Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплект для обладнання ресурсної кімнати ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-11-09-000038-b fcb0644bf0114c17bd8fc388fcf72726
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 12:01
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


1 комплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплект для обладнання ресурсної кімнати ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, б.53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 09:22
Дата відповіді: 11 листопада 2019 14:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На Ваше запитання пояснюємо наступне: 1) З метою дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" усі учасники закупівлі в своїх цінових пропозиціях мають запропонувати товар (Інтерактивна дошка SMART SBM680V (або еквівалент) , Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом InFocus IN134ST (або еквівалент),Ноутбук HP 250 G7 (або еквівалент ) ,Багатофункціональний струйний пристрій Epson L3150 (або еквівалент ), Принтер 3D XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (або еквівалент), які відповідають технічним характеристикам , щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника; 2) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та шляхом застосування електронного аукціону.У разі здійснення закупівлі товарів, , для яких існує постійно діючий ринок, основним критерієм є ціна;Таким чином , переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною . Чекаємо на Вашу участь!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-09-000038-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 12 листопада 2019 09:11
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам
Доброго дня!
На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 просимо включити вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивні дошки у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 17:53
Шановний постачальнику! Дякуємо за Ваше звернення та пропозиції.

Звертаємо вашу увагу, що закупівля проводиться відповідно до Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
• планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
• здійснює вибір процедури закупівлі;
• проводить процедури закупівель;
• забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
• забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
• забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
• здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до п.5 Наказу Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України28 липня 2016 р. за № 1050/29180 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми».
«Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам» не входить до переліку обов’язкових документів, які повинні мати засоби навчання та навчальне обладнання на момент поставки.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 112 258,80
UAH з ПДВ
112 258,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 126 000,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 15:05
Декларація.rar
16 листопада 2019 11:09
Статут .pdf
16 листопада 2019 11:09
Витяг з ЄДРПОУ .pdf
16 листопада 2019 11:09
Паспорт і ІНН Дьяченко.pdf
16 листопада 2019 11:09
Проект договору.pdf
16 листопада 2019 11:09
Технічні характеристики.pdf
16 листопада 2019 11:09
Протокол загальних зборів.pdf
16 листопада 2019 11:09
Гарантійний лист.pdf
16 листопада 2019 11:09
Наказ про призначення .pdf
16 листопада 2019 11:09
Довідка про підприємство.pdf
16 листопада 2019 11:09
Комерційна пропозиція .pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 15:43
32.КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 листопада 2019 15:43
31.ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
18 листопада 2019 15:43
30.СЕРТИФІКАТИ SVEN.pdf
18 листопада 2019 15:43
29.СЕРТИФІКАТИ НОУТБУК.pdf
18 листопада 2019 15:43
28.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР INFOCUS.pdf
18 листопада 2019 15:43
25.СЕРТИФІКАТ MICROSOFT.pdf
18 листопада 2019 15:43
24.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 листопада 2019 15:43
20.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
18 листопада 2019 15:43
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
18 листопада 2019 15:43
15.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
18 листопада 2019 15:43
13.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
18 листопада 2019 15:43
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
18 листопада 2019 15:43
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
18 листопада 2019 15:43
6.НАКАЗ.pdf
18 листопада 2019 15:43
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
18 листопада 2019 15:43
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 112 258,80
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 12:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
112 258,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:14
Договір інтерактивний комплект.pdf укладений
03 грудня 2019 08:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 112 258,80
UAH (в тому числі ПДВ 18 709,80 UAH)