Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000846-c 9880f0ad9ce34b96aaa4b3686743ef61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брездень Тетяна Іванівна

+380352435777 brezden_ti@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Код ЄДРПОУ: 02125544
Вебсайт: http://tnpu.edu.ua
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2
Контактна особа: Брездень Тетяна Іванівна
+380352435777
brezden_ti@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:56
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:05
Тендерна документація ТНПУ 2019 (Системний блок).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:20
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до тендерної документації "Технічні вимоги (Специфікація) (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)" на закупівлю ДК 021:2015 (CPV:2008) – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок) у Примітці зазначено: "Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку тощо, вживаються у значенні «__________ (найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки тощо) або еквівалент».
У тендерній документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. У Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Учасник має надати порівняльну таблицю, у формі поданій в даному додатку, в якій має зазначити характеристики запропонованого товару. Учасник має обов'язково вказати виробника та модель товару і його комплектуючих».
Якщо запропонований Вами товар буде відповідати вимогам, заявленим в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: "Технічним вимогам (Специфікації) (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі)", то Ви можете бути Учасником відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV:2008) – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок).
Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і будемо розглядати Вашу пропозицію та оцінювати вартість товару як остаточну.
Документація
Дата подання: 12 листопада 2019 14:37
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:42
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до тендерної документації "Технічні вимоги (Специфікація) (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)" на закупівлю ДК 021:2015 (CPV:2008) – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок) у Примітці зазначено: "Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку тощо, вживаються у значенні «__________ (найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки тощо) або еквівалент».
У тендерній документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника всім технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 150 720,00
UAH з ПДВ
148 557,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛУКАЧИК ЗОРЯНА МИКОЛАЇВНА 173 600,00
UAH з ПДВ
148 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВП"НЕОТЕК" 155 760,00
UAH з ПДВ
154 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 157 983,00
UAH з ПДВ
155 759,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 176 160,00
UAH з ПДВ
176 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 15:32
Sineo224e19120315150.pdf
03 грудня 2019 15:32
Sineo224e19120218150.pdf
26 листопада 2019 15:57
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2019 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 10:19
Електронний підпис
26 листопада 2019 09:31
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2019 09:31
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 09:31
СЦ Тернопіль.pdf
26 листопада 2019 09:31
Статут Комел 2018 (копія).pdf
26 листопада 2019 09:31
сертифікати brain до 17.07.2020.zip
26 листопада 2019 09:31
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
26 листопада 2019 09:31
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
26 листопада 2019 09:31
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 09:31
Паспорт Шеремета.pdf
26 листопада 2019 09:31
Лист-згода на обробку.pdf
26 листопада 2019 09:31
Лист про ліцензування.pdf
26 листопада 2019 09:31
ІПН директора.pdf
26 листопада 2019 09:31
Досвід 2(догов,вид,відг).zip
26 листопада 2019 09:31
Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2019 09:31
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2019 09:31
Витяг з реєстру ПДВ 29.10.2019.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 16:32
Свідоцтво_ Витяг.rar
26 листопада 2019 16:32
Кваліфікаційні документи.rar

Публічні документи

25 листопада 2019 16:27
Електронний підпис
25 листопада 2019 16:27
КК.pdf
25 листопада 2019 16:27
ІД.pdf
25 листопада 2019 16:27
ВПВ17.pdf
25 листопада 2019 16:27
ТЧ.PDF
25 листопада 2019 16:27
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 листопада 2019 14:06
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:05
Оригінал паспортні дані.pdf
26 листопада 2019 14:05
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
26 листопада 2019 14:05
Лист-гарантія про санкції.pdf
26 листопада 2019 14:05
Лист згода на обробку даних.pdf
26 листопада 2019 14:05
Копія відомостей з ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 14:05
Інформаційна довідка.pdf
26 листопада 2019 14:05
Завірена копія статуту.pdf
26 листопада 2019 14:05
Додаток №2Проект договору.pdf
26 листопада 2019 14:05
Довідка-пояснення.pdf
26 листопада 2019 14:05
Довідка резидент.pdf
26 листопада 2019 14:05
Довідка про сервіс.pdf
26 листопада 2019 14:05
Довідка про довкілля.pdf
26 листопада 2019 14:05
Довідка ліцензування.pdf
26 листопада 2019 14:05
Гарантійний лист довкілля.pdf
26 листопада 2019 14:05
Відповідність статті 17.pdf
26 листопада 2019 14:05
Витяг з реєстру пдв.pdf
26 листопада 2019 14:05
Витяг з ЄДР 22.10.2019 р..pdf

Публічні документи

23 листопада 2019 15:55
Електронний підпис
23 листопада 2019 15:55
Технічні характеристики.pdf
23 листопада 2019 15:55
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2019 15:55
Статут завірений.pdf
23 листопада 2019 15:55
Проект договору.pdf
23 листопада 2019 15:55
Згода на оброку перс. даних.pdf
23 листопада 2019 15:55
Довідка про заст зах довк.pdf
23 листопада 2019 15:55
Витяг_ПДВ.pdf
23 листопада 2019 15:55
Виписка_ЄДР_1.pdf
23 листопада 2019 15:55
Аналогічний договір 2.pdf
23 листопада 2019 15:55
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП ЛУКАЧИК ЗОРЯНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "КВП"НЕОТЕК"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 148 557,60
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
148 557,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:25
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:04
Договір 18-12.4 укладений
18 грудня 2019 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 557,60
UAH (в тому числі ПДВ 24 759,60 UAH)