Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м"ясо яловичини охолоджене, печінка яловича заморожена
Очікувана вартість
555 650,00 UAH
UA-2019-11-11-001294-a 2e1e78ebb1d143ce8b725f31e8085464
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 11:59
Очікувана вартість: 555 650,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 778,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16669.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кг
м"ясо яловичини охолоджене (великокусковий безкістковий м'якуш)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1800 кг
Печінка яловича заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності фінансового підкріплення видатків замовника Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:02
TD2019 1511 гов.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000154 ● 1f90e1f15e41495ca7e13ef9dd297cb5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 18:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.12.2019 № 209

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-11-11-001294-a
11.11.2019 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-12 10:29:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (оголошення за номером ID: UA-2019-11-11-001294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з протоколом (рішенням) Замовника б/н від 04.12.2019 тендерним комітетом вирішено відмінити торги по закупівлі UA-2019-11-11-001294-a.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Чому на дату початку моніторингу (11.12.2019) процедура закупівлі перебуває у статусі «Пропозиції розглянуті»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 09:30:09

Відповідь на запит

Інформацію надано в прикріпленому файлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини 3 статті 31 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Шиян Катерина Володимирівна" 554 950,00
UAH
554 950,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Фролов Юрій Михайлович 555 650,00
UAH
555 650,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 17:54
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:53
гарантия 14850.zip
25 листопада 2019 16:42
Електронний підпис
25 листопада 2019 16:42
Ліцензія завірена копія.zip
25 листопада 2019 16:42
Договор.pdf
25 листопада 2019 16:42
Грошове покриття 14850.zip
25 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
25 листопада 2019 16:37
Пропозиція.PDF
25 листопада 2019 16:37
55.pdf
25 листопада 2019 16:37
44.pdf
25 листопада 2019 16:37
33.pdf
25 листопада 2019 16:37
22.pdf
25 листопада 2019 16:37
11.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 18:13
Електронний підпис
18 листопада 2019 18:11
Додаток 9 Договір.pdf
18 листопада 2019 18:11
Кваліфікаційна частина.pdf
18 листопада 2019 18:11
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Шиян Катерина Володимирівна"

Фізична особа-підприємець Фролов Юрій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Шиян Катерина Володимирівна"
#2986006062
Відхилено 554 950,00
UAH
05 грудня 2019 14:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Фролов Юрій Михайлович
#2022107174
Відхилено 555 650,00
UAH
05 грудня 2019 14:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "Шиян Катерина Володимирівна" #2986006062

№ рішення у справі

№ 54/22-р/к

Дата рішення у справі

18.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

05 грудня 2019 14:13
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 грудня 2019 14:15
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 14:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі