Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція старої будівлі школи №1 під школу мистецтв по вул. Гоголя, 173/2 в м. Миргород Полтавської області.
Очікувана вартість
25 190 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000459-b 98e6093c19d548a1a6e6bd640676b82c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Двигало

+380669319822 vkb_2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Наталія Двигало
+380669319822
vkb_2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:30
Очікувана вартість: 25 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція старої будівлі школи №1 під школу мистецтв по вул. Гоголя, 173/2 в м. Миргород Полтавської області. (Джерело фінансування – субвенція з державного бюджету та кошти міського бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 10:53
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-000459-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 грудня 2019 19:55
Вимога
Слухайте, я гадав що всім вже відомо щодо дискримінації на вартості аналогічного договору, та взагалі ви кажете нема досвіду, добре, давайте подивимось на реєстр дабі по буд пром лайну)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 10:10
Відповідь у доданому файлі.

Документи подані скаржником

Документи

09 грудня 2019 10:10
Відповідь.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 23 294 631,40
UAH з ПДВ
22 288 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" 23 550 000,00
UAH з ПДВ
22 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО 24 920 230,63
UAH з ПДВ
22 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЕНЕРГЕТИКА" 24 500 023,65
UAH з ПДВ
22 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 24 965 408,40
UAH з ПДВ
24 965 408,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНТАЖКОНСТРУКЦІЯ" 25 180 000,00
UAH з ПДВ
25 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 08:40
Електронний підпис
28 листопада 2019 08:39
Довідка кеп.pdf
28 листопада 2019 08:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 08:32
Лист згода з умовами догов.pdf
28 листопада 2019 08:32
Довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 08:32
Гаран лист про наданя докум.pdf
28 листопада 2019 08:32
Інші документи.rar
28 листопада 2019 08:32
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 08:32
Технічне завдання_Додат_3.pdf
28 листопада 2019 08:32
Додаток 9.pdf
28 листопада 2019 08:32
Довідка про субпід.pdf
28 листопада 2019 08:32
Додаток 8.pdf
28 листопада 2019 08:32
Тендерна пропоз.pdf
28 листопада 2019 08:32
Довід про аналогіч договір.pdf
28 листопада 2019 08:32
Довідки по статті 17 Закону.pdf
28 листопада 2019 08:32
Гарант лист довкілля.pdf
28 листопада 2019 08:32
працівники.rar
28 листопада 2019 08:32
Інші документи_3.rar
28 листопада 2019 08:32
Інші документи_2.rar
28 листопада 2019 08:32
Техніка,Офіс,Склад.rar
28 листопада 2019 08:32
Кошторис.rar
28 листопада 2019 08:32
Дозволи.rar
28 листопада 2019 08:32
Кошторисник.rar
28 листопада 2019 08:32
Техпаспорти.rar
28 листопада 2019 08:32
Відгук_2.pdf
28 листопада 2019 08:32
Позитивний відгук.pdf
28 листопада 2019 08:31
Аналогіч дог_та додатк (1).pdf
28 листопада 2019 08:31
Аналогіч дог_та дода (4).pdf
28 листопада 2019 08:31
Аналогіч дог_та дода.pdf
28 листопада 2019 08:31
Аналогіч дог_та дода (5).pdf
28 листопада 2019 08:31
Аналогіч дог_та дода (3).pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 23:10
Електронний підпис
27 листопада 2019 23:09
1.pdf
27 листопада 2019 22:57
Протокол НР (1).7Z
27 листопада 2019 22:57
Витяг із Статуту (1).7z
27 листопада 2019 22:57
2.pdf
27 листопада 2019 22:57
1.pdf
27 листопада 2019 22:57
3.PDF
27 листопада 2019 22:57
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
27 листопада 2019 22:57
Банківська ліцензія (1).7z
27 листопада 2019 22:57
Гарантія 16171-19.7z
27 листопада 2019 22:57
Лист для клієнтів (1).7z

Публічні документи

14 грудня 2019 17:18
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:12
Довідка фіз. особа
14 грудня 2019 17:12
Довідка юр. особа
14 грудня 2019 17:12
Документи переможця
08 грудня 2019 15:35
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:29
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:25
11.2 Довідки та гарант. листи.PDF
27 листопада 2019 20:25
11.1 Ліцензія та Дозвіл.pdf
27 листопада 2019 20:25
10. Пакт.PDF
27 листопада 2019 20:25
9. Пакт.PDF
27 листопада 2019 20:25
8. ГАРАНТІЯ_762.2019-НГЕ.7z
27 листопада 2019 20:25
7.4 Календарний графік.PDF
27 листопада 2019 20:25
7.2 Локальні кошториси 3.PDF
27 листопада 2019 20:25
7.2 Локальні кошториси 2.PDF
27 листопада 2019 20:25
30.imd
27 листопада 2019 20:25
7.2 Локальні кошториси 1.PDF
27 листопада 2019 20:25
11.2 Субпідрядник.pdf
27 листопада 2019 20:25
7.2 ИВР.PDF
27 листопада 2019 20:25
7.1 Згода з додатком 3.PDF
27 листопада 2019 20:25
6. Згода з проектом договору.PDF
27 листопада 2019 20:25
5. Тендерна пропозиція.PDF
27 листопада 2019 20:25
4.9 Довідки ст. 17.PDF
27 листопада 2019 20:25
4.8 Рух коштів.pdf
27 листопада 2019 20:25
4.7 Баланс та Ф2_3_4.pdf
27 листопада 2019 20:25
4.6 Відгук.pdf
27 листопада 2019 20:25
4.5 КБ 141216.pdf
27 листопада 2019 20:25
4.4 КБ 161216.pdf
27 листопада 2019 20:25
4.3 Договір 141216.pdf
27 листопада 2019 20:25
4.2 Договір 161216.pdf
27 листопада 2019 20:25
4.1 Довідки ст.16.PDF
27 листопада 2019 20:25
3. Витяг ПДВ та ЄДР.pdf
27 листопада 2019 20:25
2.Статут та опис.PDF
27 листопада 2019 20:25
1. Повноваження на підпис.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 12:42
Лист НБУ по ліцензії.pdf
27 листопада 2019 12:42
ПРОПОЗИЦІЯ 27.11.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 17:23
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:18
Гарантійний лист.PDF
27 листопада 2019 17:18
Антикорупційна програма 2018.pdf
27 листопада 2019 17:18
лист-відгук до договору _ 59.PDF
27 листопада 2019 17:18
ПАКТ додаток 9.PDF
27 листопада 2019 17:18
ПАКТ додаток 8.PDF
27 листопада 2019 17:18
лист-відгук до договору _ 60.PDF
27 листопада 2019 17:18
відомість про керівника.PDF
27 листопада 2019 17:18
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

27 листопада 2019 14:09
Картка МК.PDF
27 листопада 2019 14:09
Статут МК.PDF
27 листопада 2019 14:09
ПДВ мк.pdf
27 листопада 2019 14:09
Ліцензія МК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"

ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО

ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЕНЕРГЕТИКА"

ТОВ Черкасизалізобетонстрой

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНТАЖКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 22 288 880,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Відхилено 22 295 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:18
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО
#23979469
Переможець 22 300 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 08:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО
#23979469
22 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 10:55
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2023 09:32
Додаткова угода №17.pdf зміни до договору
02 травня 2023 09:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 12:02
Додаткова угода №16.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 15:12
Дод.угода №15.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2022 08:32
Додаток 2 до дод.угоди №14.pdf зміни до договору
25 березня 2022 08:20
Додаток 1 до дод.угоди №14.pdf зміни до договору
25 березня 2022 08:20
Дод.угода №14.pdf зміни до договору
25 березня 2022 08:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:45
Додаток №1 до дод.угоди №13.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:44
Додаткова угода №13 до договору №430.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 14:42
Додаток 1 до дод.угоди №12.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 14:41
Дод.угода №12 до Дог.№430.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 13:45
Додаток 1 до дод.угоди №11.PDF зміни до договору
15 вересня 2021 13:43
Дод.угода №11.PDF зміни до договору
15 вересня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 12:55
Додаток 1 до Додаткової угоди №10.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 12:54
Додаткова угода №10.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:52
Дод.угода №9 від 08.06.2021.PDF зміни до договору
11 червня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 14:39
Додаткова угода №8 до договора №430.pdf зміни до договору
03 червня 2021 14:35
Додаток 2 до Додаткової угоди №8.pdf зміни до договору
03 червня 2021 14:35
Додаток 1 до Додаткової угоди №8.pdf зміни до договору
03 червня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 10:06
Дод.уг.№7 до дог.№430.PDF зміни до договору
28 травня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 09:42
Додаток №2 до дод.угоди №6.pdf зміни до договору
05 травня 2021 09:40
Додаток №1 до дод.угоди №6.pdf зміни до договору
05 травня 2021 09:40
Дод.угода №6.pdf зміни до договору
05 травня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:48
Додаткова угода №5 до договору підряду №430 від 26.12.2019.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:05
Додаткова угода №4 до договору №430 Міське Будівництво.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 17:24
дод. угода ТОВ міське будівництво.PDF зміни до договору
01 липня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 14:17
ДУ№1 Миргород Школа(1).pdf зміни до договору
14 травня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:39
договір з дод зош 1.PDF укладений
28 грудня 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів та умов розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік виконання робіт викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено за погодженням сторін відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (перерозподіл коштів по роках, загальна сума договору залишається без змін)
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку із нагальною виробничою необхідністю та продовженням будівельних робіт на об’єкті Сторони погодились внести зміни в Договір підряду №430 від 26.12.2019 року, та продовжити термін дії Договору до 30.04.2021 року, при цьому загальна ціна залишилась без змін.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку із продовженням строку дії проєкту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" до 30 жовтня 2021 року Сторони погодились внести зміни в Договір підряду №430 від 26.12.2019 року, та продовжити термін дії Договору до 30.10.2021 року, при цьому загальна ціна Договору залишилась без змін.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 20 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.п. 6.3.2.3., 6.3.4, 6.4.4.1 Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, п. 22 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв’язку із корегуванням проектно-кошторисної документації по даному об’єкту будівництва та проходженням експертизи, Сторони вирішили покращити якість предмета закупівлі без зміни загальної суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами пп.4 п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовились внести зміни в Договір підряду №430 від 26.12.2019 року та продовжити термін дії Договору до 31.03.2022 року, при цьому загальна ціна Договору залишилась без змін.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили покращити якість предмета закупівлі без зміни загальної суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми Договору та дійшли згоди викласти Додаток №3 до Договору - План фінансування виконаних робіт - у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились покращити якість закупівлі без збільшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, до 31.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами пункту 3 частини 5 статті 41 З_акону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили покращити якість предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодились продовжити строк дії Договору; перерозподіл коштів фінансування по роках без зміни загальної суми Договору
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодились, що сума договору зменшується на 2 341,30 грн без зміни кількості, обсягів робіт. Викладення плану фінансування в нові редакції. Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 297 658,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 716 276,45 UAH)