Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000109-a 8899067dce3a438980c23ec632a39c5d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кучма Наталія Олександрівна

340445354039 kdctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26188308
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1
Контактна особа: Кучма Наталія Олександрівна
340445354039
kdctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3462 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, Закревського,81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 12 листопада 2019 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! До участі у закупівлі допускається еквівалент товару, що зазначається Замовником в оголошенні про проведення закупівлі, за умови надання учасником належного документу (висновку), складений уповноваженим органом, який підтверджує, що заявлений учасником товар за своїми технічними і якісними характеристиками є повним еквівалентом товару, описаним замовником в оголошенні про проведення закупівлі. Участь у закупівлі можуть приймати будь-які суб’єкти, що здійснюють підприємницьку діяльність в установленому законом порядку. Оцінка пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівлі автоматично.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 63 052,32
UAH з ПДВ
63 052,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2019 21:53
Електронний підпис
17 листопада 2019 21:52
Лист про неліцензування.pdf
17 листопада 2019 21:52
ЕКО5218_Технічне завдання.pdf
17 листопада 2019 21:52
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 63 052,32
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
63 052,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ (канц.товари) 11-2019.pdf укладений
21 листопада 2019 16:01