Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 2 077 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 388,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 62300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 16:39 |
3400 ТД прокат, сталь.docx | |
11 листопада 2019 16:38 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000010 ● dea69f559aab4ee388b8ec794249194c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2019-11-11-001238-a 11.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 14:00:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі сплавів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-11-001238-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»)?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3.У разі відмови ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» від підписання договору про закупівлю або ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, чи здійснювались заходи щодо неповернення забезпечення тендерної пропозиції?
4. У разі не укладання договору з переможцем чи приймалися управлінські рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 15:43:31
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Договір не укладався
2. Договір не оприлюднювався (договір не укладався)
3. З урахуванням ст. 32 Закону договір за результатами проведення даної процедури може бути укладений не раніше 29.12.2019 р., що являється неробочим днем кінця поточного 2019 року. Наступний робочий день, коли можна було укласти договір припадає на початок 2020 року, що унеможливлює підписання даного договору.
4. Рішення про відміну процедури закупівлі наразі не приймалось.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
2 030 856,47
UAH з ПДВ
|
2 030 856,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУП" |
2 071 753,20
UAH з ПДВ
|
2 071 753,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
2 030 856,47
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 18:14
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 вересня 2020 15:08 |
Коментар щодо відміни: | Процедура закупівлі відбувалася відповідно до плану закупівлі 2019 року. Умовами тендерної документації строк виконання договору за даною процедурою передбачався до 31.12.2019 року. 18.12.2019 в системі «Prozorro» за процедурою відкритих торгів на закупівлю прокату товстолистового, прокату тонколистового, сталі оцинкованої (код ЄЗС ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-11-11-001238-a) оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Метінвест-СМЦ» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням ст. 32 Закону договір за результатами проведення даної процедури може бути укладений не раніше 29.12.2019 р., що являється неробочим днем кінця поточного 2019 року. Наступний робочий день, коли можна було укласти договір припадає на початок 2020 року, що унеможливлює підписання даного договору на постачання продукції в 2019 році. З метою завершення процедури закупівлі, яка була оголошена на 2019, статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено ряд причин відповідно до яких Замовник відміняє торги або визнає їх такими, що не відбулися. Найбільш доречним буде використовувати підставу для відміни таких торгів – «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» |
17 вересня 2020 15:08
|
відміна 3400.pdf |