Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | https://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Нікітіна Наталія Євгенівна +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 12:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 листопада 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-27-000002 ● 08faf5067778491c9d3768e99c9bb689
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2019 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2019 №65
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2019 №65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-11-11-000406-a 11.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-27 15:05:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району (ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-11-000406-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином обґрунтовано рішення про застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі, посилаючись на п.4 частини другої статті 35 Закону, тоді як проведення скороченої переговорної процедури передбачено п.3 частини другої статті 35 та абз.8 частини третьої статті 35 Закону, якими визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник може застосовувати скорочену переговорну процедуру?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-11-29 16:46:01
Пояснення з власної ініціативи
Тендерним комітетом відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації було проведено розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. З огляду на даний запит повідомляємо, що тендерним комітетом відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації було неправомірно застосована скорочена переговорна процедура за вказаним предметом закупівлі, посилаючись на п.4 частини другої статті 35 Закону, оскільки проведення скороченої переговорної процедури передбачено п.3 частини другої статті 35 та абз.8 частини третьої статті 35 Закону, визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник може застосовувати скорочену переговорну процедуру та ні одна з підстав не підпадає до даного предмету закупівлі, тому тендерний комітет відділу освіти зобов’язується усунути дане порушення шляхом розірвання укладеного договору у зв’язку з виявленими порушеннями Закону України « Про публічні закупівлі».
- протокол про розірвання договору
- Тендерним комітетом відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації було проведено розгляд запиту (4).docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-02 09:58:49
Пояснення з власної ініціативи
Порушення усунено шляхом розірвання договору
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом розірвання договору
2019-12-05 15:11:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору
2019-12-05 16:29:16
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Облапенко Владислав Ігорович #3261508232 |
Переможець |
123 224,00
UAH
|
11 листопада 2019 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 16:59
|
підписаний контракт | укладений |
04 грудня 2019 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 10:03
|
картопля.pdf | укладений |
18 листопада 2019 09:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Горох сушений | 400 | кг |
10,00
UAH
|
Картопля (урожай 2019 року) | 8516 | кг |
14,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
91 331,80
UAH
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін |