Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ОВОЧІ ТА ФРУКТИ ( буряки, морква, капуста, цибуля, помідори, огірки, апельсини, мандарини, лимони, банани, яблука)
Очікувана вартість
515 720,00 UAH
UA-2019-11-11-000337-c ● 65cf9e3469a642849ae5b4e100247454
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42025698 |
Місцезнаходження: | 44300, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2 |
Контактна особа: |
Кибиш Василь Сергійович +380975995678 lbm.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 515 720,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
11 листопада 2019 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 12:51 |
ТД овочі та фрукти Любомль.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 12 листопада 2019 14:21
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:52
Згідно вимог документації учасники повинні надати «Довідка щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання : листи (відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). У довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон або лист-пояснення про неможливість надання такої довідки.» Якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, але предметом таких договорів є : картопля, морква, буряк, капуста, цибуля, помідор, огірок, кабачок. То чи будуть такі договори вважатися аналогічними ? Чи буде пропозиція учасника відповідати вимогам документації по всіх лотах ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Питання: Якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, але предметом таких договорів є : картопля, морква, буряк, капуста, цибуля, помідор, огірок, кабачок. То чи будуть такі договори вважатися аналогічними ? Відповідь: так.
Питання:Чи буде пропозиція учасника відповідати вимогам документації по всіх лотах ?
Відповідь: Неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання (з огляду на досвід та специфіку виконання тощо) договірних зобов`язань з боку учасника. По фруктах теж бажано, щоб були завантажені аналогічні договори або завантажити лист-пояснення чому немає досвіду виконання аналогічних договорів. Рішення буде приймати тендерний комітет.
Питання: Якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, але предметом таких договорів є : картопля, морква, буряк, капуста, цибуля, помідор, огірок, кабачок. То чи будуть такі договори вважатися аналогічними ? Відповідь: так.
Питання:Чи буде пропозиція учасника відповідати вимогам документації по всіх лотах ?
Відповідь: Неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання (з огляду на досвід та специфіку виконання тощо) договірних зобов`язань з боку учасника. По фруктах теж бажано, щоб були завантажені аналогічні договори або завантажити лист-пояснення чому немає досвіду виконання аналогічних договорів. Рішення буде приймати тендерний комітет.
02
Дата подання: 12 листопада 2019 14:23
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:25
А)Які конкретно документи повинен надати учасник у складі пропозиції, що посвідчують якість товарів ? Б) І чи повинен він взагалі такі документи надавати у складі пропозиції ? В) і чи може учасник надавати якісні посвідчення на товар, які виготовлені ним самостійно ?
Відповідь: В додатку 2 до тендерної документації міститься інформація про завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів .
Потрібно завантажити довідку учасника з інформацією про те, що товар буде поставлятися відповідно до тендерної документації та відповідатиме її вимогам, відповідатиме вимогам державних стандартів, що застосовуються до такого виду товару, а також іншій нормативній документації. В довідці повинна бути зазначена інформація, що кожна партія товару, що буде поставлятися, супроводжуватиметься документами ( видатковими накладними або іншими документами, копіями документів, які засвідчують якість та безпечність товару ( потрібно зазначити назви документів)
Наявність при постачанні товару документів, що підтверджують якість та безпеку товару:
- копія документа про якість товару (посвідчення, сертифікат, протоколи випробування тощо) – додати у складі тендерної пропозиції;
- декларація виробника, посвідчення про якість на кожну партію товару та висновок на першу партію.
Якщо товар не потребує наявності зазначених документів, учасник повинен надати лист-розяснення, з посиланням на норми чинного законодавства.
Потрібно завантажити довідку учасника з інформацією про те, що товар буде поставлятися відповідно до тендерної документації та відповідатиме її вимогам, відповідатиме вимогам державних стандартів, що застосовуються до такого виду товару, а також іншій нормативній документації. В довідці повинна бути зазначена інформація, що кожна партія товару, що буде поставлятися, супроводжуватиметься документами ( видатковими накладними або іншими документами, копіями документів, які засвідчують якість та безпечність товару ( потрібно зазначити назви документів)
Наявність при постачанні товару документів, що підтверджують якість та безпеку товару:
- копія документа про якість товару (посвідчення, сертифікат, протоколи випробування тощо) – додати у складі тендерної пропозиції;
- декларація виробника, посвідчення про якість на кожну партію товару та висновок на першу партію.
Якщо товар не потребує наявності зазначених документів, учасник повинен надати лист-розяснення, з посиланням на норми чинного законодавства.
03
Дата подання: 12 листопада 2019 14:25
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:26
Чи повинен учасник заповнювати проект договору у складі пропозиції? І чи може він його лише роздрукувати, і підписати та поставити печатку ?
Відповідь: В інструкції до тендерної документації пп.6.3.2. п.3 Проект договору про закупівлю, розділ 6 :
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору.
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Буряки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 85 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 850,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
5670 кг
Буряки
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44300, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОН/М.ЛЮБОМЛЬ, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Любомльської міської ради
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА |
67 983,30
UAH з ПДВ
|
67 983,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА |
85 000,00
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА #2248923864 |
Переможець |
67 983,30
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 18:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 14:47
|
File.PDF | зміни до договору |
24 січня 2020 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 14:56
|
ДУ 1 овочі та фрукти.PDF | зміни до договору |
22 січня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 10:09
|
Договір 51.PDF | укладений |
23 грудня 2019 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Викласти п.1.1. розділу І Договору 51/19 від 23 грудня 2019 року в такій редакції : « Постачальник зобов'язується протягом 2020 р. поставляти Замовнику Товар, зазначений у Специфікації до Договору (Додаток 1), а Замовник - прийняти і оплатити Товар, який постачається згідно з умовами цього Договору». 2. Внести зміни в Додаток 1 Специфікацію на закупівлю : код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, а саме : назву останньої колонки таблиці виправити на : всього грн. без ПДВ. 3.Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 51/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Доповнити розділ ІІІ Сума договору пунктом 3.1. та викласти у такій редакції: « Загальна сума договору становить: 398 610,78 грн. без ПДВ ( триста де’яносто вісім тисяч шістсот десять гривень 78 коп.) без ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 51/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 грудня 2019 — 04 травня 2020 |
Сума оплати за договором: |
6 438,63
UAH
|
Причини розірвання договору: | Отримано повідомлення від постачальника про розірвання договору за згодою сторін. Всього оплачено по договору № 51/19 від 23.12.2019р. - 41 765.15 грн. |