Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання багафункціонального пристрою за рахунок коштів загального фонду бюджету м. Дніпра
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-11-11-001749-b 3e478f6a6ed14a95aba2771537a1170c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолий Фотеску

+380679808637 mdyssch.zima@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ІЗ ЗИМОВИХ ВИДІВ СПОРТУ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114032
Місцезнаходження: 49068, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна заводська, 53
Контактна особа: Анатолий Фотеску
+380679808637
mdyssch.zima@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 15:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 15:08
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


придбання багафункціонального пристрою за рахунок коштів загального фонду бюджету м. Дніпра
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Набережна Заводська, буд.53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати за товар викладено у п.4 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:10
Додаток № 2 ДО ДОГОВОРУ Акт приймання - передачі.docx
11 листопада 2019 15:10
Додаток 2 - Тендерна пропозиція.docx
11 листопада 2019 15:10
Договір поставки товарів БФП ПРОЕКТ.docx
11 листопада 2019 15:10
Додаток №1 ДО ДОГОВОРУСпецифікація до Договору.docx
11 листопада 2019 15:10
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
11 листопада 2019 15:10
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.pdf
11 листопада 2019 15:10
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:41
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускаються всі торгові марки або моделі, які відповідають заявленим характеристикам, які чітко визначені у документації. Закупка заявлена в оголошені разом з ПДВ. Т.т. , наприклад, якщо учасник пропонує товар у сумі вже врахована сума ПДВ (3000,00 грн. разом з ПДВ).Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ.
Відповідь на питання
Дата подання: 12 листопада 2019 11:44
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:46
До торгів допускаються всі торгові марки або моделі, які відповідають заявленим характеристикам, які чітко визначені у документації. Закупка заявлена в оголошені разом з ПДВ. Т.т. , наприклад, якщо учасник пропонує товар у сумі вже врахована сума ПДВ (3000,00 грн. разом з ПДВ).Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускаються всі торгові марки або моделі, які відповідають заявленим характеристикам, які чітко визначені у документації. Закупка заявлена в оголошені разом з ПДВ. Т.т. , наприклад, якщо учасник пропонує товар у сумі вже врахована сума ПДВ (3000,00 грн. разом з ПДВ).Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 2 950,00
UAH з ПДВ
2 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:29
propozitsiya ЧП Шульц 2950(1).pdf
15 листопада 2019 13:29
Витяг з реэстру.jpg
15 листопада 2019 13:29
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Очікує рішення 2 950,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 15:09

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: 1. Невідповідність технічним вимогам замовника.
Виконано
Дата відміни: 18 листопада 2019 13:35
Коментар щодо відміни: 1. Невідповідність технічним вимогам замовника. 2. Згідно частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в укладеному договорі про закупівлю умови не повинні від змісту тендерної пропозиції.
Документи:
18 листопада 2019 13:35
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:35
ПРОТОКОЛ МФУ СКАСУВАННЯ.doc