Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (співфінансування державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
379 480,00 UAH
UA-2019-11-11-001498-b a2f283c5b04a4031b39a89f1a58b4cc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна

+380661327763 nvk_ok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс "Олександрійський колегіум-спеціалізована школа"
Код ЄДРПОУ: 23230339
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, , вул. 6 грудня, буд. 97
Контактна особа: Анна
+380661327763
nvk_ok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 13:22
Очікувана вартість: 379 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 897,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штука
Персональні комп'ютери (співфінансування державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата відповідно до п. 3.1. цього Договору здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника, що зазначений в реквізитах цього Договору, протягом 30 банківських днів з дати подання Учасником видаткової накладної на оплату Товару. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником. Оплата договору буде здійснена співфінасуванням державного та місцевого бюджетів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 14:42
ТД_компютери_НВК ОК_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання повідомляємо, що в разі подачі еквіваленту товару, який запропонований Замовником у вимогах до предмету закупівлі, учасник подає порівняльну таблицю запропонованого до поставки товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. До участі в закупівлі ми запрошуємо всіх бажаючих. Кожна пропозиція за результатами аукціону ( з ПДВ чи без) буде розглядатись як остаточна.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 12 листопада 2019 17:34
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:42
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет Навчально-виховного комплексу "Олександрійський колегіум - спеціалізована школа" із залученням ІТ спеціалістів надає Вам наступну відповідь:
Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють всі складові частини комп'ютера на відповідність технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. Крім того, Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням відповідної інформації. Тому необхідність вносити запропоновані Вами доповнення в тендерну документацію немає потреби.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 310 726,74
UAH з ПДВ
310 726,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 352 092,00
UAH з ПДВ
352 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 11:58
Електронний підпис
26 листопада 2019 11:57
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2019 11:57
13511902_проект договору.pdf
26 листопада 2019 11:57
Протокол_право підпису.pdf
26 листопада 2019 11:57
Статут.pdf
26 листопада 2019 11:57
Наказ директора .pdf
26 листопада 2019 11:57
Технічні характеристики.pdf
26 листопада 2019 11:57
Кваліфікаційні критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 310 726,74
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
310 726,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 10:53
Договір№ 98-Твід13.12.19 001.pdf укладений
13 грудня 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 310 726,74
UAH (в тому числі ПДВ 51 787,79 UAH)