Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (щоденники та персональні органайзери)
Очікувана вартість
63 800,00 UAH
UA-2019-11-11-000884-c 0941373b1ed34943be149e7a50c3fefb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страдна Анна Антонівна

+380444540258 anna.stradna@dzk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Центр державного земельного кадастру
Код ЄДРПОУ: 21616582
Вебсайт: http://dzk.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення, 3
Контактна особа: Страдна Анна Антонівна
+380444540258
anna.stradna@dzk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (щоденники та персональні органайзери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Народного ополчення, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Товару здійснюється Покупцем шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на наступних умовах: після узгодження Сторонами макету відповідно до п. 6.1. Договору, Покупець здійснює передоплату у розмірі 50% вартості Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку у строк, не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з моменту його отримання. Остаточний розрахунок з Постачальником Покупець здійснює на підставі виставленого Постачальником рахунку впродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 листопада 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабенко Андрій Валентинович
#3362813996
Переможець 63 720,00
UAH
11 листопада 2019 17:53

Документи

11 листопада 2019 17:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:08
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 18:03
договір 143 11 19 Т.pdf укладений
11 листопада 2019 17:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 720,00
UAH