Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери (співфінансування державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
379 480,00 UAH
UA-2019-11-11-001498-b ● a2f283c5b04a4031b39a89f1a58b4cc9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-виховний комплекс "Олександрійський колегіум-спеціалізована школа" |
Код ЄДРПОУ: | 23230339 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, , вул. 6 грудня, буд. 97 |
Контактна особа: |
Анна +380661327763 nvk_ok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 13:22 |
Очікувана вартість: | 379 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 897,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штука
Персональні комп'ютери (співфінансування державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата відповідно до п. 3.1. цього Договору здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника, що зазначений в реквізитах цього Договору, протягом 30 банківських днів з дати подання Учасником видаткової накладної на оплату Товару. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником. Оплата договору буде здійснена співфінасуванням державного та місцевого бюджетів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 14:42 |
ТД_компютери_НВК ОК_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання повідомляємо, що в разі подачі еквіваленту товару, який запропонований Замовником у вимогах до предмету закупівлі, учасник подає порівняльну таблицю запропонованого до поставки товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. До участі в закупівлі ми запрошуємо всіх бажаючих. Кожна пропозиція за результатами аукціону ( з ПДВ чи без) буде розглядатись як остаточна.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 12 листопада 2019 17:34
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:42
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет Навчально-виховного комплексу "Олександрійський колегіум - спеціалізована школа" із залученням ІТ спеціалістів надає Вам наступну відповідь:
Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють всі складові частини комп'ютера на відповідність технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. Крім того, Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням відповідної інформації. Тому необхідність вносити запропоновані Вами доповнення в тендерну документацію немає потреби.
Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють всі складові частини комп'ютера на відповідність технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. Крім того, Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням відповідної інформації. Тому необхідність вносити запропоновані Вами доповнення в тендерну документацію немає потреби.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" #42893689 |
Переможець |
310 726,74
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 10:53
|
Договір№ 98-Твід13.12.19 001.pdf | укладений |
13 грудня 2019 10:52
|