ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Очікувана вартість
107 100,00 UAH
UA-2019-11-11-001551-b b86539585c284d398e973d29dc94f055
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Борисова Галина Сергіївна

380445760330 gallla1973@i.ua

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт замовника: http://e-tender.biz
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа замовника: Борисова Галина Сергіївна
380445760330
gallla1973@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 107 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Вербицького буд.5,Тростянецька 8Д,Харченка 43 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 листопада 2019 14:48
оголошення шафи три зам.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 12 листопада 2019 14:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комерційна цінова пропозиція учасника буде розглядатися на відповідність до додатку № 2 до оголошення. Про зобов'язання вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїй пропозиції візьмемо до уваги при проведенні наступних закупівель. Цінова пропозиція ФОПа буде розглядатися на загальних засадах оцінки пропозицій.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку