Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Очікувана вартість
464 650,00 UAH
UA-2019-11-11-000312-c 9c3617e822844df9b90ac7423fe00ec0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біленчук Наталія Володимирівна

+380442346566 nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Біленчук Наталія Володимирівна
+380442346566
nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 13:08
Очікувана вартість: 464 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 646,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9293 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4285 пач
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України в безготівковій формі Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:56
Перелік змін до ТД 11.11.папір.docx
11 листопада 2019 12:29
ТД_ПАПІР для друку.docx
11 листопада 2019 12:25
Договір_ проект.docx
11 листопада 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:56
Перелік змін до ТД 11.11.папір.docx
11 листопада 2019 12:29
ТД_ПАПІР для друку.docx
11 листопада 2019 12:25
ТД_ПАПІР для друку.docx
11 листопада 2019 12:25
Договір_ проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 11 листопада 2019 14:34
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:09
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Папір для друку передбачається використовувати для двостороннього друку великої кількості документів на лазерних кольорових принтерах. Відповідно до технічних вимог більшої частини сучасної офісної техніки для цього необхідно використовувати якісний офісний папір не нижче класу В, щільністю не менше 80 г/м2 (ISO 536), білизною не менше СІЕ 161 +/-3 (ISO 11475)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 316 592,10
UAH з ПДВ
297 562,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 319 680,00
UAH з ПДВ
297 568,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:50
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:49
документи переможця.rar
27 листопада 2019 16:58
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:58
Пропозиція оновлена.pdf
26 листопада 2019 12:51
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:51
Кваліфікаційні документи 1.rar
26 листопада 2019 12:51
Кваліфікаційні документи.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 10:09
Сертифікат якості.pdf
26 листопада 2019 10:09
Висновок СЕС.PDF
26 листопада 2019 10:09
Статут.pdf
26 листопада 2019 10:09
Пропозиція.pdf
26 листопада 2019 10:09
Лист-відгук.PDF
26 листопада 2019 10:09
Лист щодо ліцензії.pdf
26 листопада 2019 10:09
Довідка ст.236 ГКУ.pdf
26 листопада 2019 10:09
Довідка ст.17.pdf
26 листопада 2019 10:09
Довідка згода з умовами.pdf
26 листопада 2019 10:09
Гарантійний лист2.pdf
26 листопада 2019 10:09
Гарантійний лист1.pdf
26 листопада 2019 10:09
витяг_реєстр_ПДВ.pdf
26 листопада 2019 10:09
виписка ЄДР.pdf
26 листопада 2019 10:09
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Парус Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 297 562,80
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 16:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
297 562,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 11:39
Додаткова угода_папір_1 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:39
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:17
Договір_папір_101219.pdf укладений
10 грудня 2019 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 6.4.6 та розділом 12 Договору уклали Додаткову угоду №1. 1. Сторони домовились змінити ціну в бік зменшення, відповідно: 1.1. Пункт 3.1. Договору викласти у такій редакції: "3.1. Ціна Договору станом на дату укладення Договору Без ПДВ: 247 966 грн 75 коп. (двісті сорок сім тисяч дев’ятсот шістдесят шість гривень 75 коп.) ПДВ 20%: 49 593 грн 35 коп. (сорок дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні 35 коп.) Разом з ПДВ: 297 560 грн 10 коп. (двісті дев'яносто сім тисяч п'ятсот шістдесят гривень 10 коп.). В ціну включена вартість Товару, всі додаткові витрати пов’язані з поставкою Товару Покупцю, упаковкою, маркуванням, заміною Товару в випадку поставки неякісного Товару". 1.2. Специфікацію (Додаток 1 до Договору) викласти у редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 101219
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 297 560,10
UAH (в тому числі ПДВ 49 593,35 UAH)