Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-11-11-001478-b 2484b9f568e844759a2e72dcb23d2746
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Клюванська

+380668869986
+380994149675
marincz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАР'ЇНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 24815959
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., м. Мар'їнка, вул. Жовтнева, буд. 8
Контактна особа: Олена Клюванська
+380668869986,+380994149675
marincz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:58
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Додатково виділені кошти (Довідка № 08/2710/01-37-19 від 07.11.2019 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп'ютер у складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, Курахове, проспект Миру, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за вказаними умовами буде перерахована після отримання фінансування на рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 14:40
contract.doc
11 листопада 2019 14:39
ogoloshennya.doc
11 листопада 2019 14:39
tech_requirements.doc
11 листопада 2019 14:39
proposition.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 12 листопада 2019 12:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги товари, що сумісні по характеристикам з торговими марками та моделями, що вказані в тендерній документації. До участі в закупівлі допускаються неплатники ПДВ (тобто платники єдиного податку). До нашої суми вже входить 20% ПДВ. Ціна кожного учасника буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 8 564,00
UAH з ПДВ
8 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 11 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 12:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 листопада 2019 22:37
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 листопада 2019 15:56
П Р О П О З И Ц І Ї.pdf
15 листопада 2019 15:56
Довідки для кваліфікації.zip
15 листопада 2019 15:56
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

13 листопада 2019 14:42
Документы Компаком 2000_1.rar
13 листопада 2019 14:42
Сервіс_центри.pdf
13 листопада 2019 14:42
!Пропозиція 11000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 8 564,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 09:34

Документи

22 листопада 2019 09:34
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:30
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
8 564,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 09:34
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:30
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 14:04
SCAN0130.PDF укладений
03 грудня 2019 14:02