Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Арсенальна» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
19 831 620,00 UAH
UA-2019-11-11-001136-a 76a69093f7704ba896a745908bde69e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:05
Очікувана вартість: 19 831 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Арсенальна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапно, проміжними платежами - на підставі підписаного(-их) Сторонами Акту(-ів) №КБ-2в та Довідки(-ок) №КБ-3 за відповідним етапом, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати його (-їх) підписання Сторонами. У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт, Замовник здійснює розрахунок протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання ним бюджетних коштів для фінансування закупівлі робіт, передбачених договором. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 16:04
Електронний підпис
11 листопада 2019 16:03
Додаток 1.doc
11 листопада 2019 16:03
Додаток 3.doc
11 листопада 2019 16:03
Додаток 2.doc
11 листопада 2019 16:03
Додаток 4.doc
11 листопада 2019 16:03
Додаток 5.doc
11 листопада 2019 16:03
Додаток 6.doc
11 листопада 2019 16:03
ТД ст. Арсенальна.doc
11 листопада 2019 16:03
Додаток 7.doc
11 листопада 2019 16:03
Додаток 8.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо проекту договору про забезпечення виконання договору
Дата подання: 15 листопада 2019 11:28
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:15
Просимо внести зміни до Додатку 6 в Проект Договору забезпечення виконання договору в п.3.6. "Замовник повертає на поточний рахунок Учасника забезпечення виконання Договору про закупівлю, в розмірі, визначеному п. 2.1 Договору забезпечення, після належного виконання Учасником Договору про закупівлю в повному обсязі, у разі дострокового розірвання за ініціативою Замовника Договору про закупівлю, крім випадку, передбаченого п. 3.1.2 Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», але не пізніше ніж протягом семи календарних днів з дня настання зазначених обставин." замінивши слово "але" на: "таке повернення коштів Замовник зобов'язаний здійснити не пізніше ніж протягом семи календарних днів з дня настання зазначених обставин."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Редакція пункту залишається без змін. Умови передбачені проектом договору забезпечення виконання договору підряду в тендерній документації є цілком законними, так як визначені частиною 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогами Цивільного кодексу України.
Питання щодо проекту основного договору(Додаток 3)
Дата подання: 15 листопада 2019 12:33
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:15
Просимо доповнити пункт 6.3.7.проекту Договору (Додаток 3): "Нести відповідальність за зберігання свого інструменту на території Замовника та вживати заходів до збереження майна Замовника" словами: "майна Замовнику, яке передано Підряднику від Замовника згідно відповідного акту".
Відповідь: Редакція пункту залишається без змін. В господарському віданні КП «Київський метрополітен» перебуває комунальне майно територіальної громади м. Києва, яке не може бути відчуженим підряднику без відповідального рішення власника, а також Договором не передбачено передача Підряднику майна Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд" 19 831 620,00
UAH з ПДВ
19 732 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"ПРОМЕНЕРГОБУД" 19 800 000,00
UAH з ПДВ
19 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 14:44
10492-16 Київметробуд p7s.7z
26 листопада 2019 14:44
7.1. Довіреність Арсенальна.pdf
26 листопада 2019 14:44
6.3. Довідка про акціонерів.pdf
26 листопада 2019 14:44
4.6. Копії трудових книжок.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:26
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:25
6. Цінова пропозиція..pdf
25 листопада 2019 15:25
Протокол_НР.7z
25 листопада 2019 15:25
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
25 листопада 2019 15:25
Лист_для_клieнтiв.7z
25 листопада 2019 15:25
Гарантiя_16055-19.7z
25 листопада 2019 15:25
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
25 листопада 2019 15:25
8.1 Лист-згода.pdf
25 листопада 2019 15:25
7 Субпідрядники.pdf
25 листопада 2019 15:25
2. Договірна.pdf
25 листопада 2019 15:25
1. Умови пропозиціі..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Київметробуд"

ТОВ "БК"ПРОМЕНЕРГОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
Переможець 19 732 620,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
19 732 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 18:06
75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ST.pdf укладений
23 грудня 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:37
75-001-звіт.pdf укладений
04 січня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:27
75_001 від 21.12.2019 - АТ КИЇВМЕТРОБУД — Угода (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:15
75_001 від 21.12.2019 - АТ КИЇВМЕТРОБУД — ДУ5 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 13:49
75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД — ДУ4 від 08.10.2020 (1).pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:49
75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД — ДУ4 від 08.10.2020 — обґрунтування (1).pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:49
1_75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД — ДУ4 від 08.10.2020.pdf укладений
09 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 16:18
75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД — ДУ3 від 06.08.2020 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2020 16:18
75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД — ДУ3 від 06.08.2020 — обґрунтування (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2020 16:18
1_75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД — ДУ3 від 06.08.2020.pdf укладений
06 серпня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 10:43
75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ 2 від 28.07.2020.pdf зміни до договору
28 липня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:57
75_001 від 21.12.2019_ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ 1 від 27.12.2019 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, з метою виконання пункту 2 протокольного доручення від 09.12.2019 №115 (45563), керуючись пунктами 4.1, 4.2 розділу 4 Договору, пунктами 12.1, 12.2 розділу 12 Договору, прийшли до згоди внести наступні доповнення до Договору, а саме: 1.1. Змінити пункт 3.4 розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.4. Сума зобов’язань Сторін за Договором у календарному періоді 2019 року становить: 0,00 грн (нуль гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 0,00 грн (нуль гривень 00 копійок) . Обсяги фінансування на 2020 рік будуть визначені відповідно до умов Договору - після доведення планових показників відповідних цільових бюджетних призначень, затверджених у встановленому законодавством порядку, та в межах встановлених бюджетних асигнувань.». Сума Договору після внесення змін - 19 732 620,00 грн, з ПДВ. Обсяг робіт за Договром після внесення змін - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 75/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з початком нового бюджетного періоду і визначенням цільових бюджетних фінансових призначень та зобов’язань на поточний бюджетний період відповідно до доведених планових показників та зміною банківських реквізитів Сторін, керуючись п.п. 12.1, 12.2 Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 19 732 620,00 грн з ПДВ. Обсяг розіт за Договором після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 75/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення договірної ціни кошторисними розрахунками
Номер договору про закупівлю: 75/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік (Інші заходи у сфері електротранспорту, КПКВК1917426), затвердженого наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.10.2020 року №Н-418
Номер договору про закупівлю: 75/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено тип товариства та місцезнаходження і реквізити Підрядника
Номер договору про закупівлю: 75/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік з метою недопущення порушення бюджетного законодавства в частині взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника розірвано даний договір за згодою Сторін (сума договору після внесення змін -19732620,0грн, в тому числі ПДВ (20%) - 3288770,0грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 75/001
Договір:
Номер додаткової угоди: Угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника