Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Вереснева, 24-А, під'їзди 1, 2 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
2 535 595,00 UAH
UA-2019-11-11-000298-a 40b98ae1bfbd4a66a49f60e7c77e3cc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 15:40
Очікувана вартість: 2 535 595,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 535,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Вереснева, 24-А, під'їзди 1, 2 у Дарницькому районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Вереснева, 24-А, під'їзди 1, 2 у Дарницькому районі м. Києва (Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, місто Київ, Київ, вул. Вереснева, 24-А, під'їзди 1, 2 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс" 2 527 869,13
UAH з ПДВ
2 527 869,13
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 2 529 239,82
UAH з ПДВ
2 529 239,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 18:00
Електронний підпис
01 грудня 2019 14:46
Електронний підпис
01 грудня 2019 14:41
12. Кошторис.zip
01 грудня 2019 14:41
7. Інші документи.zip
01 грудня 2019 14:41
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 21:02
Електронний підпис
29 листопада 2019 21:00
10. Інші документи.zip
29 листопада 2019 20:59
2. Кошторис.zip
29 листопада 2019 20:59
5. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
#38526925
Переможець 2 527 869,13
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
#38526925
2 527 869,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 17:53
Додаткова угода 4 від 03.09.202 до дог № 73-19-КТ від 23.12.2019.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 17:52
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 15:28
Додаткова угода № 3 від 21.04.2020 до дог. № 73-19-КТ від 23.12.2019, вул. Вереснева, 24-А, п. 1,2.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 14:41
Додаткова угода № 2 від 27.12.2019 до дог. № 73-19-КТ від 23.12.2019, вул. Вереснева, 24-А, п. 1, 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:50
Додаткова угода № 1 від 23.12.2019 до дог. № 73-19-КТ від 23.12.2019, вул. Вереснева, 24-А, п. 1, 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:28
Договір № 73-19-КТ від 23.12.2019, вул. Вереснева, 24-А, п. 1, 2 .pdf укладений
23 грудня 2019 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 1 "Предмет Договору" Договору, в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді № 1 від 23.12.2019.
Номер договору про закупівлю: 73/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 21.04.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, та додатків: Додаток № 1 - Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Договірна ціна, Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 03.09.2020р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 492 078,38
UAH (в тому числі ПДВ 415 346,40 UAH)