Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000127-b fa42ef7390004f07bb4b22bd64f30543
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кондратюк

+380997069170 kondratuk1985@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Наталія Кондратюк
+380997069170
kondratuk1985@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Cервер управління інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у Кіровоградській області (Сервер управління Hikvision IS-VSE2326X-BBA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, В.Чміленка. 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата за фактично отриманий товар протягом 15 банківських днів відповідно до видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 09:32
Оголошення сервер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 11:18
Дата відповіді: 13 листопада 2019 10:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Аналоги не розглядаються. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". (вимога стосується понадпорогових закупівель).
При цьому, ураховуючи технічні характеристики вже встановленої в ГУНП в Кіровоградській області сloud-платформи Hikvision DS-A72024R-CVS визначено технічні характеристики конкретного обладнання, яке буде закуповуватись, для подальшої його інтеграції з вже існуючою цифровою системою відеонагляду. Однією з ключових вимог для системи управління є забезпечення можливості централізованого збереження, перегляду в режимі віддаленого доступу та копіювання, для чого необхідна інтеграція на програмно-апаратному рівні всіх підсистем, що входять до єдиної комплексної системи технічних засобів ГУНП в Кіровоградській області та Національної поліції України.
Таким чином, закупівля обладнання відеоспостереження, зазначеного в тендерній документації, а не аналогічного за характеристиками, дозволить користувачам системи використовувати єдиний інтерфейс з управління інформаційними ресурсами і відображення інформації та сприятиме підвищенню ефективності оперативно-розшукових заходів. У складі програмного забезпечення системи управління повинен міститися криптографічний модуль, що являє собою набір спільних бібліотек програмного забезпечення, які реалізують протокол транспортного рівня (TLS) v1.0, v1.1 та v1.2, а також криптографічні алгоритми загального призначення. Зазначені модулі повинні мати позитивний експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України або сертифікат відповідності України або сертифікат міжнародного зразка або сертифікат європейського зразка або сертифікат США, Канади.
До участі допускаються фізичні особи, у т.ч. фізичні особи підприємці, або юридичні особи, які подали через електронну систему закупівель пропозицію для участі в оголошеній закупівлі. Пропозиція учасника розглядатиметься в цілому, не залежно від того чи є учасник платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 12:17
6 технічні.pdf
15 листопада 2019 12:17
5 тендерна_сервер.pdf
15 листопада 2019 12:17
0 відомості.pdf
15 листопада 2019 12:17
3 працівники.pdf
15 листопада 2019 12:17
СТАТУТ з описом НОВ ИА_17.10.pdf
15 листопада 2019 12:17
скан копія_витяг_23.10.pdf
15 листопада 2019 12:17
Протокол зборів 3 _директор.pdf
15 листопада 2019 12:17
скан копія виписка_26.04.pdf
15 листопада 2019 12:17
скан_копія_витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2019 12:17
скан исо_Аналітик_ укр.pdf
15 листопада 2019 12:17
Наказ директор Сохан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 09:51

Документи

20 листопада 2019 09:51
Електронний підпис
20 листопада 2019 09:50
Сканировать40001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 09:51
Електронний підпис
20 листопада 2019 09:50
Сканировать40001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:55
471-19.PDF укладений
02 грудня 2019 15:53