Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
7 014 476,00 UAH
UA-2019-11-11-000837-c ● 073156c9fa36448bac44e27bb843cd5a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокільницька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04369682 |
Вебсайт: | http://www.sokilnyky-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1 |
Контактна особа: |
Пасічна Ірина Борисівна +380322270645 Sokil_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 7 014 476,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81130, Україна, Відповідно до документації, Пустомитівський район, с. Сокільники
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 17:01 |
Технічне завдання |
11 листопада 2019 17:01 |
Проект договору |
11 листопада 2019 17:01 |
Тендерна документація |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-11-000837-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: МПП ВОЛЯ-М, Код ЄДРПОУ:22361744
Дата подання: 17 грудня 2019 11:43
Сокільницькою сільською радою 13.12.2019 р. було кваліфіковано переможцем Учасника ТОВ «Грандгалбуд» у процедурі закупівлі Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-11-000837-c).
Сокільницькою сільською радою 13.12.2019 р. було кваліфіковано переможцем Учасника ТОВ «Грандгалбуд» у процедурі закупівлі Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-11-000837-c).
Однак хочемо повідомити Замовника про наступне:
1) Відповідно до Розділу 2. ч. 7 Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Для підтвердження залучення до виконання робіт інших суб’єктів господарювання як субпідрядників Учасник надає в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого Учасник планує залучити для виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт таких субпідрядників).
В складі такої інформації повинно бути найменування субпідрядника, його місцезнаходження, платіжні реквізити, код за ЄДРПОУ, види послуг, якi передбачається доручити субпiдряднику, та обов’язково вказати орієнтовану вартість послуг субпiдрядника у вiдcoткax (%) до цiни тендерної пропозицiї та подати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензії на будівельну діяльність з Переліком виду робіт.» Учасник ТОВ «Грандгалбуд» у складі своєї тендерної пропозиції не надав жодної інформації про залучення чи не залучення субпідрядних організації для виконання робіт стосовно даної процедури закупівлі. Відповідно до цього не зрозуміло, чи роботи будуть виконуватись виключно Учасником ТОВ «Грандгалбуд», чи ж за допомогою субпідрядних організацій, що порушує вимоги Тендерної документації Замовника.
2) Відповідно до Додатку 2 ч. 1, п. 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази: Учасником в складі пропозиції надається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (Зразок №1). У якості документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ.
На автотранспортні засоби додатково подаються копії технічних паспортів.
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці, із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на строк не менше, ніж встановлений цією документацією для повного виконання робіт.
Відповідно до даної вимоги, Учасником ТОВ «Грандгалбуд» в складі тендерної пропозиції подає «Довідка про наявність обладнання» від 25 листопада 2019 р. № 01/11-25 в якій зазначений перелік орендованих автотранспортних засобів з договорами оренди/послуг. А також в складі пропозиції Учасником ТОВ «Грандгалбуд» завантажений документ «Пояснення щодо технічних паспортів», яким Учасник повідомляє про неподання свідоцтв про реєстрацію орендованих ним транспортних засобів, оскільки дані механізми не знаходяться на балансі підприємства.
На вищенаведене повідомляємо та наголошуємо, що Замовником в тендерній документації наявна вимога «На автотранспортні засоби додатково подаються копії технічних паспортів», яка не стосується окремо власного чи орендованого обладнання, а в загальному стосується Додатку 2 ч. 1, п. 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної. Замовник не конкретизував на які саме транспорті засоби (власні чи орендовані) потрібно подавати технічіні паспорти на автотранспортні засоби. Таким чином, Учасник ТОВ «Грандгалбуд» не виконав вимогу тендерної документації стосовно подання ним копій технічних паспортів на автотранспорті засоби.
3) Відповідно до Розділу 2. ч. 5 Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: Для участі у процедурах закупівель замовником, відповідно до ст. 16 Закону, визначено, що Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям: наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Учасник ТОВ «Грантгалбуд» подає в складі пропозиції баланс, звіт про фінансові результати та довідки з обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Однак в складі пропозиції Учасника звіт про рух грошових коштів, та відсутні пояснення про не подання цього документу.
Обравши переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ «Грантгалбуд», Замовник грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції інших учасників а також принцип недискримінації учасників та добросовісної конкуренціїї.
Отож відповідно до вищенаведеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про обрання Переможцем Учасника ТОВ «Грантгалбуд», оскільки дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному Законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Однак хочемо повідомити Замовника про наступне:
1) Відповідно до Розділу 2. ч. 7 Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Для підтвердження залучення до виконання робіт інших суб’єктів господарювання як субпідрядників Учасник надає в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого Учасник планує залучити для виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт таких субпідрядників).
В складі такої інформації повинно бути найменування субпідрядника, його місцезнаходження, платіжні реквізити, код за ЄДРПОУ, види послуг, якi передбачається доручити субпiдряднику, та обов’язково вказати орієнтовану вартість послуг субпiдрядника у вiдcoткax (%) до цiни тендерної пропозицiї та подати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензії на будівельну діяльність з Переліком виду робіт.» Учасник ТОВ «Грандгалбуд» у складі своєї тендерної пропозиції не надав жодної інформації про залучення чи не залучення субпідрядних організації для виконання робіт стосовно даної процедури закупівлі. Відповідно до цього не зрозуміло, чи роботи будуть виконуватись виключно Учасником ТОВ «Грандгалбуд», чи ж за допомогою субпідрядних організацій, що порушує вимоги Тендерної документації Замовника.
2) Відповідно до Додатку 2 ч. 1, п. 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази: Учасником в складі пропозиції надається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (Зразок №1). У якості документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ.
На автотранспортні засоби додатково подаються копії технічних паспортів.
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці, із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на строк не менше, ніж встановлений цією документацією для повного виконання робіт.
Відповідно до даної вимоги, Учасником ТОВ «Грандгалбуд» в складі тендерної пропозиції подає «Довідка про наявність обладнання» від 25 листопада 2019 р. № 01/11-25 в якій зазначений перелік орендованих автотранспортних засобів з договорами оренди/послуг. А також в складі пропозиції Учасником ТОВ «Грандгалбуд» завантажений документ «Пояснення щодо технічних паспортів», яким Учасник повідомляє про неподання свідоцтв про реєстрацію орендованих ним транспортних засобів, оскільки дані механізми не знаходяться на балансі підприємства.
На вищенаведене повідомляємо та наголошуємо, що Замовником в тендерній документації наявна вимога «На автотранспортні засоби додатково подаються копії технічних паспортів», яка не стосується окремо власного чи орендованого обладнання, а в загальному стосується Додатку 2 ч. 1, п. 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної. Замовник не конкретизував на які саме транспорті засоби (власні чи орендовані) потрібно подавати технічіні паспорти на автотранспортні засоби. Таким чином, Учасник ТОВ «Грандгалбуд» не виконав вимогу тендерної документації стосовно подання ним копій технічних паспортів на автотранспорті засоби.
3) Відповідно до Розділу 2. ч. 5 Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: Для участі у процедурах закупівель замовником, відповідно до ст. 16 Закону, визначено, що Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям: наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Учасник ТОВ «Грантгалбуд» подає в складі пропозиції баланс, звіт про фінансові результати та довідки з обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Однак в складі пропозиції Учасника звіт про рух грошових коштів, та відсутні пояснення про не подання цього документу.
Обравши переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ «Грантгалбуд», Замовник грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції інших учасників а також принцип недискримінації учасників та добросовісної конкуренціїї.
Отож відповідно до вищенаведеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про обрання Переможцем Учасника ТОВ «Грантгалбуд», оскільки дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному Законодавству.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2019 15:51
ВІДПОВІДЬ
на оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення «Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області».
Замовник вважає дане оскарження безпідставним з наступних причин.
1. Відповідно до Розділу 3. ч. 7 Тендерної документації дійсно зазначено про обов’язок учасника надати в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити для виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт таких субпідрядників). Як зазначається в Тендерній документації учасники вправі надавати таку інформацію в довільній формі в складі своєї тендерної пропозиції.
Як зазначається в оскарженні, учасником ТОВ «Грандгалбуд» не надано жодної інформації про залучення чи не залучення субпідрядних організації для виконання робіт стосовно даної процедури закупівлі. Таке твердження є хибним, оскільки на електронному майданчику https://www.dzo.com.ua/tenders/4533445 в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Грандгалбуд» міститься інформація про незалучення субпідрядника ( прінтскрін додається). З огляду на це, замовник вважає, що інформація про незалучення субпідрядної організації, яка зазначається учасником шляхом проставлення «галочки» в процесі подання тендерної пропозиції є достатньою для замовника. З огляду на вищезазначене учасником ТОВ «Грандгалбуд» дотримано вимоги щодо надання інформації про субпідрядників, передбачені Розділом 3 ч.7 Тендерної документації.
2. В оскарженні також зазначається, що учасник ТОВ «Грандгалбуд» не виконав вимогу Тендерної документації стосовно подання ним копій технічних паспортів на автотранспорті засоби.
Замовник не згідний з таким трактуванням з огляду на наступне. Учасником ТОВ «Грандгалбуд» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Довідка про наявність обладнання» від 25 листопада 2019 р. № 01/11-25 та сконкопії договору про надання послуг від 22 травня 2018 року № 2018/05-22 з додатками та договору оренди від 31 травня 2018 року №01/05/18 з додатками. Також учасником з цього приводу долучено «Пояснення щодо технічних паспортів» від 25 листопада 2019 року за №02/11-25.
Провівши аналіз поданих учасником документів замовник дійшов висновку, що в учасника немає у власності чи в користуванні транспортних засобів. Натомість транспортні засоби, які учасник планує залучати для виконання робіт, залучаються шляхом надання послуг за допомогою транспортних засобів та спеціальної техніки з водієм та шляхом тимчасового платного користування автотехніки з екіпажем. Оскільки такі транспортні засоби не є у власності учасника, не передаються йому у користування та в долучених договорах про надання послуг та платного користування автотехнікою немає згадки про обов’язок однієї зі сторін передавати чи приймати технічні паспорти на транспортні засоби, - учасник не зобов’язаний подавати в складі тендерної пропозиції копії таких паспортів. З огляду на вищезазначене учасником ТОВ «Грандгалбуд» дотримано вимоги п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації.
3. В оскарженні зазначено про те, що в складі пропозиції учасника ТОВ «Грандгалбуд» відсутній звіт про рух грошових коштів, та відсутні пояснення про не подання цього документу.
Ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник установлює один або декілька з таки кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником було зазначено усі три критерії, проте наявність фінансової спроможності не є обов’язковим критерієм за цією статтею а є лише факультативним критерієм. Замовник вважає, що учасником в повній мірі надані підтверджуючі документи щодо обов’язкових кваліфікаційних критеріїв, передбачених ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією, окрім того учасником також подано баланс, звіт про фінансові результати, довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами тощо, що свідчить про відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Підсумовуючи вищенаведене замовник вважає, що підстави для відмови тендерної пропозиції учасника ТОВ «Грандгалбуд», в тому числі за ст.16, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
на оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення «Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області».
Замовник вважає дане оскарження безпідставним з наступних причин.
1. Відповідно до Розділу 3. ч. 7 Тендерної документації дійсно зазначено про обов’язок учасника надати в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити для виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт таких субпідрядників). Як зазначається в Тендерній документації учасники вправі надавати таку інформацію в довільній формі в складі своєї тендерної пропозиції.
Як зазначається в оскарженні, учасником ТОВ «Грандгалбуд» не надано жодної інформації про залучення чи не залучення субпідрядних організації для виконання робіт стосовно даної процедури закупівлі. Таке твердження є хибним, оскільки на електронному майданчику https://www.dzo.com.ua/tenders/4533445 в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Грандгалбуд» міститься інформація про незалучення субпідрядника ( прінтскрін додається). З огляду на це, замовник вважає, що інформація про незалучення субпідрядної організації, яка зазначається учасником шляхом проставлення «галочки» в процесі подання тендерної пропозиції є достатньою для замовника. З огляду на вищезазначене учасником ТОВ «Грандгалбуд» дотримано вимоги щодо надання інформації про субпідрядників, передбачені Розділом 3 ч.7 Тендерної документації.
2. В оскарженні також зазначається, що учасник ТОВ «Грандгалбуд» не виконав вимогу Тендерної документації стосовно подання ним копій технічних паспортів на автотранспорті засоби.
Замовник не згідний з таким трактуванням з огляду на наступне. Учасником ТОВ «Грандгалбуд» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Довідка про наявність обладнання» від 25 листопада 2019 р. № 01/11-25 та сконкопії договору про надання послуг від 22 травня 2018 року № 2018/05-22 з додатками та договору оренди від 31 травня 2018 року №01/05/18 з додатками. Також учасником з цього приводу долучено «Пояснення щодо технічних паспортів» від 25 листопада 2019 року за №02/11-25.
Провівши аналіз поданих учасником документів замовник дійшов висновку, що в учасника немає у власності чи в користуванні транспортних засобів. Натомість транспортні засоби, які учасник планує залучати для виконання робіт, залучаються шляхом надання послуг за допомогою транспортних засобів та спеціальної техніки з водієм та шляхом тимчасового платного користування автотехніки з екіпажем. Оскільки такі транспортні засоби не є у власності учасника, не передаються йому у користування та в долучених договорах про надання послуг та платного користування автотехнікою немає згадки про обов’язок однієї зі сторін передавати чи приймати технічні паспорти на транспортні засоби, - учасник не зобов’язаний подавати в складі тендерної пропозиції копії таких паспортів. З огляду на вищезазначене учасником ТОВ «Грандгалбуд» дотримано вимоги п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації.
3. В оскарженні зазначено про те, що в складі пропозиції учасника ТОВ «Грандгалбуд» відсутній звіт про рух грошових коштів, та відсутні пояснення про не подання цього документу.
Ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник установлює один або декілька з таки кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником було зазначено усі три критерії, проте наявність фінансової спроможності не є обов’язковим критерієм за цією статтею а є лише факультативним критерієм. Замовник вважає, що учасником в повній мірі надані підтверджуючі документи щодо обов’язкових кваліфікаційних критеріїв, передбачених ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією, окрім того учасником також подано баланс, звіт про фінансові результати, довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами тощо, що свідчить про відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Підсумовуючи вищенаведене замовник вважає, що підстави для відмови тендерної пропозиції учасника ТОВ «Грандгалбуд», в тому числі за ст.16, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-11-000837-c.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: МПП ВОЛЯ-М, Код ЄДРПОУ:22361744
Дата подання: 23 грудня 2019 14:42
Дата подання: 23 грудня 2019 14:42
СКАРГА на дії Замовника
СКАРГА
на дії Замовника
Сокільницька сільська рада (надалі – «Замовник») на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив закупівлю № UA-2019-11-11-000837-c щодо проведення відкритих торгів щодо виконання будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області».
Згідно з вимогами тендерної документації, які були затверджені рішенням Тендерного комітету Сокільницької сільської ради від «11» листопада 2019 р. (надалі – «тендерна документація») та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛЯ-М" (надалі – «Суб’єкт скарження») подало свою пропозицію
27 листопада 2019 року відбувся аукціон, за результатами якого тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" з ціною 6 219 900,00 UAH з ПДВ було визнано системою найбільш економічно вигідною та надійшла на кваліфікацію Замовнику.
Протоколом № 1від 11 грудня 2019 року пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, що у відповідності до ч. 4 п. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 28 п.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11 грудня 2019 року наступною найбільш економічно вигідно пропозицією було визначено пропозицію Суб’єкту скарження з ціною 6 220 000,00 UAH з ПДВ.
12 грудня 2019 протоколом розгляду тендерних пропозицій № 2 Замовник відхилив учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛЯ-М" та визнає переможцем Учасник ТОВ «Грандгалбуд» з вищою ціновою на 479 тисяч гривень:
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА"
#35382784 Відхилено
6 219 900,00
UAH з ПДВ 11 грудня 2019 15:52
МПП ВОЛЯ-М
#22361744 Відхилено
6 220 000,00
UAH з ПДВ 12 грудня 2019 16:44
ТОВ Грандгалбуд
#41902849 Переможець
6 699 000,00
UAH з ПДВ 13 грудня 2019 16:22
ТОВ «Грандгалбуд» з ціною 6 699 000,00 UAH з ПДВ, визнано переможцем та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір від 13 грудня 2019 року.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ ТОВ «Грандгалбуд», є неправомірним та таким, що порушує його права на чесну та неупереджену оцінку пропозицій Замовника.
Щодо визначення переможцем - ТОВ «Грандгалбуд»
1. Відповідно до Додатку 2 ч. 1, п. 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази: «Учасником в складі пропозиції надається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (Зразок №1). У якості документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ.
На автотранспортні засоби додатково подаються копії технічних паспортів.
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці, із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на строк не менше, ніж встановлений цією документацією для повного виконання робіт».
На виконання даної вимоги, Учасник ТОВ «Грандгалбуд» в складі тендерної пропозиції подає документ «Довідка про наявність обладнання» від 25 листопада 2019 р. № 01/11-25 в якій зазначений перелік орендованих автотранспортних засобів з договорами оренди/послуг. А також в складі пропозиції Учасником ТОВ «Грандгалбуд» завантажений документ «Пояснення щодо технічних паспортів», яким Учасник повідомляє про неподання свідоцтв про реєстрацію орендованих ним транспортних засобів, оскільки дані механізми не знаходяться на балансі підприємства.
На вищенаведене повідомляємо, що Замовником в тендерній документації наявна вимога «На автотранспортні засоби додатково подаються копії технічних паспортів», яка не стосується окремо власного чи орендованого обладнання, а в загальному стосується Додатку 2 ч. 1, п. 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної. Замовник не конкретизував на які саме транспорті засоби (власні чи орендовані) потрібно подавати технічіні паспорти на автотранспортні засоби. Таким чином, Учасник ТОВ «Грандгалбуд» не виконав вимогу тендерної документації стосовно подання ним копій технічних паспортів на автотранспортні засоби чим порушив умови тендерної документації та повинен бути відхилений за п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям.
2. Відповідно до Розділу 2. ч. 5 Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: « Для участі у процедурах закупівель замовником, відповідно до ст. 16 Закону, визначено, що Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям: наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)».
Учасник ТОВ «Грантгалбуд» подає в складі пропозиції баланс, звіт про фінансові результати та довідки з обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Однак в складі пропозиції Учасника звіт про рух грошових коштів, та відсутні пояснення про не подання цього документу.
Таким чином Замовник не мав права визнавати переможцем ТОВ «Грантгалбуд», а повинен бути відхилений за п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до Розділу 2. ч. 7 Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Для підтвердження залучення до виконання робіт інших суб’єктів господарювання як субпідрядників Учасник надає в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого Учасник планує залучити для виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт таких субпідрядників)».
В складі такої інформації повинно бути найменування субпідрядника, його місцезнаходження, платіжні реквізити, код за ЄДРПОУ, види послуг, якi передбачається доручити субпiдряднику, та обов’язково вказати орієнтовану вартість послуг субпiдрядника у вiдcoткax (%) до цiни тендерної пропозицiї та подати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензії на будівельну діяльність з Переліком виду робіт.»
Учасник ТОВ «Грандгалбуд» у складі своєї тендерної пропозиції не надав жодної інформації про залучення чи не залучення субпідрядних організації для виконання робіт стосовно даної процедури закупівлі. Відповідно до цього не зрозуміло, чи роботи будуть виконуватись виключно Учасником ТОВ «Грандгалбуд», чи ж за допомогою субпідрядних організацій, що порушує вимоги Тендерної документації Замовника.
Таким чином Замовник не мав права визнавати переможцем Учасника ТОВ «Грандгалбуд», а повинен бути відхилений за п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної пропозиції та кваліфікаційним критеріям.
Отже, переможець - ТОВ «Грандгалбуд» своєю пропозицією не відповідає умовам тендерної документації та чинному Законодавству.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,14,18,28,30 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Визнати дії Замовника неправомірними.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, про визначення переможцем ТОВ «Грандгалбуд» щодо даної закупівлі;
Додатки:
1. Документ, що засвідчує оплату за подання скарги до органу оскарження (платіжне доручення № ___ від ___ ___________ 2019 року).
2. «Довідка про наявність обладнання» від 25 листопада 2019 р. № 01/11-25
3. «Пояснення щодо технічних паспортів» № 02/11-25 від 25 листопада 2019 року.
Директор МПП "ВОЛЯ-М" ____________________________ Гелета М.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2019 19:21
Рішення від 27.12.2019 № 19353+ лист замовнику .pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2020 № 861.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 17:22
рішення від 16.01.2020 № 861.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 21:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" |
6 312 946,80
UAH з ПДВ
|
6 219 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МПП ВОЛЯ-М |
7 000 728,00
UAH з ПДВ
|
6 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Грандгалбуд |
7 007 014,80
UAH з ПДВ
|
6 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" #35382784 |
Відхилено |
6 219 900,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 15:52
|
МПП ВОЛЯ-М #22361744 |
Відхилено |
6 220 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 16:44
|
ТОВ Грандгалбуд #41902849 |
Переможець |
6 699 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 лютого 2020 12:07 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, тендерним комітетом вирішено відмінити процедуру відкритих торгів. |
Документи:
13 лютого 2020 12:06
|
Протокол 4 |