Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки та сканер
Очікувана вартість
52 426,00 UAH
UA-2019-11-11-000940-b c663e0f0b0c94562806f3d45e9a6fe1e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Валерій

+380675607162 oksananovikova09@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 02541527
Місцезнаходження: 51910, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Контактна особа: Лобода Валерій
+380675607162
oksananovikova09@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 15:40
Очікувана вартість: 52 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 262,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51910, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51910, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 13:07
Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
11 листопада 2019 13:07
ОГОЛОШЕННЯ ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання, надаємо наступні відповіді: - На торги допускаються всі товари, торгові марки або моделі, які за технічними характеристиками відповідають тим, що зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO». Ніяких конкретних посилань на торгові марки або моделі в нашій документації немає! - В п.6 Кваліфікаційних вимог до Переможця є вимога надати Лист-довідку з наведеними технічними характеристиками товару, які зазначені у Додатку 1, в порівнянні з технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник. Зазвичай учасники в цьому документі і зазначають конкретну назву запропонованого товару, надають також документи, підтверджуючі якість продукції, де також є назви торгових марок, моделей та виробників. Тому, не бачимо сенсу висувати до Учасників, запропоновану Вами, вимогу. - До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У Додатку 3 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO» зазначено, що "До ціни предмета закупівлі обов’язково включаються податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору". З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання до його ціни суми ПДВ у розмірі 20%. Аналогічно і пропозиції Учасників платників ПДВ будуть розглядатися як остаточні, з врахуванням суми ПДВ у ціновій пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 42 540,00
UAH з ПДВ
42 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 49 850,00
UAH з ПДВ
49 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 11:23
Додаток 1.pdf
27 листопада 2019 17:16
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
27 листопада 2019 17:16
Додаток 1.pdf
27 листопада 2019 17:16
высновок Сканер.pdf
27 листопада 2019 17:16
ASUS_ноутбуки_Висновок СЕС.pdf
19 листопада 2019 16:55
ТЕХНIЧНI ТА ЯКIСНI ВИМОГИ (1).pdf
19 листопада 2019 16:43
Не сертифікований товар.pdf
19 листопада 2019 16:43
сертификат ноут Асус.pdf
19 листопада 2019 16:43
паспорт.pdf
19 листопада 2019 16:43
ІПН.pdf
19 листопада 2019 16:43
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
19 листопада 2019 16:43
Витяг.pdf
19 листопада 2019 16:43
Виписка.pdf
19 листопада 2019 16:43
Виписка 2.pdf
19 листопада 2019 16:43
ФОРМА ЦIНОВОЇ ПРОПОЗИЦI.pdf
19 листопада 2019 16:43
ТЕХНIЧНI ТА ЯКIСНI ВИМОГИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 42 540,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 13:19
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#2069100735
Переможець 49 850,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:39

Документи

26 листопада 2019 13:19
Електронний підпис

Документи

28 листопада 2019 11:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#2069100735
49 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 11:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 13:41
№ 312 від 03.12.2019 ноутбуки.pdf укладений
03 грудня 2019 13:40