Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жорсткий диск, материнська плата, процесор, оперативна пам'ять, відеокарта та флеш пам'ять USB
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-11-11-001308-a 03ec43790a0f4e77b64c35622207cd87
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Володимир Олександрович

+380412245707 admin.cnvpd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 20405992
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, м. Житомир, вул. Черняховського 105
Контактна особа: Ткаченко Володимир Олександрович
+380412245707
admin.cnvpd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 17:30
Початок аукціону: 14 листопада 2019 11:54
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Жорсткий диск, материнська плата, процесор, оперативна пам'ять, відеокарта та флеш пам'ять USB (Кошти обласного бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Жорсткий диск Western Digital Black 500GB 7200rpm 64MB WD5003AZEX 3.5 SATA III
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Материнська плата Asus Prime H310M-D (s1151, Intel H310, PCI-Ex16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Процесор Intel Core i3-8100 3.6GHz/8GT/s/6MB (BX80684I38100) s1151 BOX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Оперативна пам'ять HyperX DDR4-2666 4096MB PC4-21300 Fury Black (HX426C16FB3/4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 ящ
Відеокарта GeForce GT710 1024Mb ASUS (710-1-SL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Флеш пам'ять USB Transcend JetFlash 810 32GB USB 3.1 Blue (TS32GJF810)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Кабель Patron USB-LPT 1 м (CAB-PN-USB-LPT)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Кабель пристроїв-подовжувач Goobay USB3.0 A M/F 5.0m AWG28 3xShielding Cu чорний (75.09.5726)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника згідно видаткової накдадної та специфікації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:12
Додатки.doc
11 листопада 2019 17:12
Договір .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:19
Дата відповіді: 12 листопада 2019 14:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ні
2.В огрлошенні вказаний конкретний вид предмету закупівлі, у пропозиції має бути вказаний абсолютно тотожний товар. Аналоги розглядатись не будуть.
3. Згідно чинного Законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-001308-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2951003264
Дата подання: 15 листопада 2019 15:12
Шановний замовнику! Прохання дискваліфікувати переможця за недобросовісність подачі документів для участі у торгах. Документи переможця не відповідають учаснику аукціону. Ознайомтеся уважніше з ціновою пропозицією учасника.
Прохання дискваліфікувати переможця за недобросовісність подачі документів для участі у торгах.
Документи переможця не відповідають учаснику аукціону. Ознайомтеся уважніше з ціновою пропозицією учасника.

Скасована
Дата: 19 листопада 2019 11:48
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-11-11-001308-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2951003264
Дата подання: 19 листопада 2019 10:14
Дискваліфікація учасника
Шановник замовнику дайте відповідь на вимогу. Переможешь грубо порушив умови закупівлі. Якщо ви не не відреагуєте ми будемо звертатися в дозорро.
Також цікаво учасник-переможешь від якого підприємства надасть вам гарантію на обладнання?
Скасована
Дата: 19 листопада 2019 11:48
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-11-11-001308-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 19 листопада 2019 12:28
Прошу переглянути рішення
Просимо скасувати закупівлю. Другому учасник, якщо він не в курсі Dozorro – це не є орган оскарження допорогових закупівель, уважніше читайте Закон. Також учасник не вправі коментувати та давати оцінку стосовно добросовісності конкурентів в інакшому випаду – це є порушення Закону «Про захист економічної конкуренції», орган оскарження якого є АМКУ, рекомендую ознайомитися з наслідками порушення даного Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 16:36
Для скасування закупівлі немає підстав

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 21 642,00
UAH з ПДВ
21 642,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 21 997,00
UAH з ПДВ
21 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 17:21
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
13 листопада 2019 17:21
Довідки для кваліфікації.zip

Публічні документи

13 листопада 2019 16:50
Цінова_21997.pdf
13 листопада 2019 16:50
Досвід_Онопрієнко О. С.pdf
13 листопада 2019 16:50
Довідки_ФОП Онопрієнко ОС.pdf
13 листопада 2019 16:50
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Рішення скасоване 21 642,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 11:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 21 642,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 11:55
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 21 997,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:38

Документи

15 листопада 2019 11:33
Протокол (рішення)№37.pdf

Документи

19 листопада 2019 11:55
ПРОТОКОЛ №34.pdf

Документи

20 листопада 2019 16:38
Протокол (рішення) №40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
21 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 16:38
Протокол (рішення) №40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №89.pdf укладений
27 листопада 2019 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 666,17 UAH)