Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Бориспільська, 34, під'їзди 1-4 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
15 290 462,80 UAH
UA-2019-11-11-000692-a 47f24909a6b94130a725a2f6cdcf484b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:55
Очікувана вартість: 15 290 462,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 290,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Бориспільська, 34, під'їзди 1-4 у Дарницькому районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Бориспільська, 34, під'їзди 1-4 у Дарницькому районі м. Києва (Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02093, Україна, місто Київ, Київ, вул. Бориспільська, 34, під'їзди 1-4 у Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс" 15 246 142,26
UAH з ПДВ
15 246 142,26
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 15 257 036,00
UAH з ПДВ
15 257 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 17:59
Електронний підпис
01 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
01 грудня 2019 14:46
7. Інші документи.zip
01 грудня 2019 14:46
12. Кошторис.zip
01 грудня 2019 14:46
2. Тендерна пропозиця.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 21:00
Електронний підпис
29 листопада 2019 20:58
10. Інші документи.zip
29 листопада 2019 20:58
2. Кошторис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
#38526925
Переможець 15 246 142,26
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
#38526925
15 246 142,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 09:23
Додаткова угода № 5 від 17.12.2020 до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019 вул. Бориспільська, 34, п. 1-4.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:02
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 11:27
Додаткова угода № 4 від 18.08.2020 до дог. № 72_19-КТ від 23.12.2019, вул. Бориспільська, 34, п.1-4.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 15:13
Додаткова угода № 3 від 21.04.2020 до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019, вул. Бориспільська, 34, п. 1-4.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 14:44
Додаткова угода № 2 від 27.12.2019 до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019, вул. Бориспільська, 34, п. 1-4.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 20:55
Додаткова угода № 1 від 23.12.2019 до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019, вул. Бориспільська, 34, п. 1-4.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 20:55
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 20:53
Додаток до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019 з лок. коштор. № 2-5-1 - 2-6-5.pdf укладений
23 грудня 2019 20:51
Додаток до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019 з лок. коштор. № 2-7-1 - 2-8-5.pdf укладений
23 грудня 2019 20:51
Додаток до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019 з лок. коштор. № 2-3-1 - 2-4-5.pdf укладений
23 грудня 2019 20:51
Додаток до дог. № 72-19-КТ від 23.12.2019 з лок. коштор. № 2-1-1 - 2-2-5 .pdf укладений
23 грудня 2019 20:51
Договір № 72-19-КТ від 23.12.2019, вул. Бориспільська, 34, п. 1-4.pdf укладений
23 грудня 2019 20:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 1 "Предмет Договору" Договору, в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді № 1 від 23.12.2019.
Номер договору про закупівлю: 72/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 72/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 21.04.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 72/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 18.08.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 72/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 5 від 17.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 72/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 082 151,85
UAH (в тому числі ПДВ 2 513 691,97 UAH)