Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфтів комунальної установи Сумської обласної ради Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 20
Очікувана вартість
287 893,40 UAH
UA-2019-11-11-000574-b 272b70714109468eafd98a3a82cdb7a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт ліфтів комунальної установи Сумської обласної ради Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 20». ( Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  21 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник виплачує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості робіт, що складає 86368 грн. 02 коп. (вісімдесят шість тисяч триста шістдесят вісім гривень 02 копійки) без ПДВ на термін 40 календарних днів з дня підписання Сторонами Договору Аванс 40 Календарні 30
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

11 листопада 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 11:17
Додаток до Дог. 149.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРУМ"
#39043261
Переможець 287 893,40
UAH
11 листопада 2019 11:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:26
Договір 149 підряд.pdf укладений
11 листопада 2019 11:22