Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000927-c 0176f13da71d412686d054fb10926a6f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08610502
Місцезнаходження замовника: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, Основ'янський р-он, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Контактна особа замовника: Патрик Богдан Мирославович
+380577323766
nangu2016@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:04
Очікувана вартість: 455 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Антресоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
6 шт
Стіл викладацький однотумбовий 4-шухл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа-купе багатофункціональна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Антресоль для шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Розсувні двері системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа-купе багатофункціональна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Антресоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Розсувні двері системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Стіл викладацький однотумбовий 4-шухл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл на ніжках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
4 шт
Шафа офісна багатофункціональна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
4 шт
Антресоль офісної шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Еркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Трибуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл викладацький з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Відбійник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Відбійник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Відбійник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Стіл для засідань з мат склом та підсвіткою модуль прямий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Стіл для засідань з мат склом та підсвіткою модуль радіусний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Трибуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Флагшток для 2-х прапорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Трибуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл викладацький з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
6 шт
Комп`ютерний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Журнальний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
4 шт
Шафа книжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа багатофункціональна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Антресоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
4 шт
Розсувні двері системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Журнальний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Тумба під музичний центр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл радіусний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Приставний стіл для нарад
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл 2 тумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа багатофункціональна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Антресоль шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Розсувні двері системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Антресоль шафи для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Журнальний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
15 шт
Стілець ІСО чорний ткан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
7 шт
Стіл комп'ютерний на металевому каркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
7 шт
Висувна поличка ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл викладача на металевому каркасі з шухлядкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Тумба 3-шухл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл робочий з шухл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Приставний стіл для нарад
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа-гардероб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Антресоль шафи гардеробу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа для паперів зі склом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа для сейфу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Тумба-помічник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Тумба побутова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
6 шт
Тумба прикроватна з шухл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Шафа №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Антресоль №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Шафа 3-х створчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Антресоль 3-х створчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Шафа 2-х створчта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Антресоль 2-х створчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Кухонна секція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Кухонна секція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Кухонна секція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Кухонна секція кутова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Кухонна секція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Кухонна секція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62532, Україна, Харківська обл., с. Верхня Писарівка, вулиця Рубіжанська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар здійснюється Замовником на протязі 30 календарних днів з моменту отримання товару, зазначеного у товарній накладній Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 листопада 2019 19:26
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 19:26
ТД 20.11.19.pdf
20 листопада 2019 19:26
Перелік змін 20.11.19.docx
11 листопада 2019 21:24
Додаток 6 Проект договору.docx
20 листопада 2019 19:26
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 21:25
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 19:26
ТД 20.11.19.pdf
11 листопада 2019 21:24
ТД 11.11.19 (1).pdf
20 листопада 2019 19:26
Перелік змін 20.11.19.docx
11 листопада 2019 21:24
Додаток 6 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання забезпечення виконання договору
Дата подання: 13 листопада 2019 17:24
Дата відповіді: 15 листопада 2019 08:23
Згідно статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна містити: “розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його)” Прохаємо тендерний комітет Замовника визначити для себе питання: вимагається все ж таки забезпечення договору чи ні? Та внести зміни до тендерної документації. В іншому випадку, порушуються основні принципи здійснення державних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник даних торгів має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, про що зазначається в протоколі визначення переможця процедури закупівлі, шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі двох відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовником виконані вимоги п.15 ч.2. ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дякуємо за запитання.
Відсутні технічні вимоги
Дата подання: 13 листопада 2019 17:51
Дата відповіді: 15 листопада 2019 08:23
Згідно статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна містити: “інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі” Жодної інформації, крім назви та габаритних розмірів Замовник не надає. Надайте чіткий детальний опис кожного найменування предмету закупівлі, включаючи опис матеріалів та конструктивні особливості продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником будуть внесени зміни до тендерної докмуентації.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-000927-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон", Код ЄДРПОУ:39174789
Дата подання: 12 грудня 2019 15:41
Просимо прибрати дискримінаційну норму в документації та відмінити протокол відхилення учасника
ВИМОГА

На підставі протоколу №29/11 від 29 листопада 2019 року пропозиція товариства ТОВ «ІДЗ «Редукціон» була відхилена. Вважаємо що рішення Замовника було помилковим, таким що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинному Законодавству України.
Спростування п.1 протоколу №29/11:
ТОВ ІДЗ Редукціон наклав на тендерну пропозицію електронний цифровий підпис, яким усі подані документи підтверджені засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII від 05.10.2017 р.;
Порядок використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затверджений постановою КМУ № 749 від 19.09.2018 р. . Цей порядок набрав чинності одночасно з Законом «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII , 07.11.2018 р.
Отже, відхилення на підставі згаданої у п.1 є такою, що порушує принципи публічних закупівель та не відповідає інтересам держави та Замовника, до того ж підписання з накладання печатки на документи такого змісту , як документи тендерної пропозиції – не обов’язковою нормою.
Спростування п.2 протоколу №29/11:
ТОВ «ІДЗ «Редукціон» надає гарантійні листи Вих.№№ 9, 11 від «26» листопада 2019 р., про відповідність вимогам законодавства та не порушення зокрема Закону України «Про санкції» і відповідно до товариства не мають бути застосовані санкції. Замовник не підтвердив застосування санкцій до ТОВ «ІДЗ «Редукціон».
Отже, вважаємо таку підставу відхилення помилковою.
Спростування п.3 протоколу №29/11:
ТОВ «ІДЗ «Редукціон» надає такий документ Вих№ 3 від «26» листопада 2019 р., в якому відсутній код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), враховуючи, що згідно з інформацією із тендерної пропозиції Статут ТОВ «ІДЗ «Редукціон» затверджено 26.06.2019 р., що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника.
Спростування:
ТОВ «ІДЗ «Редукціон» надає довідку Вих № 3 від «26» листопада 2019 р. про положення Статуту, які дозволяють займатися виробництвом та продажом меблів. Файл тендерної пропозиції ЄдрОріс_ВитягЄДР_Звіт2018_ДОВІДКАбАНК_.pdf містить інформацію про доступ до ЄДР та код доступу № 471151171491.
Тому ми вважаємо що надана тендерна пропозиція містить усю необхідну інформацію, в відхилення за цим пунктом є безпідставним.
Спростування п.4 протоколу №29/11:
У довідках №15 від 26 листопада 2019 року надана інформація щодо типу обладнання у Договорі оренди обладнання № 05-11/19-О зазначені назви та марки обладнання. Стан Транспортного засобу Газ 330221 описано було як справний, не було вимоги писати одним словом стан обладнання. Відсутність номерів у таблиці не впливала на подану інформацію та була формальною помилкою.
Отже, Замовник не вірно розглянув та оцінив матеріально – технічну базу учасника, та формальну помилку розглянув помилково -як підставу для відхилення пропозиції учасника.

Спростування п.5 протоколу №29/11:
Заперечення: Учасник не вважає що форма надана Замовником заповнена з порушенням, з наступних підстав: №5.1 рис.; №5.2 рис.; №5.3 рис.; №5.4. рис.
Спростування відхилення за п.5. виші надані витяги з ФОРМИ «Тендерна пропозиція» №№5.1.-5.4, які підтверджують надання усієї інформації яка вимагалася у формі. Інструкція щодо заповнення форми не містила якихось обмежень щодо відповіді на вимоги Заповнення форми, тому була надана вичерпна інформація щодо строку постачання – не більше 12 календарних днів; щодо ціни та урахування ПДВ – то у п.(d)форми визначено що ПДВ не передбачено, та зазначена повна сума пропозиції; п.п. № 5.3, 5.4 підтверджують зазначення у тендерній пропозиції посади, ПІБ, підпису та печатки. Також щодо особи яка може підписувати документи тендерної пропозиції та договір – міститься інформація у довідці №8 від 26 листопада 2019 року.
Отже, підстава відхилення тендерної пропозиції п.5 – не має законного підгрунтя, та не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації.

Спростування п.6 протоколу №29/11:

ТОВ «ІДЗ «Редукціон» надає таку Таблицю Вих.№ 30 від «26» листопада 2019 р надає інформацію про виробника товару та комплектуючих.
У таблиці Таблиці №1 до додатку 1 до тендерної документа не має інструкції як її заповнювати, чи треба відступати від запропонованої форми та ділити інформацію з одного стовпчика на декілька розділів чи подавати інформацію у відповідності до назви реквізиту таблиці.
Тому ми вважаємо, що відхилення по п.6 є безпідставним, таким що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації.
Спростування п.7 протоколу №29/11:
Учасником були надані трудові книжки, які підтверджують працевлаштування працівників перевізника, та які були видані ще у часи СРСР. Замовник у своїх вимогах зазначав, що: Документи, видані учаснику третіми особами
(підприємствами, установами, організаціями, в тому числі іноземними) іншою мовою, ніж передбачено у цьому пункті, можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані, та повинні обов'язково супроводжуватися перекладом на українську мову. Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб - нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею.
Отже, форми документів (трудових книжок)були отримані в часи РСРС і тому перекладати їх не має необхідності, адже трудові книжки на сьогодні не є необхідними для працівників, уся необхідна інформація про фізичних осіб міститься у реєстрах пенсійного фонду, яку можна отримати за Реєстраційним номером облікової картки платника податків.
Спростування п.8 протоколу №29/11:
Про достовірність поданої інформації свідчить тендерне забезпечення подане у відповідності до ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі». п.8) ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. До того ж учасником накладений електронний підпис на тендерну пропозицію, що підтверджує її відповідність та достовірність кожного документу. Під час перевірки цивільної правоздатності та дієздатності юридичної особи використовується інформація про юрособу, що міститься в ЄДР, та встановлюється, що обсяг її цивільної правоздатності та дієздатності є достатнім для формування та видачі кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Спростування п.9 протоколу №29/11:
Учасник у своїй пропозиції наклав печатку на документи та наклав електронний цифровий підпис на тендерну пропозицію.
Обов’язкові реквізити первинних документів визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV (далі — Закон про бухоблік).
Із 19.07.2017 р. норма ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ стала додатковим аргументом на користь «добровільності» використання печатки (у т.ч. якщо печатка в підприємця є, але він не скористався нею під час оформлення документів).
Отже, наявність печатки та її використання у товариства є добровільна норма, тому пояснення чи працює товариства з печаткою чи працює без неї, - є безпідставна вимога, яку не товариство не може виконувати на підставі ст.19 Конституції України.

Спростування п.10 протоколу №29/11:

У довідці Вих.№ 25 від «26» листопада 2019 року Учасник у довільній формі подав інформацію на обробку персональних даних.: «11.4. Постачальник дає згоду на обробку своїх персональних даних, а саме – збирання, реєстрацію, накопичування, адаптування, зміну, поновлення, використання поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу)».
Отже, була учасником подана необхідна інформація, хоча і вимагався лист-згода, - вважаємо це формальною помилкою.
Просимо відмінити рішення тендерного комітету яке було розміщено у протоколі №29/11 від 29 листопада 2019 року, та прийняти нове рішення, яким розглянути нашу пропозицію у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
З повагою, ТОВ «ІДЗ «Редукціон»
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 грудня 2019 15:40
2-ВимогаРедукціон.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000094 ● 940c3f8813284bcca690cb930d6e7861
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11 18:00:37
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.12.2019 № 291
(дата)
Харків

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 11.12.2019 року.

В. о начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

10. UA-2019-11-11-000927-c 11.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 363 998,00
UAH з ПДВ
363 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЗАРОВ ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ" 452 174,00
UAH з ПДВ
438 524,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХВОСТИКОВ ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" 454 995,00
UAH з ПДВ
454 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 19:36
sign.p7s
27 листопада 2019 19:35
ДоговірОрендиОбладнання.pdf
27 листопада 2019 17:59
sign.p7s
27 листопада 2019 17:59
sign.p7s
27 листопада 2019 17:58
010_ДовідкаЄДРПОУ_27.09.2019.pdf
27 листопада 2019 17:58
Dovidka_19322429760690580762.pdf
27 листопада 2019 17:58
Страхова гарантія 23649.rar
27 листопада 2019 17:58
ПротоколДиректор.pdf
27 листопада 2019 17:58
ВитягЄдПодат_Редукціон2019.pdf
27 листопада 2019 17:58
Dovidka_19322429760690580762.pdf.p7s
27 листопада 2019 17:58
Відгук Укрпошта.pdf
27 листопада 2019 17:58
Договір страхування 23649.rar
27 листопада 2019 17:58
НаказДиректорОРИГ.pdf
27 листопада 2019 17:58
ДоговірОрендиОфісу.PDF
27 листопада 2019 17:58
ПлатіжкаДляСК.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 12:36
sign.p7s
06 грудня 2019 12:35
Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2019 12:35
Довідка ДФС.pdf
05 грудня 2019 11:51
Довідка МВС.pdf
02 грудня 2019 19:09
sign.p7s
02 грудня 2019 19:08
ТП переможець Базаров.pdf
02 грудня 2019 18:37
sign.p7s
02 грудня 2019 18:35
Остаточна форма ТП.pdf
26 листопада 2019 17:07
sign.p7s
26 листопада 2019 17:05
Реестр №1 ч3.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
Реестр №1 ч3.pdf
26 листопада 2019 17:05
Реестр №1 ч2.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
Реестр №1 ч2.pdf
26 листопада 2019 17:05
Реестр №1 ч1.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
Реестр №1 ч1.pdf
26 листопада 2019 17:05
Повноваження.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
Повноваження.pdf
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч4.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч4.pdf
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч3.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч3.pdf
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч2.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч2.pdf
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч1.pdf.p7s
26 листопада 2019 17:05
КК ст.17 ч1.pdf
26 листопада 2019 17:05
забезпечення ТП Частина 2.rar
26 листопада 2019 17:05
забезпечення ТП Частина 1.rar

Публічні документи

26 листопада 2019 12:49
реєстр 10.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 9.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 8.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 7.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 6.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 5.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 4.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 3.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 2.pdf
26 листопада 2019 12:11
реєстр 1.pdf
26 листопада 2019 12:11
гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"
#39174789
Відхилено 363 998,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 22:29
ФОП "БАЗАРОВ ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#2425122277
Переможець 438 524,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 21:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 21:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАЗАРОВ ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#2425122277
438 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку