Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (омолодження дерев з використанням автокрану, обрізування дерев))»
Planting and maintenance services of green areas (retention of green spaces of restricted use located in the city (rejuvenation of trees using a crane, pruning of trees))
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-11-10-000026-a 36592f6ea18f4527b04fa4ed02d1ecae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 листопада 2019 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:59
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 10 листопада 2019 21:20
Enquiries until: 01 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (омолодження дерев з використанням автокрану, обрізування дерев))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Planting and maintenance services of green areas (retention of green spaces of restricted use located in the city (rejuvenation of trees using a crane, pruning of trees))
CPV: 77310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2019 22:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2019 21:28
Додаток 1.doc
10 листопада 2019 21:28
Додаток 2.doc
10 листопада 2019 21:28
Додаток 3.doc
10 листопада 2019 21:28
Додаток 4.doc
10 листопада 2019 21:28
Додаток 5.doc
10 листопада 2019 21:28
ТД озеленення обмеженого користування _ гарантія 50тис._сума_5 000 000грн..doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2019
UA-2019-11-10-000026-a36592f6ea18f4527b04fa4ed02d1ecae
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕКО.БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 23:52
Електронний підпис
25 грудня 2019 23:48
Документи переможця.pdf
09 грудня 2019 21:52
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:52
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:48
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 21:48
Загальна частина.pdf

Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:40
Підписаний_Лицензия.pdf
10 грудня 2019 10:40
Підписаний_G1119-9199-GL_tender.pdf
10 грудня 2019 10:40
Кваліфікація.pdf
10 грудня 2019 10:40
Договір.pdf
10 грудня 2019 10:40
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО.БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО.БУД" 4 958 325,94
UAH з ПДВ
4 958 325,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ" 5 000 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 23:52
Електронний підпис
25 грудня 2019 23:48
Документи переможця.pdf
09 грудня 2019 21:52
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:52
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:48
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 21:48
Загальна частина.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:40
Підписаний_Лицензия.pdf
10 грудня 2019 10:40
Підписаний_G1119-9199-GL_tender.pdf
10 грудня 2019 10:40
Кваліфікація.pdf
10 грудня 2019 10:40
Договір.pdf
10 грудня 2019 10:40
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО.БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО.БУД"
#43116120
Переможець 4 958 325,94
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО.БУД"
#43116120
4 958 325,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 17:07
Договір 04-20 виконано.doc укладений
01 квітня 2021 17:06
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 20:54
SCAN0064.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 20:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 20:50
SCAN0063.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 20:49
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 08:53
д.у.4 дог.04-20.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 08:52
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:59
SCAN0275.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 17:01
SCAN0148.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 12:57
SCAN0059.PDF зміни до договору
09 липня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:51
дог._04-20 від 10.01.2020.PDF укладений
11 січня 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Виконавця. Обсяг закупівлі не змінюється
Номер договору про закупівлю: 04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 300 285 грн. 39 коп. (один мільйон триста тисяч двісті вісімдесят п’ять гривень 39 коп.), (без ПДВ.)». Обсяг закупівлі не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 300 512 грн. 61 коп. (один мільйон триста тисяч п’ятсот дванадцять гривень 61 коп.), (без ПДВ.)» 2. Ця додаткова угода набуває чинності з дня її підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін. Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.3.1. та п.2 Додатку 1 в новій редакції. Грошове зобов'язання в межах встановлених кошторисних призначень становить 1 420 727.11 грн. Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додатки до договору в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису)
Номер договору про закупівлю: 04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 4 від 29.12.2020р., до Договору № 04-20 від 10.01.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 04-20 від 10.01.2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 04-20 від 10.01.2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 284 137 грн. 48 коп. (двісті вісімдесят чотири тисячі сто тридцять сім гривень 48 коп.), без ПДВ. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 04-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 420 727,11
UAH