Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук та персональний комп'ютер для ІРЦ
Очікувана вартість
23 100,00 UAH
UA-2019-11-11-000668-c ● 6b0a6332b2fa47b6a3c482d6255a4c56
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141696 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Супоровський Андрій Валерійович +380380334431 jurist_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 15:51 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 15:51 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 23 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Кауркова, буд. 39А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплекти
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Кауркова, буд. 39А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2019 16:40
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:22
Шановний Замовнику ! Вами в тендерній документації вказані технічні вимоги до іншого предмету закупівлі .Прохання вказати все-таки вимоги стосовно ноутбуку та комплекту ПК ( адже саме це є предметом вашої закупівлі )
Відповідь: Інформація виправлена. Дякую за зауваження.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги не розглядаються.
2. Дана вимога міститься в інформації.
3. Цінова пропозиція платника ПДВ і планика ЄП оцінюється однаково, Замовника цікавить тільки кінцева цінова пропозиція Учасника, яку ви формуєте самостійно залежно від того, є Ви платником ЄП чи ПДВ.
2. Дана вимога міститься в інформації.
3. Цінова пропозиція платника ПДВ і планика ЄП оцінюється однаково, Замовника цікавить тільки кінцева цінова пропозиція Учасника, яку ви формуєте самостійно залежно від того, є Ви платником ЄП чи ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
22 200,00
UAH з ПДВ
|
18 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
21 819,00
UAH з ПДВ
|
21 587,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Цяк Н.Г. |
22 550,00
UAH з ПДВ
|
22 434,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
18 570,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 17:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
21 587,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 17:39
|
ФОП Цяк Н.Г. #2777814049 |
Переможець |
22 434,50
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
06 грудня 2019 11:42
|