Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича , 89, в с.Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території»
Очікувана вартість
6 469 300,00 UAH
UA-2019-11-09-000001-c e2792d2822504264ba5b9d87c52a1cf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Удут Марія Петрівна

+380963810141 mp.udut@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Боржавська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04351050
Місцезнаходження: 90310, Україна , Закарпатська обл., село Боржавське, вул. Вл. Івана Маргітича,56
Контактна особа: Удут Марія Петрівна
+380963810141
mp.udut@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2019 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:49
Очікувана вартість: 6 469 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 346,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича , 89, в с.Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90310, Україна, Закарпатська область, село Боржавське, вул.Вл.івана Маргітича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2019 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2019 08:52
технічне завдання.docx
09 листопада 2019 08:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-09-000001-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 грудня 2019 19:51
Вимога
1) Замовником вимагалось надати договір, він наданий, згідно договору замовник ПП "Ялик" а Підрядник Буд Пром Лайн, всі умови виконані.
2) Щодо неналежної якості сканування)))))))))
Подивіться як виглядає ваш протокол про відхилення))))
Мабуть остання сторінка на всі протоколи підходить?)
Гадаю що Орган оскарження пояснить вам де замовник и підрядник та що таке малювати протоколи))))
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2019 09:50
Відповідно до положення про тендерний комітет Боржавської сільської ради формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету. Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів.
Договір №01/09-018 укладений між ПП «Ялик» (Замовник у особі Довгаля Валентина Олександровича) і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" (Підрядник у особі Трищева Вадима Ігоровича) по об’єкту «Амбулаторія первинної медичної допомоги с.Фурси Білоцерківського району Київської області по вул. Першотравневій ,1-А в с.Фурси Білоцерківського району Київської області.Нове будівництво» і підтвердження факту виконання робіт за договором копії довідок КБ-3, акти КБ-2в у яких Підрядник – В.О. Довгаль і Генпідрядник - В.І.Трищев. Відсутній – Замовник.
Номер вимоги: UA-2019-11-09-000001-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78", Код ЄДРПОУ:01037092
Дата подання: 11 грудня 2019 17:08
Вимога про скасування незаконного рішення
Від 11.12.2019 № 498

Замовник: Боржавська сільська рада
Код ЄДРПОУ:04351050
90310, Україна, Закарпатська обл., село Боржавське, вул. Вл. Івана Маргітича,56
Тел.: +380963810141
Електронна пошта: mp.udut@gmail.com

Скаржник: Виноградівська пересувна механізована
колона № 78
Код ЄДРПОУ: 01037092
90300, Україна, Закарпатська обл., Виноградівський р-н, вул..І.Франка,106
Тел.: +380501450580
Електронна пошта: pmk78@ukr.net

Закупівля: UA-2019-11-09-000001-c

Предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича , 89, в с. Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території»

ВИМОГА
про скасування незаконного рішення
за процедурою: UA-2019-11-09-000001-c
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Боржавською сільською радою Виноградівського району Закарпатської області було проведено закупівлю: UA-2019-11-09-000001-c за предметом – «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича, 89, в с. Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території», відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 (Чотири) учасники:
1. ТОВ «Буд Пром Лайн»;
2. ТОВ «АРДАНБУД»;
3. ТОВ «Фортуна-Іршава»;
4. ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона № 78».
За результатами розгляду тендерних пропозицій (Протокол № 8 від 05 грудня 2019 року) Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «АРДАНБУД». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає Тендерній документації «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича, 89, в с. Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території» оприлюдненій Замовником.
Замовником - Боржавською сільською радою Виноградівського району Закарпатської області порушено вимоги ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможцем закупівлі ТОВ «АРДАНБУД» з огляду на таке.
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено наступне:



Як, видно вище, учасники закупівлі для підтвердження відповідності Кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, зобов’язані у складі своєї тендерної пропозиції надати:
- «копія аналогічного договору (без додатків) за яким учасником виконувались роботи з будівництва або реконструкції будівель. Для підтвердження факту виконання робіт за договором надати копії наступних документів: довідок КБ-3, акти КБ-2в».

Дослідивши документи Учасника ТОВ «АРДАНБУД», що були завантажені ним до системи ПРОЗОРО за посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-09-000001-c, зокрема файлу «Відповідність ст.16.pdf.», було встановлено, що ним для підтвердження відповідності Кваліфікаційним критеріям подано
Договір № 01/2019 від 20 серпня 2019 року по об’єкту будівництва: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Арданово, Іршавського району» загальною вартістю 5 549 000,0 грн. (П’ять мільйонів п’ятсот сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок). Однак, будівельні роботи за даним об’єктом не виконані, об’єкт не побудований та не зданий Замовнику.
ТОВ «АРДАНБУД» надав копії актів-приймання передачі форми КБ-2В та Довідки КБ-3 на суму 1 185 000.00 грн. (Один мільйон сто вісімдесят п’ять тисяч гривень), при загальній вартості договору - 5 549 000,0 грн. (П’ять мільйонів п’ятсот сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок). що доводить, що Договір № 01/2019 від 20.08.2019 року по об’єкту будівництва: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Арданово, Іршавського району» вартістю 5 549 000,0 грн. – не виконаний !
З огляду на вищенаведене, Учасник ТОВ «АРДАНБУД» не володіє досвідом виконання аналогічного договору та не відповідає Кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації Замовника.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника у зв’язку із невідповідністю Кваліфікаційним критеріям та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає Кваліфікаційним критеріям встановленим у Тендерній документації суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, - ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона № 78»,

просить:

1. Розглянути цю Вимогу та надати відповідь.
2. Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-11-09-000001-c за предметом – «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича, 89, в с. Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території», учасника ТОВ «АРДАНБУД» (ЄДРПОУ 42775427).
3. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.


Голова правління
ПрАТ «Виноградівська ПМК 78» Вайда Й.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 18:08
Ваша вимога про скасування незаконного рішення Боржавського тендерного комітету щодо закупівлі: UA-2019-11-09-000001-c, а саме :
предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича , 89, в с. Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території»
буде розглянуто та вас додатково повідомлено.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-09-000001-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 15 грудня 2019 23:46
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 18.12.2019 № 18815 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 20:30

Документи подані скаржником

15 грудня 2019 23:46
Платіжне Доручення 285.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 6 094 978,52
UAH з ПДВ
5 480 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРДАНБУД" 6 098 480,19
UAH з ПДВ
5 498 905,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фортуна-Іршава 6 425 000,00
UAH з ПДВ
5 762 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" 6 113 750,00
UAH з ПДВ
6 081 403,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 07:25
Електронний підпис
25 листопада 2019 07:23
Інші документи.rar
25 листопада 2019 07:23
працівники.rar
25 листопада 2019 07:23
Техніка,Офіс,Склад.rar
25 листопада 2019 07:23
кошторис.rar
25 листопада 2019 07:23
Дозволи.rar
25 листопада 2019 07:23
Кошторисник.rar
25 листопада 2019 07:23
Техпаспорти.rar
25 листопада 2019 07:22
Довідка працівники.pdf
25 листопада 2019 07:22
Технічне завд_дод_3.pdf
25 листопада 2019 07:22
Довідка МТБ.pdf
25 листопада 2019 07:22
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 07:22
Позитивний відгук.pdf
25 листопада 2019 07:22
Довідки по статті 17 Закону.pdf
25 листопада 2019 07:22
Згода про обробку_Додаток 6.pdf
25 листопада 2019 07:22
Довідка про чисті активи.pdf
25 листопада 2019 07:22
Довідка кеп.pdf
25 листопада 2019 07:22
Відомість обсягів робіт.pdf
25 листопада 2019 07:22
Довід про довкілля.pdf
25 листопада 2019 07:22
Довід про аналогіч договір.pdf
25 листопада 2019 07:22
Гарант лист_додаток 5.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 22:54
Електронний підпис
09 грудня 2019 22:51
Довідка ДФС.pdf
09 грудня 2019 22:44
Довідка ДФС.jpg
09 грудня 2019 22:44
Довідка_19336319360070404187.pdf.p7s
09 грудня 2019 22:44
Довідка_19336319360070404187 (1).pdf
09 грудня 2019 22:44
Довідка.zip
09 грудня 2019 22:44
Зміст.PDF
22 листопада 2019 20:45
Електронний підпис
22 листопада 2019 20:43
UA-2019-1109-000001.zip
22 листопада 2019 20:43
UA-2019-11-09-000001-c.rar
22 листопада 2019 20:43
UA-2019-11-09-000001.rar
22 листопада 2019 20:43
Довідка.zip
22 листопада 2019 20:43
Установчі документи.pdf
22 листопада 2019 20:43
Розрахунок.pdf
22 листопада 2019 20:43
Відповідність ст.16.pdf
22 листопада 2019 20:43
Відомості обсягів.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 20:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 19:55
Договірна ціна.PDF
22 листопада 2019 19:55
Тендерна пропозиція.PDF
22 листопада 2019 19:55
Додаток 5. Гарантійний лист.PDF
22 листопада 2019 19:55
Перелік документів.PDF

Публічні документи

20 листопада 2019 10:49
Електронний підпис
20 листопада 2019 10:46
11.1. Копія Довідки з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2019 10:46
07.1 Копія коду Статуту.pdf
20 листопада 2019 10:46
07. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ "АРДАНБУД"

ТОВ Фортуна-Іршава

ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 5 480 500,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:21
ТОВ "АРДАНБУД"
#42775427
Переможець 5 498 905,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРДАНБУД"
#42775427
5 498 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 20:34
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:32
договір.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 20:57
договір.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 20:52
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 18:48
Графік.pdf зміни до договору
13 березня 2020 18:01
договір.pdf зміни до договору
13 березня 2020 18:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:32
Графік.pdf укладений
24 грудня 2019 10:25
Договір.pdf укладений
24 грудня 2019 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягів робіт та уточнення юридичних адрес та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковий договір
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору № 23 від 24 грудня 2019 року до 31 грудня 2020 року, або до повного його виконання
Номер договору про закупівлю: 23
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 496 472,00
UAH