Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Очікувана вартість
107 100,00 UAH
UA-2019-11-11-001551-b ● b86539585c284d398e973d29dc94f055
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38266365 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5 |
Контактна особа: |
Борисова Галина Сергіївна 380445760330 gallla1973@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 107 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Вербицького буд.5,Тростянецька 8Д,Харченка 43 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 14:48 |
оголошення шафи три зам.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 12 листопада 2019 14:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комерційна цінова пропозиція учасника буде розглядатися на відповідність до додатку № 2 до оголошення. Про зобов'язання вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїй пропозиції візьмемо до уваги при проведенні наступних закупівель. Цінова пропозиція ФОПа буде розглядатися на загальних засадах оцінки пропозицій.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій