Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (Конвектор електричний)
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000163-b f44f3d768f954f40b6cf3e77438d9b52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 14:48
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади (Конвектор електричний)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штука
Електричні побутові прилади (Конвектор електричний)
Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи: - видаткову накладну.Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 09:42
Дод 4 Проект договору.doc
11 листопада 2019 09:42
Додаток №3.docx
11 листопада 2019 09:42
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
11 листопада 2019 09:42
Додаток №1 Технічний опис.doc
11 листопада 2019 09:42
ТД конвектор електричний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектація
Дата подання: 12 листопада 2019 09:24
Дата відповіді: 12 листопада 2019 13:34
Доброго дня! Чи потрібні в комплекті підлогові ніжки?
Відповідь: Так мають бути.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 12 листопада 2019 13:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.
тех. характеристики
Дата подання: 12 листопада 2019 13:41
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:53
У зв’язку з наданою Вами відповіддю пропонуємо змінити технічні характеристики.
Відповідь: Доброго дня. Технічні характеристики не будуть змінюватись (підлогові ніжки не потрібні)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 94 464,00
UAH з ПДВ
94 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 135 024,00
UAH з ПДВ
135 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:05
Довідка ДФС 29.11-08.12 с QR кодом.pdf
28 листопада 2019 12:39
Довідка МВС 11.11.pdf
28 листопада 2019 12:39
Довідка ДФС 22.11-01.12 с QR кодом.pdf
23 листопада 2019 09:37
Електронний підпис
23 листопада 2019 09:37
Проект договору.pdf
23 листопада 2019 09:37
аналогічний договір 2.pdf
23 листопада 2019 09:37
відомості про учасника.pdf
23 листопада 2019 09:36
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:31
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:31
тех. паспорт СПЛАВ.pdf
15 листопада 2019 12:30
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:40
захист довкіля.pdf
14 листопада 2019 16:40
лист гарантія санкції.pdf
14 листопада 2019 16:40
лист гарантія ст. 17.pdf
14 листопада 2019 16:40
лист-відгук 2.pdf
14 листопада 2019 16:40
лист-відгук 1.pdf
14 листопада 2019 16:40
аналогічний договір 2.pdf
14 листопада 2019 16:40
аналогічний договір 1.pdf
14 листопада 2019 16:40
відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 16:40
неліцензування.pdf
14 листопада 2019 16:40
Проект договору.pdf
14 листопада 2019 16:40
технічні вимоги.pdf
14 листопада 2019 16:40
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 94 464,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
94 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 14:57
договір №208 від 11.12.2019.pdf укладений
11 грудня 2019 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 94 464,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 744,00 UAH)