Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ОВОЧІ ТА ФРУКТИ ( буряки, морква, капуста, цибуля, помідори, огірки, апельсини, мандарини, лимони, банани, яблука)
Очікувана вартість
515 720,00 UAH
UA-2019-11-11-000337-c 65cf9e3469a642849ae5b4e100247454
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кибиш Василь Сергійович

+380975995678 lbm.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025698
Місцезнаходження: 44300, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
Контактна особа: Кибиш Василь Сергійович
+380975995678
lbm.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 515 720,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

11 листопада 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 12:51
ТД овочі та фрукти Любомль.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 12 листопада 2019 14:21
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:52
Згідно вимог документації учасники повинні надати «Довідка щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання : листи (відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). У довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон або лист-пояснення про неможливість надання такої довідки.» Якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, але предметом таких договорів є : картопля, морква, буряк, капуста, цибуля, помідор, огірок, кабачок. То чи будуть такі договори вважатися аналогічними ? Чи буде пропозиція учасника відповідати вимогам документації по всіх лотах ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.

Питання: Якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, але предметом таких договорів є : картопля, морква, буряк, капуста, цибуля, помідор, огірок, кабачок. То чи будуть такі договори вважатися аналогічними ? Відповідь: так.
Питання:Чи буде пропозиція учасника відповідати вимогам документації по всіх лотах ?
Відповідь: Неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання (з огляду на досвід та специфіку виконання тощо) договірних зобов`язань з боку учасника. По фруктах теж бажано, щоб були завантажені аналогічні договори або завантажити лист-пояснення чому немає досвіду виконання аналогічних договорів. Рішення буде приймати тендерний комітет.
02
Дата подання: 12 листопада 2019 14:23
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:25
А)Які конкретно документи повинен надати учасник у складі пропозиції, що посвідчують якість товарів ? Б) І чи повинен він взагалі такі документи надавати у складі пропозиції ? В) і чи може учасник надавати якісні посвідчення на товар, які виготовлені ним самостійно ?
Відповідь: В додатку 2 до тендерної документації міститься інформація про завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів .
Потрібно завантажити довідку учасника з інформацією про те, що товар буде поставлятися відповідно до тендерної документації та відповідатиме її вимогам, відповідатиме вимогам державних стандартів, що застосовуються до такого виду товару, а також іншій нормативній документації. В довідці повинна бути зазначена інформація, що кожна партія товару, що буде поставлятися, супроводжуватиметься документами ( видатковими накладними або іншими документами, копіями документів, які засвідчують якість та безпечність товару ( потрібно зазначити назви документів)
Наявність при постачанні товару документів, що підтверджують якість та безпеку товару:
- копія документа про якість товару (посвідчення, сертифікат, протоколи випробування тощо) – додати у складі тендерної пропозиції;
- декларація виробника, посвідчення про якість на кожну партію товару та висновок на першу партію.

Якщо товар не потребує наявності зазначених документів, учасник повинен надати лист-розяснення, з посиланням на норми чинного законодавства.
03
Дата подання: 12 листопада 2019 14:25
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:26
Чи повинен учасник заповнювати проект договору у складі пропозиції? І чи може він його лише роздрукувати, і підписати та поставити печатку ?
Відповідь: В інструкції до тендерної документації пп.6.3.2. п.3 Проект договору про закупівлю, розділ 6 :
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Буряки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 850,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 листопада 2019 11:55
Закінчення: 27 листопада 2019 12:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5670 кг
Буряки
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44300, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОН/М.ЛЮБОМЛЬ, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Любомльської міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 67 983,30
UAH з ПДВ
67 983,30
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:51
Довідка МВС.jpg
06 грудня 2019 17:49
Довідка ДПІ.jpg
06 грудня 2019 17:49
Довідка ДПІ.jpg
03 грудня 2019 21:19
Довідка МВС.jpg
26 листопада 2019 13:43
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:22
55 Форма Лот 1.jpeg
26 листопада 2019 13:22
54 Довідка про ПДВ.jpg
26 листопада 2019 13:22
49 Лист про печатку.pdf
26 листопада 2019 13:22
48 Лист щодо розрахунку ц_ни.pdf
26 листопада 2019 13:22
47 Лист про достов_рн_сть.pdf
26 листопада 2019 13:22
46 Лист про ГМО.pdf
26 листопада 2019 13:22
45 Добросов_сн_сть.pdf
26 листопада 2019 13:22
44 Акт обстеження.pdf
26 листопада 2019 13:22
43 Догов_р утил_зац_ї.pdf
26 листопада 2019 13:22
42 Посв_дчення вод_я.pdf
26 листопада 2019 13:22
39 Дов_дка про прац_вник_в.pdf
26 листопада 2019 13:22
37 Догов_р дез_нфекц_ї авто.pdf
26 листопада 2019 13:22
35 В_дгуки.pdf
26 листопада 2019 13:22
34 Аналог_чн_ договори.pdf
26 листопада 2019 13:21
33 Дов_дка про договори.jpg
26 листопада 2019 13:21
32 Проект договору.pdf
26 листопада 2019 13:21
31 як_сн_ посв_дчення 11 шт..pdf
26 листопада 2019 13:21
28 Дов_дка про п_дписанта.jpeg
26 листопада 2019 13:21
27 Дов_дка по ст 17 Закону.PDF
26 листопада 2019 13:21
26 Дов_дка по ст 17 ч 1 _ 2.pdf
26 листопада 2019 13:21
25 Дов_дка _ лист про санкц_ї.pdf
26 листопада 2019 13:21
24 Дов_дка про п_дприємство.jpg
26 листопада 2019 13:21
23 Дов_дка про автотранспорт.pdf
26 листопада 2019 13:21
22 Щодо висновк_в СЕС.pdf
26 листопада 2019 13:21
21 Щодо санпаспорту.pdf
26 листопада 2019 13:21
20 Техн_чне завдання.pdf
26 листопада 2019 13:21
19 Догов_р Оренди Собенко.pdf
26 листопада 2019 13:21
18 Догов_р оренди Гамал_вка.pdf
26 листопада 2019 13:21
17 Техпаспорт.pdf
26 листопада 2019 13:21
16 Догов_р найму ТЗ.pdf
26 листопада 2019 13:21
15 Обробка даних ТД.jpg
26 листопада 2019 13:21
13 Дов_дка з банку.PDF
26 листопада 2019 13:21
12 Р_шення про реєстрац_ю.pdf
26 листопада 2019 13:21
11 Експ дозв_л Собенко.pdf
26 листопада 2019 13:21
10 Довідка про мат базу.jpg
26 листопада 2019 13:21
09 Довідка про постачання.jpg
26 листопада 2019 13:21
08 Виписка ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 13:21
07 Згода з умовами договору.jpeg
26 листопада 2019 13:21
06 Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 13:21
03 Витяг Єдиного податку.pdf
26 листопада 2019 13:21
02 Паспорт та ІД код.pdf
26 листопада 2019 13:21
01 Витяг ЄДРПОУ 23.10.2019.pdf
26 листопада 2019 13:21
00 Реєстр документів.jpg

Публічні документи

25 листопада 2019 20:07
тендер.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Переможець 67 983,30
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
67 983,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 18:13
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 18:09
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:47
File.PDF зміни до договору
24 січня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 14:56
ДУ 1 овочі та фрукти.PDF зміни до договору
22 січня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:09
Договір 51.PDF укладений
23 грудня 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Викласти п.1.1. розділу І Договору 51/19 від 23 грудня 2019 року в такій редакції : « Постачальник зобов'язується протягом 2020 р. поставляти Замовнику Товар, зазначений у Специфікації до Договору (Додаток 1), а Замовник - прийняти і оплатити Товар, який постачається згідно з умовами цього Договору». 2. Внести зміни в Додаток 1 Специфікацію на закупівлю : код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, а саме : назву останньої колонки таблиці виправити на : всього грн. без ПДВ. 3.Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 51/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Доповнити розділ ІІІ Сума договору пунктом 3.1. та викласти у такій редакції: « Загальна сума договору становить: 398 610,78 грн. без ПДВ ( триста де’яносто вісім тисяч шістсот десять гривень 78 коп.) без ПДВ»
Номер договору про закупівлю: 51/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 04 травня 2020
Сума оплати за договором: 6 438,63
UAH
Причини розірвання договору: Отримано повідомлення від постачальника про розірвання договору за згодою сторін. Всього оплачено по договору № 51/19 від 23.12.2019р. - 41 765.15 грн.