Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабачок соусний
Очікувана вартість
3 208,00 UAH
UA-2019-11-11-000430-c ad576f2bbc2146288d13c46cf69dcb7e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гуменна Яна Валеріївна

+380513656171 kz-yuml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Южноукраїнська міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 33850812
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Контактна особа: Гуменна Яна Валеріївна
+380513656171
kz-yuml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 14:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 14:03
Очікувана вартість: 3 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Кабачок соусний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються по факту поставки товару на умовах відстрочки товару платежу на термін до тридцяти банківських днів з дня отримання товару Покупцем.У разі затримки бюджетного фінансування на вказані цілі, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.Форма та вид розрахунків: платіжне доручення, безготівковий на умові попередньої поставки Товару.Оплата за товари буде здійснюватися в залежності від реального фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій