Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000732-b ● eee17ac733e74cc094393bc95387634c
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ЮР'ЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 20281587 |
Місцезнаходження: | 51300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Юр'ївка, вул. Центральна, буд. 106 |
Контактна особа: |
Антоніна Володимирівна +380999562996 35yurfinupr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Системний блок в комплекті (2 шт.) та багатофункціональний пристрій (1 шт.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Системний блок в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51300, Україна, Дніпропетровська область, смт.Юр'ївка, Центральна, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
27 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
1 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Юр'ївка, Центральна, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
27 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 11:57 |
Документація КОтП 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції і тому допускаємо пропозицію аналогів та еквівалентів, суттєві хараеткристики до яких визначені у Технічних вимогах до закупівлі (див.Документацію цих допорогових торгів). Єдина умова - характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені в технічних характеристиках. - Якщо учасником не буде виконана дана умова - його тендерна пропозиція буде відхилена. - До участі у торгах допускаються учасники будь-якої форми власності. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Фінансове управління Юр'ївської районної державної адміністрації є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб управління, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
17 700,00
UAH з ПДВ
|
17 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
17 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
19 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
17 500,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 12:04
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
17 590,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 12:06
|
ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3413806111 |
Відхилено |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 12:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 листопада 2019 14:45 |
Коментар щодо відміни: | Відхилено усі тендерні пропозиції |
Документи:
18 листопада 2019 14:45
|
Електронний підпис |
18 листопада 2019 14:44
|
Протокол №2.pdf |