Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження»
Очікувана вартість
23 842 537,60 UAH
UA-2019-11-11-001320-a 18261240938649bbb4b78fce1b91e2b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Візняк Юрій Ярославович

+380503705408 palace@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв»
Код ЄДРПОУ: 23958316
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., місто Львів, 79005, вул. Коперніка, 17
Контактна особа: Візняк Юрій Ярославович
+380503705408
palace@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 17:26
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 17:26
Початок аукціону: 27 листопада 2019 14:16
Очікувана вартість: 23 842 537,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Відповідно до документації, м. Львів, вул. Коперника, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:22
Технiчнi_вимоги.docx
11 листопада 2019 17:22
Додаток_5_Проект_договору.docx
11 листопада 2019 17:22
Тендерна_документацiя_Нова_редакцiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ 19 631 118,00
UAH з ПДВ
18 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 23 480 947,20
UAH з ПДВ
18 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШВАЙКА МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 19 602 510,00
UAH з ПДВ
19 597 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 21 940 422,00
UAH з ПДВ
19 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 13:44
Електронний підпис
30 листопада 2019 13:43
Довідка з МВС з ЄЦП.zip
30 листопада 2019 13:43
Тендерна пропозиція НОВА.pdf
26 листопада 2019 01:03
Електронний підпис
26 листопада 2019 01:03
Технічна частина.rar
26 листопада 2019 01:03
Проект договору.rar
26 листопада 2019 01:03
Кваліфікаційні критерії.rar
26 листопада 2019 01:03
Інші документи.rar
26 листопада 2019 01:02
Документи працівників.rar
26 листопада 2019 01:02
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2019 01:02
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

26 листопада 2019 14:23
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:21
КОШТОРИС.rar
26 листопада 2019 14:21
58_Договірна ціна.pdf
26 листопада 2019 14:21
57_Технічне завдання.pdf
26 листопада 2019 14:21
41_Довідка про рух коштів.pdf
26 листопада 2019 14:21
38_Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2019 14:21
37_Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2019 14:21
36_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 14:21
35_Проект договору.pdf
26 листопада 2019 14:20
29_Виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 14:20
17_ВПВ17.pdf
26 листопада 2019 14:20
Підписаний_spravka_sankcii.pdf
26 листопада 2019 14:20
Пiдписаний_Лицензия.pdf
26 листопада 2019 14:20
Пiдписаний_G1119-9560-GL_tender.pdf
26 листопада 2019 14:20
11_Лист щодо 1ПВ.pdf
26 листопада 2019 14:20
10_Звіт за формою 1ДФ.pdf
26 листопада 2019 14:20
7_2_Дипломи ІТР.pdf
26 листопада 2019 14:20
6_Довідка про наявність ІТР.pdf
26 листопада 2019 14:20
0_Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:20
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 10:57
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

26 листопада 2019 15:43
26. Проект договору.pdf
26 листопада 2019 15:43
16. ІД. Копія Статуту п-ва.pdf
26 листопада 2019 15:42
21. ІД. Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2019 15:42
17. ІД. Копія Виписки з ЄДР.pdf
26 листопада 2019 15:42
9. ІД. Копія звіту 1ДФ.pdf
26 листопада 2019 15:42
18. ІД. Витяг ЄДР.pdf
26 листопада 2019 15:42
35. ІД. Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 15:42
15. ВПВ 17.pdf
26 листопада 2019 15:42
20. ІД. Копія витягу пл.под..pdf
26 листопада 2019 15:42
28. ІД. Дов.про тех.хар-ки.pdf
26 листопада 2019 15:42
7. КК. ОП.pdf
26 листопада 2019 15:42
6.1. КК. Навність працівників.pdf
26 листопада 2019 15:42
2. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШВАЙКА МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ
#41490407
Переможець 18 099 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ
#41490407
18 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОдат угода ТЕРОН.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 15:43
IMG_0001додатки до контракту.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 13:59
IMG_0001договір терон.pdf зміни до договору
12 травня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:47
Договір по тендеру.pdf укладений
10 грудня 2019 15:44
Договір по тендеру.pdf укладений
10 грудня 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість фінансування на 2020рік-3850000три мільйони вісімсот п"ятд
Номер договору про закупівлю: 10/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна директора і реквізитів банку
Номер договору про закупівлю: 10/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування на 2020рік
Номер договору про закупівлю: 10/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування на 2020рік
Номер договору про закупівлю: 10/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 10/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 10/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML