Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (обрізування під природний вигляд, видалення дерев, розкряжування повалених дерев, корчування пнів, знесення самосійних дерев, збір, навантаження та перевезення гілля (без обрізки омолодження, розкряжування та видалення дерев)))
Planting and maintenance services of green areas (retention of restricted green spaces located in the city(natural pruning, tree removal, decapitation of fallen trees, tree stumps, demolition of self-sowing trees, collection, loading and transportation of branches (without trimming rejuvenation, deforestation and removal of trees)))
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-11-10-000027-a a3d7f62d833c46adaf4e10816b826947
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 листопада 2019 22:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:37
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 10 листопада 2019 22:05
Enquiries until: 01 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (обрізування під природний вигляд, видалення дерев, розкряжування повалених дерев, корчування пнів, знесення самосійних дерев, збір, навантаження та перевезення гілля (без обрізки омолодження, розкряжування та видалення дерев)))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Planting and maintenance services of green areas (retention of restricted green spaces located in the city(natural pruning, tree removal, decapitation of fallen trees, tree stumps, demolition of self-sowing trees, collection, loading and transportation of branches (without trimming rejuvenation, deforestation and removal of trees)))
CPV: 77310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2019 22:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2019 22:23
Додаток 5.doc
10 листопада 2019 22:23
Додаток 4.doc
10 листопада 2019 22:23
Додаток 3.doc
10 листопада 2019 22:23
Додаток 2.doc
10 листопада 2019 22:23
Додаток 1.doc
10 листопада 2019 22:23
ТД озеленення обмеженого користування _ гарантія 50тис._сума_5 000 000грн..doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2019
UA-2019-11-10-000027-aa3d7f62d833c46adaf4e10816b826947
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ФОП "МЄДВЄДЄВА АЛЬОНА ЄВГЕНІЇВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 00:03
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:22
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:22
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:20
Підписаний_G1119-9198-GL_tender.pdf
09 грудня 2019 21:20
Підписаний_dovidka_1.pdf
09 грудня 2019 21:20
Договір ФОП Мєдвєдєва.pdf

Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 09:36
Електронний підпис
10 грудня 2019 09:36
Електронний підпис
10 грудня 2019 09:36
Підписаний_Лицензия.pdf
10 грудня 2019 09:36
Підписаний_G1119-9200-GL_tender.pdf
10 грудня 2019 09:36
Кваліфікація В.pdf
10 грудня 2019 09:36
Договір В.pdf
10 грудня 2019 09:36
Відповідність В.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЄДВЄДЄВА АЛЬОНА ЄВГЕНІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МЄДВЄДЄВА АЛЬОНА ЄВГЕНІЇВНА" 4 948 428,68
UAH з ПДВ
4 948 428,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ" 5 000 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 00:03
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:22
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:22
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:20
Підписаний_G1119-9198-GL_tender.pdf
09 грудня 2019 21:20
Підписаний_dovidka_1.pdf
09 грудня 2019 21:20
Договір ФОП Мєдвєдєва.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 09:36
Електронний підпис
10 грудня 2019 09:36
Електронний підпис
10 грудня 2019 09:36
Підписаний_Лицензия.pdf
10 грудня 2019 09:36
Підписаний_G1119-9200-GL_tender.pdf
10 грудня 2019 09:36
Кваліфікація В.pdf
10 грудня 2019 09:36
Договір В.pdf
10 грудня 2019 09:36
Відповідність В.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЄДВЄДЄВА АЛЬОНА ЄВГЕНІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МЄДВЄДЄВА АЛЬОНА ЄВГЕНІЇВНА"
#3157800807
Переможець 4 948 428,68
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МЄДВЄДЄВА АЛЬОНА ЄВГЕНІЇВНА"
#3157800807
4 948 428,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:37
SCAN0065.PDF укладений
02 квітня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:05
SCAN0008.PDF зміни до договору
16 січня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 20:45
SCAN0066.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 20:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 20:40
SCAN0065.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 20:37
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 08:58
д.у.3 дог.05-20.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 08:56
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 13:08
SCAN0058.PDF зміни до договору
09 липня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 15:29
SCAN0101.PDF зміни до договору
27 березня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:44
дог._05-20 від 10.01.2020.PDF укладений
11 січня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №05-20 від 10.01.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 779 530 грн. 97 коп. (один мільйон сімсот сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот тридцять гривень 97 коп.), (без ПДВ)».Обсяг закупівлі після внесення змін засишається не змінним
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Виконавця. Обсяг закупівлі не змінюється
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.3.1. та п.2 Додатку 1 в новій редакції. Грошове зобов'язання в межах встановлених кошторисних призначень становить 1921146.26 грн. Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додатки до договору в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису)
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 5 від 29.12.2020р., до Договору №05-20 від 10.01.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі №05-20 від 10.01.2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору №05-20 від 10.01.2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 384 211 грн. 68 коп. (триста вісімдесят чотири тисячі двісті одинадцять гривень 68 коп.), без ПДВ. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 921 146,26
UAH