Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сервер DELL R510 (12x3,5) LFF
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-11-11-001358-b f89962b7d8d94ee29642e7039d25d5ee
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Шафранский

+380505601865 shafrom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020724
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 91а
Контактна особа: Роман Шафранский
+380505601865
shafrom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
сервер DELL R510 (12x3,5) LFF
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Б.Руснаків, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 14:25
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:48
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що ми не допускаємо на торги еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, також всі учасники зобов'язані дотримуватися "принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель". Зазначаємо, що ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінюємо пропозиції по ціні, незалежно від того з ПДВ чи без ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
26 листопада 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій