Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій Xerox VeraLink C7025
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000806-b 272457bf9daf4309aa1b6313c3c8fba3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлия Степовая

+380962383490
+380983713703
yuliya07s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40525449
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа: Юлия Степовая
+380962383490,+380983713703
yuliya07s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 12:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 12:17
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій Xerox VeraLink C7025
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Миколаївська, 92(товар поставити на адресу завомника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 12:19
Перелік документів,.doc
11 листопада 2019 12:19
Багатофункціональний лазерний пристрій А3.pdf
11 листопада 2019 12:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ" 57 000,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 08:54
9 Технічна специфікація.pdf
19 листопада 2019 08:54
6 Наказ про призначення.pdf
19 листопада 2019 08:54
7 Лист щодо не ліцензування.pdf
19 листопада 2019 08:54
3 Статут.pdf
19 листопада 2019 08:54
1 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2019 08:54
5 Рішення засновника.pdf
19 листопада 2019 08:54
2 Витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2019 08:54
8 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ"
#32320793
Переможець 57 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:19

Документи

28 листопада 2019 14:19
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:18
Протокол Переможця.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ"
#32320793
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 14:19
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:18
Протокол Переможця.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2019 16:34
Договор 28.PDF укладений
15 грудня 2019 16:34