Придбання картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району
Очікувана вартість
126 665,00 UAH
UA-2019-11-11-000406-a 7b323a84a9c144debb9771be6167ab3d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт замовника: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа замовника: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників. Нагальна потреба у закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Оскарження наміру укласти договір: 17 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Ціна за одиницю: 10UAH без ПДВ
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
8516 кг
Ціна за одиницю: 14UAH без ПДВ
Картопля (урожай 2019 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

11 листопада 2019 11:29
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-27-000002 ● 08faf5067778491c9d3768e99c9bb689
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-27 14:59:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.11.2019 №65
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2019 №65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-11-11-000406-a 11.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 15:05:28

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району (ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-11-000406-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином обґрунтовано рішення про застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі, посилаючись на п.4 частини другої статті 35 Закону, тоді як проведення скороченої переговорної процедури передбачено п.3 частини другої статті 35 та абз.8 частини третьої статті 35 Закону, якими визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник може застосовувати скорочену переговорну процедуру?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-29 16:46:01

Пояснення з власної ініціативи

Тендерним комітетом відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації було проведено розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. З огляду на даний запит повідомляємо, що тендерним комітетом відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації було неправомірно застосована скорочена переговорна процедура за вказаним предметом закупівлі, посилаючись на п.4 частини другої статті 35 Закону, оскільки проведення скороченої переговорної процедури передбачено п.3 частини другої статті 35 та абз.8 частини третьої статті 35 Закону, визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник може застосовувати скорочену переговорну процедуру та ні одна з підстав не підпадає до даного предмету закупівлі, тому тендерний комітет відділу освіти зобов’язується усунути дане порушення шляхом розірвання укладеного договору у зв’язку з виявленими порушеннями Закону України « Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-02 09:58:49

Пояснення з власної ініціативи

Порушення усунено шляхом розірвання договору

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом розірвання договору

2019-12-05 15:11:02

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі, 02141302, Україна, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Картопля (урожай 2019 року), 126665UAH, 03210000-6, ДК021, 8516, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 7b323a84a9c144debb9771be6167ab3d, 2019-11-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 27 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації (далі – замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі від 11 листопада 2019 року, протокол проведення переговорної процедури закупівлі від 11 листопада 2019 року №7/11, договір від 18 листопада 2019 року №1020-2230-22, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 29 листопада 2019 року та 02 грудня 2019 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником застосовано скорочену переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту четвертого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у зв’язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Проте, відповідно до пункту третього частини другої статті 35 Закону та абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник може застосовувати скорочену переговорну процедуру закупівлі та укладати договір про закупівлю не раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме: у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам, а також а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Отже, замовником на порушення пункту третього частини другої статті 35 Закону та абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону безпідставно застосовано скорочену переговорну процедуру закупівлі, посилаючись на пункт четвертий частини другої статті 35 Закону. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, замовником відповідно до додаткової угоди від 04 грудня 2019 року №1 договір від 18 листопада 2019 року №1020-2230-22 розірваний.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування скороченої переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту третього частини другої статті 35 Закону та абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, замовником відповідно до додаткової угоди від 04 грудня 2019 року №1 договір від 18 листопада 2019 року №1020-2230-22 розірваний.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору

2019-12-05 16:29:16

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
Переможець 123 224,00
UAH
11 листопада 2019 12:20

Документи

11 листопада 2019 12:20
sign.p7s
11 листопада 2019 12:19
протокол про переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 12:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
123 224,00
UAH
Документи

Документи

11 листопада 2019 12:20
sign.p7s
11 листопада 2019 12:19
протокол про переможця

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 листопада 2019 10:03
картопля.pdf укладений
18 листопада 2019 09:56
sign.p7s зміни до договору
04 грудня 2019 16:59
підписаний контракт укладений
04 грудня 2019 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 91 331,80
UAH
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку