Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району
Очікувана вартість
126 665,00 UAH
UA-2019-11-11-000406-a 7b323a84a9c144debb9771be6167ab3d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників. Нагальна потреба у закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:20
Оскарження наміру укласти договір: 17 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Ціна за одиницю: 10UAH без ПДВ
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
8516 кг
Ціна за одиницю: 14UAH без ПДВ
Картопля (урожай 2019 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 листопада 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-27-000002 ● 08faf5067778491c9d3768e99c9bb689
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.11.2019 №65
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2019 №65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-11-11-000406-a 11.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 15:05:28

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району (ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-11-000406-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином обґрунтовано рішення про застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі, посилаючись на п.4 частини другої статті 35 Закону, тоді як проведення скороченої переговорної процедури передбачено п.3 частини другої статті 35 та абз.8 частини третьої статті 35 Закону, якими визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник може застосовувати скорочену переговорну процедуру?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-29 16:46:01

Пояснення з власної ініціативи

Тендерним комітетом відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації було проведено розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. З огляду на даний запит повідомляємо, що тендерним комітетом відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації було неправомірно застосована скорочена переговорна процедура за вказаним предметом закупівлі, посилаючись на п.4 частини другої статті 35 Закону, оскільки проведення скороченої переговорної процедури передбачено п.3 частини другої статті 35 та абз.8 частини третьої статті 35 Закону, визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник може застосовувати скорочену переговорну процедуру та ні одна з підстав не підпадає до даного предмету закупівлі, тому тендерний комітет відділу освіти зобов’язується усунути дане порушення шляхом розірвання укладеного договору у зв’язку з виявленими порушеннями Закону України « Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-02 09:58:49

Пояснення з власної ініціативи

Порушення усунено шляхом розірвання договору

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом розірвання договору

2019-12-05 15:11:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору

2019-12-05 16:29:16

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
Переможець 123 224,00
UAH
11 листопада 2019 12:20

Документи

11 листопада 2019 12:20
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:19
протокол про переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 12:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
123 224,00
UAH
Документи

Документи

11 листопада 2019 12:20
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:19
протокол про переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 16:59
підписаний контракт укладений
04 грудня 2019 16:57
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 10:03
картопля.pdf укладений
18 листопада 2019 09:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Горох сушений 400 кг 10,00
UAH
Картопля (урожай 2019 року) 8516 кг 14,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 91 331,80
UAH
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін