Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 6 лотів
Очікувана вартість
3 595 545,65 UAH
UA-2019-11-11-001385-a 912462aaaf9c40b8844081a5846db4f1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 595 545,65 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

28 листопада 2019 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 19:17
Внесення змін 2.pdf
28 листопада 2019 19:17
Оголошення про заплановану закупівлю зміни.pdf
28 листопада 2019 19:17
ТД онкологія 5 зміни 2.pdf
15 листопада 2019 15:14
Внесення_змін_1.PDF
15 листопада 2019 15:14
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
11 листопада 2019 20:27
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
11 листопада 2019 20:27
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
11 листопада 2019 20:27
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
11 листопада 2019 20:27
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
28 листопада 2019 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 19:17
Внесення змін 2.pdf
28 листопада 2019 19:17
Оголошення про заплановану закупівлю зміни.pdf
11 листопада 2019 20:27
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
28 листопада 2019 19:17
ТД онкологія 5 зміни 2.pdf
11 листопада 2019 20:27
ТД_онкологія_5.PDF
15 листопада 2019 15:14
Внесення_змін_1.PDF
15 листопада 2019 15:14
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
11 листопада 2019 20:27
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
11 листопада 2019 20:27
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
11 листопада 2019 20:27
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
11 листопада 2019 20:27
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
11 листопада 2019 20:27
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк придатності
Дата подання: 12 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:08
Доброго дня! В медико-технічних вимогах, зазначається що строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого виробником терміну придатності. Для розширення конкуренції в процесі аукціону, просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Враховуючи, що лікарські засоби які зазначені в медико-технічних вимогах мають загальний термін придатності також 24 місяця, а також загальну практику здійснення закупівель лікарських засобів за напрямами використання бюджетних коштів, просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% чи 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого питання Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Сертифікат якості
Дата подання: 15 листопада 2019 13:06
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:51
В Додатку 2 (технічні вимоги) у п.8 є вимога що стосується якості запропонованого товару, а саме надання сертифікату якості. Так як сертифікат якості надається на певну серію лікарського засобу, тобто за умови фактичного строку поставки (строки тендерної процедури, отримання заявки на поставку та ін. займає певний час) може поставлятися нова серія запропонованого лікарського засобу. Просимо Вас надати роз’яснення, чи не буде даний факт розцінено тендерним комітетом, як невідповідність медико-технічним вимогам. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням Постійної робочої групи Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, погоджено надання учасником сертифікату відповідності на ту серію товару, який є в наявності, або нового сертифікату відповідності на серію, яка буде поставлятися.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-11-001385-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕДІКОР,ЛТД", Код ЄДРПОУ:34832841
Дата подання: 22 листопада 2019 15:57
Дискримінація Учасника
Дискримінація Учасника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 10:19
рішенння від 26.11.2019 № 17366.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 10:19
рішення від 05.12.2019 № 18041.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:11
Номер скарги: UA-2019-11-11-001385-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МЕДІКОР,ЛТД", Код ЄДРПОУ:34832841
Дата подання: 26 грудня 2019 16:51
Скарга на дії Замовника
Необґрунтоване відхилення
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:10
рішення від 28.12.2019 №19534+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:10
рішення від 17.01.2020 №994.pdf
Дата публікації: 20 січня 2020 20:17

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 15:57
Скарга.pdf
22 листопада 2019 15:57
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2019 17:43
Лист 11516 (прискорення).pdf
03 грудня 2019 17:55
Витяг з реєстру МОЗ.pdf
03 грудня 2019 17:55
Лист 11706.pdf

Документи подані скаржником

26 грудня 2019 16:51
Скарга.pdf
26 грудня 2019 16:51
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 3 - Іринотекан, 500 мг, амп., фл., шпр. - 72 од.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 466 092,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 330,46 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13900 UAH

Аукціон

Початок: 16 грудня 2019 13:54
Закінчення: 16 грудня 2019 14:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

72 од
лот 3 - Іринотекан, 500 мг, амп., фл., шпр. - 72 од.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Irinotecan
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 465 860,88
UAH з ПДВ
465 860,88
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 465 629,76
UAH з ПДВ
465 629,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 10:03
ТЧ.pdf
05 грудня 2019 10:03
КЧ_p093-184.pdf
05 грудня 2019 10:03
КЧ_p001-092.pdf
05 грудня 2019 10:03
гарантия 1910-423.1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 465 629,76
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 22:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 22:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
465 629,76
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 січня 2020 17:40
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі.