Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер вчителя: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", веб-камера + персональні комп’ютери для учнів (10 шт.): системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша"
Очікувана вартість
180 200,00 UAH
UA-2019-11-11-001425-b d40c146a5d1e40dd925bb25c919a7dc7
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулешко Світлана Вікторівна

+380322620106 school_lviv_68@windowslive.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа № 68 м. Львова
Код ЄДРПОУ: 22350278
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Дозвільна,3
Контактна особа: Кулешко Світлана Вікторівна
+380322620106
school_lviv_68@windowslive.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 18:30
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:56
Очікувана вартість: 180 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 802,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


СЗШ №68
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Персональний комп’ютер вчителя: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", веб-камера + персональні комп’ютери для учнів (10 шт.): системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул.Дозвільна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару До 6 грудня 2019 року Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 14:34
Тендерна документація на комп_ютери 2019рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 12 листопада 2019 12:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-001425-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 22 листопада 2019 18:19
Вимога щодо дискваліфікації Учасника через невідповідність пропозиції вимогам замовника
Ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ «КОМПАКОМ-2000» в тендерній закупівлі за № UA-2019-11-11-001425-b, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам Замовника, а саме:
– Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4» – у складі тендерної пропозиції учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано довідку за предметом закупівлі якого є ДК 021:2015: 30000000-9 Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення, та 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя, які не є аналогічним, так як предметом закупівлі даних торгів є ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за показником четвертої цифри визначеної замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника; Також Замовник вимагав надати оригіна листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання договору (Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (у поточному році), інформацію про умови договору (сума, номер, дата укладання), назву предмету закупівлі, період виконання…) - ТОВ «КОМПАКОМ-2000» у складі своєї пропозиції надав лист-відгук оформлений неналежним чином, отже, пропозиція учаника не відповідає вимогам тендерної документації;
– Замовником у Додатку № 2 вимагалося надати Інформаційну довідку (згідно наведеної форми, Додаток № 2.1.) щодо наявності матеріально-технічної бази, у тому числі обладнання, техніки та механізмів необхідних для виконання умов договору – у складі своєї пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ - 2000» надав довідку, але вона виконанна не по формі, яка наведена у Додатку 2.1., отже, пропозиція учаника не відповідає вимогам тендерної документації;
– Замовником у Додатку № 1 «Технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» вимагалося надати: «Авторизований лист від виробника запропонованої учасником продукції або його офіційного представника, якщо виробник знаходиться не на території України, щодо гарантії поставки продукції, що запропонована учасником на даних торгах. В листі обов`язково повинна бути зазначена інформація щодо замовника торгів та номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. – ТОВ «КОМПАКОМ - 2000» у складі своєї пропозиції не надав такого авторизаційного листа, отже, пропозиція учаника не відповідає вимогам тендерної документації;
– – Замовником у Додатку № 1 «Технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» вимагалося надати: «Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.» – ТОВ «КОМПАКОМ - 2000» у складі своєї пропозиції не надав такого авторизаційного листа, отже, пропозиція учаника не відповідає вимогам тендерної документації.

ПОВНИЙ ТЕКСТ ВИМОГИ У ВКЛАДЕННІ
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 132 672,00
UAH з ПДВ
132 672,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 140 887,00
UAH з ПДВ
140 887,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 149 400,00
UAH з ПДВ
149 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крет Володимир Васильович 177 600,00
UAH з ПДВ
177 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 13:57
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 13:57
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 13:57
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 13:57
Пропозиція.pdf
20 листопада 2019 13:57
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 13:57
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 18:05
Електронний підпис
20 листопада 2019 18:03
Пропозиція.pdf
20 листопада 2019 18:03
Пропозиція із ціною.pdf
20 листопада 2019 18:03
Додаток № 3 Проект договору.pdf
20 листопада 2019 18:03
Довідка-пояснення.pdf
20 листопада 2019 18:03
Довідка про субпідрядника.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 18:23
Електронний підпис
20 листопада 2019 18:23
довідка санкції.pdf
20 листопада 2019 18:23
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 18:20
SOFTICO UA-2019-11-11-001425-b.pdf
20 листопада 2019 18:19
Технічна документація.pdf
20 листопада 2019 18:19
Відомості про Учасника.pdf
20 листопада 2019 18:11
Відомості про Учасника.pdf
20 листопада 2019 18:11
Витяг_18.11.19_копія.pdf
20 листопада 2019 18:11
Витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2019 18:11
виписка з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 18:11
Статут копія.pdf
20 листопада 2019 18:11
ІНН Балюк О.А. (к).pdf
20 листопада 2019 18:11
Наказ директора .pdf
20 листопада 2019 18:11
13511802_пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 17:23
Авториз лист 2.pdf
20 листопада 2019 17:23
29. Порівняльна таблиця.pdf
20 листопада 2019 17:23
Авторизаційні листи.pdf
20 листопада 2019 17:23
Декларація-ups.pdf
20 листопада 2019 17:23
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
20 листопада 2019 17:23
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
20 листопада 2019 17:23
Declaration_NV_Philips-2019-2_signed.pdf
20 листопада 2019 17:23
Declaration_NV_Philips-2019-1_signed.pdf
20 листопада 2019 17:23
Declaration_EMS_Philips-2019-2_signed.pdf
20 листопада 2019 17:23
Declaration_EMS_Philips-2019-1_signed.pdf
20 листопада 2019 17:23
Сертифікат_ISO_14001_TDB.jpg
20 листопада 2019 17:23
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
20 листопада 2019 17:23
San_gig_komp2014.JPG
20 листопада 2019 17:23
ISO9001_Sert2015_20.jpeg
20 листопада 2019 17:23
ISO9001_2015 TDB_укр.pdf
20 листопада 2019 17:23
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
20 листопада 2019 17:23
19. Копія Паспорт п.pdf
20 листопада 2019 17:23
Модеком1 001.jpg
20 листопада 2019 17:23
18. ІПН Копія п.pdf
20 листопада 2019 17:23
Модеком 3 001.jpg
20 листопада 2019 17:23
Модеком 2 001.jpg
20 листопада 2019 17:23
17. Інформація про учасника.pdf
20 листопада 2019 17:23
камери 3 001.jpg
20 листопада 2019 17:23
15. Виписка з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 17:23
веб камери 2 001.jpg
20 листопада 2019 17:23
15. Виписка з ЄДР Копія.pdf
20 листопада 2019 17:23
Веб камери 1 001.jpg
20 листопада 2019 17:23
14. Відгук.pdf
20 листопада 2019 17:23
28. Довідка статут.pdf
20 листопада 2019 17:23
13. Договір комп 15.pdf
20 листопада 2019 17:23
27. Лист Гарантія ст. 17.pdf
20 листопада 2019 17:23
13. Договір (4).pdf
20 листопада 2019 17:23
26. Сертифікат.pdf
20 листопада 2019 17:23
13. Аналогічний договір ГФ.pdf
20 листопада 2019 17:23
24. Технічні Вимоги.pdf
20 листопада 2019 17:23
12. Довідка Аналог.pdf
20 листопада 2019 17:23
23. Лист згода з ТЗ.pdf
20 листопада 2019 17:23
11. Довідка Обладнання.pdf
20 листопада 2019 17:23
22. Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 17:23
7. Копія Витяг ЄП 3група 2019.pdf
20 листопада 2019 17:23
20. Згода персональні дані.pdf
20 листопада 2019 17:23
6. Витяг з ЄДР Копія.pdf
20 листопада 2019 17:23
5.Проект Договору.pdf
20 листопада 2019 17:23
4. Лист згода з ПД.pdf
20 листопада 2019 17:23
3. Гарантійний лист санкції.pdf
20 листопада 2019 17:23
2. Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Крет Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 132 672,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:51
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 140 887,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:10

Документи

26 листопада 2019 14:51
Електронний підпис

Документи

26 листопада 2019 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
140 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 15:31
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:21
Договір укладений
03 грудня 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140 887,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 481,17 UAH)