Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення вул.Присадибна, Грушевського, Байдукова, Бугова (КТП №420), смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
264 464,00 UAH
UA-2019-11-11-000531-a e9b848bf613d45dea64cb2f022c5d8f5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрак Інна Миколаївна

+380432585763 stryzhavka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрижавська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04330007
Вебсайт: https://stryzhavska-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7
Контактна особа: Бедрак Інна Миколаївна
+380432585763
stryzhavka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 12:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 12:05
Початок аукціону: 20 листопада 2019 13:25
Очікувана вартість: 264 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 323,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція вуличного освітлення вул.Присадибна, Грушевського, Байдукова, Бугова (КТП №420), смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, вул.Присадибна, Грушевського, Байдукова, Бугова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 12:01
tender_док_420.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-000531-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець ХАРЧУК АНАТОЛІЙ ЙОСИПОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2014109851
Дата подання: 26 листопада 2019 12:07
Вимога до замовника щодо відхилення пропозиції та зміни рішення по закупівлі
Щодо протоколу (рішення) про кваліфікацію Учасників
та подання вимоги (скарги) на результати даного протоколу

11 листопада 2019 року Стрижавською селищною радою відбулось оприлюднення та оголошено про проведення двох закупівель:
Реконструкція вуличного освітлення вул.Присадибна, Грушевського, Байдукова, Бугова (КТП №420), смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області, згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45310000-3 Електромонтажні роботи)
За результатами проведеного аукціону, переможцем визнано ФОП Харчук А.Й., який надав найбільш економічно вигідну пропозицію ціни, що є основним критерієм для визначення переможця закупівлі.
Згідно Протоколу (рішення) про кваліфікацію Учасників №19 та №20 від 22.11.2019 р., було прийнято рішення відхилити пропозицію ФОП Харчук А.Й., так як вона не відповідає умовам закупівель та вимогам до неї, а саме:
1. Учасником в підтвердження кваліфікаційних критеріїв, не подано інформаційної довідки згідно п.1 додатку 2 до документації з підготовки пропозиції щодо обладнання, будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання умов договору.
ФОП Харчук А.Й. в складі своєї пропозиції була надана довідка «Наявність матеріально-технічної бази», в якій чітко вказано наявність та перелік власного обладнання, необхідного для надання послуги по даній закупівлі власними силами. Також, згідно умов тендерної документації, а саме пункту 1.3, 1.4, 1.5 додатку 2 до документації, було надано договір оренди обладнання, копії свідоцтв та лист-підтвердження від Власника.
2. На вимогу п2. Додатку 2 до документації з підготовки пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації не за встановленою формою. Окрім цього, учасником не підтверджено по факту наявність зазначених працівників, так, як у звіті щодо сум нарахованого єдиного внеску на державне загальнообов’язкове державне соціальне страхування зазначено, що такі працівники припинили відносини з суб’єктом господарювання Харчуком А.Й. 25.10.2019 р.
ФОП Харчук А.Й. в складі своєї пропозиції надав довідку «Наявність працівників» в якій вказано посада, ПІБ, та кваліфікація. Згідно частини 3 статті 25 Закону України Про публічні закупівлі, визначено, що учасниками можуть бути допущені формальні (несуттєві) помилки, що не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Також, до формальних (несуттєвих) помилок відноситься відсутність інформації, надання якої вимагається у тендерній документації, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції.
Також, в п.2, 3 додатку 2 до тендерної документації вказано, що таблиці «а» та «б» є запропонованими, але не обов’язковими. Тобто, учасник може на власний розсуд погодитись з даною формою, або надіслати власну.
Що стосується підтвердження наявності зазначених працівників. Згідно законодавства України, ФОП Харчук А.Й. працює з найманими працівниками по цивільно-правовому договору, тобто у разі необхідності виконання робіт, з даними працівниками підписується угода і після надання послуг, відбувається оплата з сплатою всіх обов’язкових платежів до бюджету, в тому числі єдиний соціальний внесок.
Так як в п.2 додатку 2 до тендерної документації вказано, що звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування має бути поданий за останній звітний період, тому він був наданий за жовтень місяць 2019 р. Звіт за листопад 2019 р., згідно законодавства України, буде наданий до ДФС в грудні місяці.
3. На вимогу п.3 додатку 2 до тендерної документації з підготовки пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору не за встановленою формою.
В п.3 додатку 2 до тендерної документації вказано, що таблиці «а» та «б» є запропонованими, але не обов’язковими. Тобто, учасник може на власний розсуд погодитись з даною формою, або надіслати власну.
Також, до формальних (несуттєвих) помилок, що не призводе до відхилення пропозицій, відноситься відсутність інформації, надання якої вимагається у тендерній документації, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції.
В складі тендерної документації ФОП Харчук А.Й. були надані копії аналогічних договорів та лист-відгук, в яких надана вся інформація, яка є у вимогах (суми договорів, предмети закупівлі, банківські реквізити, контактні телефони, ПІБ підписантів та ін..)
4. Деякі документи, що вимагались замовником як підтвердження кваліфікаційних критеріїв (наприклад: лист підтвердження орендодавця техніки, лист-відгук) були подані учасником як копія, а не оригінал.
Згідно частини 3 статті 25 Закону України Про публічні закупівлі, визначено, що учасниками можуть бути допущені формальні (несуттєві) помилки, що не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Також, виходячі з прикладів судової практики, хочу зазначити, що Замовник не довів та документально не підтвердив невідповідність даних документів. Яким чином було доведено, що дані документи є неоригінальними? Тільки власною думкою.
Все, що сканується та подається в систему «Проззоро» та на інші електронні майданчики, незалежно від типу сканування (кольорове або чорнобіле), вже по факту є копією документа.
А враховуючи, що у разі перемоги учасник має надати оригінали всіх документів, які подавались в електронному вигляді, готовий у підтвердження відповідності поданих мною документів умовам тендерної документації, надати оригінали вказаних документів.

Враховуючи все вищевикладене та підводячи підсумок, вимагаю:
1. Надати інформацію щодо повноважень та підтвердження кваліфікації і відповідності відповідальної особи Бедрак І.М. на проведення публічних закупівель та прийняття рішень по ним від імені Стрижавської селищної ради (протокол призначення відповідальної особи на проведення публічних закупівель, довіреність на підписання документів, досвід роботи в публічних закупівлях, освіта тощо).
Обов’язком Уповноваженої особи або осіб є неупереджене ставлення до усіх учасників процедури закупівлі та відсутність конфлікту інтересів. Уповноважена особа повинна діяти в інтересах Замовника та забезпечити чесну та об’єктивну процедуру аукціону чи інших, визначених Законом, процедур закупівлі. Рішення тендерного комітету або Уповноваженої особи має прийматись відповідно до принципів відкритості та неупередженості.
Порушення уповноваженою особою вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тягне за собою персональну відповідальність згідно з чинним законодавством України.
2. Документацію ФОП Харчук А.Й. прийняти до розгляду, як така, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Вважаю, що зауваження, які вказані в протоколах №19 та №20 від 22.11.2019 р., є недоцільними, мають ознаки порушення основних принципів здійснення даних закупівель, викликає ряд сумнівів щодо прийнятих рішень та дискримінує мене як учасника.
3. Визнати, що ФОП Харчук А.Й., надав найбільш економічно вигідну пропозицію ціни, що є основним критерієм для визначення переможця закупівель. Загальна запропонована ціна вартості робіт від ФОП Харчук А.Й. склала 234119 грн.00 коп, що на 30345 грн.00 коп. нижче від початкової ціни, яку надав Замовник, а також на 26562 грн. 66 коп. нижче від кінцевої ціни, яку надав другий учасник.
4. Визнати ФОП Харчук А.Й. переможцем з подальшим підписанням необхідних договорів і документів в наступній закупівлі:
5. Визнати ФОП Харчук А.Й. переможцем з подальшим підписанням необхідних договорів і документів в наступній закупівлі:
 Реконструкція вуличного освітлення вул.Присадибна, Грушевського, Байдукова, Бугова (КТП №420), смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області, згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45310000-3 Електромонтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 листопада 2019 15:57
Стрижавська селищна рада на вимогу №2 від 25.11.2019р. повідомляє, що зауваження скаржника та вимоги скасувати протокол (рішення) про кваліфікацію учасників №19 від 22.11.2019 року а також прийняти до розгляду документацію ФОП Харчук А.Й. є безпідставними, а саме: щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв:
Пунктом 6 документації з підготовки пропозицій щодо закупівлі: Реконструкція вуличного освітлення вул.Присадибна, Грушевського, Байдукова, Бугова (КТП №420), смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області, згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45310000-3 Електромонтажні роботи) передбачено перелік документів що має бути надано учасником у складі його цінової пропозиції. Так, п.1 додатку 2 до документації в підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» визначено, що учасником має бути подано довідку, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), необхідного для виконання умов договору. В підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником подано довідку що містить перелік власного обладнання та не містить інформації про будівельні машини і механізми, їх рік випуску, модель, що необхідні для виконання робіт та які він планує залучати до виконання робіт. Окрім цього, замовником визначено подання оригіналу листа-підтвердження від власника орендованої техніки, а не його копії. Детальне роз`яснення щодо оформлення документів пропозиції учасника міститься в пункті 7 документації для підготовки пропозицій.
Пунктом 2 додатку 2 документації замовником вимагається надати відомості про наявність працівників згідно запропонованої форми. Замовником, дотримуючись принципів публічних закупівель, можна було б розглянути подані учасником відомості про працівників, проте, така інформація як ідентифікаційний номер, загальний стаж роботи у будівництві, досвід роботи в роках в запропонованій учасником формі довідки надана не була. Також надана учасником інформація не підтверджує факту наявності у нього працівників, в результаті чого замовник несе ризики не виконання, або не вчасного виконання робіт на об’єкті будівництва.
Щодо кваліфікаційного критерію по наявності досвіду виконання аналогічного договору, то учасником за його запропонованою формою довідки не надано інформації по сумах аналогічних договорів та стану їх виконання стосовно якості і строків. При цьому, лист-відгук надано як копія, а не оригінал, як вимагалось замовником. Детальне роз`яснення щодо оформлення документів пропозиції учасника міститься в пункті 7 документації для підготовки пропозицій.
Щодо посилання учасника на Закон України «Про публічні закупівлі» в частині допущення формальних (несуттєвих) помилок, то описи та приклади формальних (несуттєвих) помилок формує замовник при складанні тендерної документації та приймає рішення щодо віднесення тієї чи іншої помилки до формальних на засіданні тендерного комітету. Причому, дана норма відноситься до закупівель, що підпадають під сферу Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вартісних критеріїв. При проведенні закупівель, вартість яких є меншою за вартість що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники і учасники мають керуватись Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженою наказом ДП «Прозоро» від 19.03.2019р. №10.
Щодо повноважень Бедрак І.М.
З метою забезпечення прозорого та ефективного витрачання коштів селищного бюджету, розширенню кола постачальників в результаті проведення електронних закупівель, рішенням №3 10 сесії селищної ради 7 скликання від 18.08.2016р. «Про проведення допорогових закупівель» відповідальною за проведення процедур допорогових закупівель призначено головного бухгалтера Стрижавської селищної ради Бедрак Інну Миколаївну.
Бедрак І.М. є членом тендерного комітету селищної ради. В 2016 році пройшла навчання по програмі «Публічні закупівлі: Організація електронних торгів в системі PROZORRO», щороку проходить підвищення кваліфікації в даній сфері та відвідує семінари з актуальних тем проведення публічних закупівель, про що свідчать іменні сертифікати про навчання. Надалі, з метою Вашої участі в процедурах закупівель робіт, що виконуються за кошти органу місцевого самоврядування - Стрижавської селищної ради із застосуванням системи електронних торгів рекомендуємо уважно вивчати умови проведення закупівлі, технічну специфікацію та надавати повний перелік документів згідно вимог замовника, що викладені в документації для підготовки пропозицій.

Селищний голова Короленко Т.А.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

26 листопада 2019 12:04
Вимога КТП 420.pdf

Документи

28 листопада 2019 15:56
ФОП Харчук 2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ХАРЧУК АНАТОЛІЙ ЙОСИПОВИЧ 234 119,00
UAH з ПДВ
234 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТЦ "Енергооблік" 262 004,66
UAH з ПДВ
260 681,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 12:40
Виписка.pdf
18 листопада 2019 12:40
Цінова пропозиція КТП 420.pdf
18 листопада 2019 12:40
Проект договору КТП 420.pdf
18 листопада 2019 12:40
Ідентифікаційний код.pdf
18 листопада 2019 12:39
Лист відгук.pdf
18 листопада 2019 12:39
Паспорт.pdf
18 листопада 2019 12:39
Витяг.pdf
18 листопада 2019 12:39
Звіт соц єдиний внесок.pdf

Публічні документи

17 листопада 2019 15:54
Електронний підпис
17 листопада 2019 15:53
Працівники.pdf
17 листопада 2019 15:53
Аналогічні договори 3.pdf
17 листопада 2019 15:53
Аналогічні договори 2.pdf
17 листопада 2019 15:53
Аналагічні договори 1.pdf
17 листопада 2019 15:53
Матеріально-технічна база.pdf
17 листопада 2019 15:53
Листи.pdf
17 листопада 2019 15:53
Кошторисна документація.pdf
17 листопада 2019 15:53
Довідки.pdf
17 листопада 2019 15:53
Дозвіл+ліцензія(1).pdf
17 листопада 2019 15:53
Cертифікат ISO.pdf
17 листопада 2019 15:53
Установчі(1).pdf
17 листопада 2019 15:53
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
17 листопада 2019 15:53
Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХАРЧУК АНАТОЛІЙ ЙОСИПОВИЧ

ТОВ "ІТЦ "Енергооблік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ХАРЧУК АНАТОЛІЙ ЙОСИПОВИЧ
#2014109851
Відхилено 234 119,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:27
ТОВ "ІТЦ "Енергооблік"
#34325641
Переможець 260 681,66
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 09:56

Документи

22 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:15
рішення

Документи

27 листопада 2019 09:56
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:55
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТЦ "Енергооблік"
#34325641
260 681,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 09:56
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:55
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:56
договір 64.PDF укладений
03 грудня 2019 11:52