Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 555 650,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 778,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16669.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | за наявності фінансового підкріплення видатків замовника | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 17:02 |
TD2019 1511 гов.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-05-000154 ● 1f90e1f15e41495ca7e13ef9dd297cb5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 18:36 |
11.12.2019 № 209
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-11-11-001294-a
11.11.2019 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-12 10:29:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (оголошення за номером ID: UA-2019-11-11-001294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з протоколом (рішенням) Замовника б/н від 04.12.2019 тендерним комітетом вирішено відмінити торги по закупівлі UA-2019-11-11-001294-a.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Чому на дату початку моніторингу (11.12.2019) процедура закупівлі перебуває у статусі «Пропозиції розглянуті»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-16 09:30:09
Відповідь на запит
Інформацію надано в прикріпленому файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини 3 статті 31 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Шиян Катерина Володимирівна" #2986006062 |
Відхилено |
554 950,00
UAH
|
05 грудня 2019 14:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа-підприємець Фролов Юрій Михайлович #2022107174 |
Відхилено |
555 650,00
UAH
|
05 грудня 2019 14:15
|