Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21724251 |
Місцезнаходження: | 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3 |
Контактна особа: |
Ковальчук Галина Михайлівна +380976768368 chern_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 6 456 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,15% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32280 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 16:39 |
ТД_роботи.doc | |
11 листопада 2019 16:39 |
Оголошення роботи.doc | |
11 листопада 2019 16:39 |
додаток_4.doc |
14 листопада 2019 11:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2019 16:39 |
ТД_роботи.doc
|
|||
11 листопада 2019 16:39 |
Оголошення роботи.doc
|
|||
11 листопада 2019 16:39 |
додаток_4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 13 грудня 2019 20:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-06-000009 ● 42ce3f6b8e654d4d9b3f371c4ade4b74
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2019 №69
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.12.2019 №69
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-11-11-000800-с 11.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-06 16:21:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-11-000800-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про пуяяблічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
Яким чином учасник ТОВ «Метр М», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 03 грудня 2019 року №224) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису (ЕЦП) ?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-10 14:40:36
Пояснення щодо даного моніторингу
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Метр-М» по предмету закупівлі «Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Чернівецької районної ради Вінницької області по вул. Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-11-000800-c) тендерний комітет відділу освіти Чернівецької районної державної адміністрації керувався Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією по даному предмету закупівлі.
Зокрема, встановлено, що ТОВ «Метр-М» повністю відповідає вимогам тендерної документації та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв. Також, даний учасник надав усі відповідні довідки та гарантійні листи, що були передбачені тендерною документацією. Крім того, щодо даного учасника не виявлено підстав для відхилення його тендерної пропозиції визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, рішенням тендерного комітету відділу освіти Чернівецької державної адміністрації (Протокол засідання тендерного комітету №224 від 03 грудня 2019 року) учасника ТОВ «Метр-М» оголошено переможцем даних торгів та опубліковано повідомлення про намір укласти з ним договір.
Що стосується вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині накладання на поданні учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису (ЕЦП) вважаємо, що ТОВ «Метр-М» виконав дану вимогу, адже на завантажені в систему ProZorro документи було накладено електронний цифровий підпис, який відображається файлом «sign.p7s». На сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України було здійснено перевірку кваліфікованого електронного підпису:
Результат перевірки підпису: «Підпис перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено»
Назва файлу з підписом: sign
Електронна печатка: ТОВ МЕТР-М ТОВ
Організація (установа): ТОВ МЕТР-М ТОВ
Код ЄДРПОУ: 37663360
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Таким чином, вважаємо, що переможець торгів ТОВ «Метр-М» повністю виконав усі вимоги тендерної документації, зокрема і в частині розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Несуттєві помилки, які були допущені учасником ТОВ «Метр-М» під час складання тендерної пропозиції, за рішенням тендерного комітету вважаються формальними (несуттєвими) та не впливають на зміст тендерної пропозиції, та їх допущення, відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не призводить до відхилення пропозиції.
При усному зверненні тендерного комітету відділу освіти Чернівецької районної державної адміністрації за роз’ясненнями по даному питанню до ТОВ «Метр-М», учасником було надано відповідь, що файловий носій, який використовувався під час накладання цифрового підпису на тендерну пропозицію містить як електронну печатку підприємства так і підпис директора, що можна перевірити на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ «ПРИВАТБАНК» за посиланням https://acsk.privatbank.ua/certs увівши код ЄДРПОУ підприємства. Перейшовши за зазначеним посиланням, члени тендерного комітету відмітили наявність ЕЦП керівника ТОВ «Метр-М» ТОВ та дату його виготовлення (09.10.2019р) що значно раніше початку проведення даної закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На момент моніторингу закупівлі порушення наявні. Дані порушення не впливають на хід та якість виконання робіт. Школа знаходиться в аварійному стані: дах протікає, що супроводжує падіння стелі в класних кімнатах , актовій залі. В школі навчається 218 учнів , організувати навчання в іншому навчальному закладі не має можливості – відсутнє приміщення, яке вмістить таку кількість учнів. Власних доходів район немає для проведення ремонтних робіт, єдиний вихід – це залучення коштів ДФРР . По результатах моніторингу закупівлі тендерний комітет відділу освіти Чернівецької РДА звернувся із вимогою до учасника (переможця) даної процедури закупівлі ТОВ «Метр-М» щодо підтвердження чи спростування наявності цивільно-правової угоди із своїм працівником Майдаником В.В. Крім того, зобов’язали ТОВ «Метр-М» накласти на свою тендерну пропозицію саме електронний цифровий підпис директора підприємства. На дану вимогу ТОВ «Метр-М» відреагував позитивно, прикріпивши до своєї тендерної пропозиції сканкопію трудової угоди з працівником Майдаником В.В. (13.12.2019 р. о 12:55), що підтверджує їх трудові відносини, а також наклавши на тендерну пропозицію електронний цифровий підпис директора ТОВ «Метр-М» ,який на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України розшифровується наступним чином: Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно Цілісність даних підтверджено Назва файлу з підписом: sign Підписувач: ІВАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ Організація (установа): ТОВ МЕТР-М ТОВ Код ЄДРПОУ: 37663360 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 13.12.2019 12:58:01 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA10400000075C3430011D03B01 Тип носія особистого ключа: Незахищений Таким чином, тендерний комітет відділу освіти Чернівецької РДА повідомляє Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області що станом на 19.12.2019 року усуненні порушення, які були виявлені в процесі моніторингу даної закупівлі.
2019-12-19 16:37:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
5 577 700,00
UAH з ПДВ
|
5 095 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-ТРАНССЕРВІС" |
5 465 286,00
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" |
5 654 826,00
UAH з ПДВ
|
5 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" |
5 905 340,47
UAH з ПДВ
|
5 444 404,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Метр-М |
5 796 607,00
UAH з ПДВ
|
5 445 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТСПЕЦМОНТАЖ" |
5 909 000,00
UAH з ПДВ
|
5 577 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Відхилено |
5 095 777,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 15:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-ТРАНССЕРВІС" #40880222 |
Відхилено |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 15:15
|
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" #42007972 |
Відхилено |
5 440 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 15:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" #40953172 |
Відхилено |
5 444 404,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:20
|
ТОВ Метр-М #37663360 |
Переможець |
5 445 230,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 16:13
|
Договір | укладений |
18 грудня 2019 16:03
|