР.pdf
29 листопада 2019 17:54
7.Статут 2019.pdf
29 листопада 2019 17:54
6.Про уповноважену особу.pdf
29 листопада 2019 17:54
5.Про субпідрядників.pdf
29 листопада 2019 17:54
21.Про захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 17:54
16. Договір завдатку.pdf
29 листопада 2019 17:54
13. Про відповідність ст. 17.pdf
29 листопада 2019 17:54
4.Люди.pdf
29 листопада 2019 17:54
3.Довідка про техніку.pdf
29 листопада 2019 17:54
11.Ліцензія.pdf
29 листопада 2019 17:54
10. Дозвiл.pdf
29 листопада 2019 17:54
2. Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:54
1. Відомості про учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Відхилено 39 510 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:39
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Відхилено 39 705 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:24
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Переможець 41 491 050,67
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
41 491 050,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 грудня 2019 14:20
Договір №041 19 219 від 18.12.2019р.PDF укладений
18 грудня 2019 14:19
sign.p7s зміни до договору
13 січня 2020 11:28
ДУ№4 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
13 січня 2020 11:27
sign.p7s зміни до договору
11 січня 2020 11:15
ДУ №3 до Договору № 041-19-219 від 18.12.2019.PDF зміни до договору
11 січня 2020 11:13
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 13:38
ДУ№2 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 13:36
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 08:41
ДУ№1 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку