Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (персональний комп’ютер, ноутбук)
Очікувана вартість
2 220 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003459-b 34ad7154d70243489580f5b9f0f34415
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Вікторович Єрошкін

+380685224595 osvita.buchgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142342
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39
Контактна особа: Сергій Вікторович Єрошкін
+380685224595
osvita.buchgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:32
Очікувана вартість: 2 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штука
персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
96 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару співфінансування на умовах: державний бюджет 70%, місцевий бюджет 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:53
ТД ПК,ноут зі змінами.docx
15 листопада 2019 15:53
Перелік змін.pdf
08 листопада 2019 21:43
ТД ПК,ноут.docx
15 листопада 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 21:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:53
ТД ПК,ноут зі змінами.docx
15 листопада 2019 15:53
Перелік змін.pdf
08 листопада 2019 21:43
ТД ПК,ноут.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 09:23
Дата відповіді: 12 листопада 2019 13:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Так, допускаємо. 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Дана вимога є у складі тендерної документації. 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?- Так, ФОПи допускаються до участі в закупівлі незалежно чи є вони платниками ПДВ чи ні. Ціну вказану у пропозиції учасників, з ПДВ або без ПДВ розглядаємо як остаточну.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 11 листопада 2019 15:10
Дата відповіді: 12 листопада 2019 17:51
Шановний Замовник. Прохання уточнити характеристики Персональний комп'ютер у складі (стр 15-16) в частині 1) - Монитор: розмір діагоналі - не менше ніж 19" Роздільна здатність 1920x1080,5 мс,300 000:1, 200 кд/м2, 160°/170°,VGA 2) - Зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB 2.0; не менше ніж 1 порт USB 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45) не менше ніж 1 порт VGA або DVI, або HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm). Діагональ не менше 21,5 дюйма. Тип екрану: не гірше IPS Технологія підсвітки: LED Роздільна здатність не менше 1920х1080 Яскравість не менше 240 кд/м2 Час відгуку не менше 5 м/с 89 Співвідношення сторін не менше 16:9 Контрастність не менше 700:1 Кут огляду не менше 178/178 Гарантійний строк – не менше 36 місяців. Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника. Монітор потрібен 19 чи 21,5 дюйма? Системний блок і монітор повинні бути продуктом від одного виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановній учасник. Монітор: Діагональ не менше 21,5 дюйма. Тип екрану: не гірше IPS Технологія підсвітки: LED Роздільна здатність не менше 1920х1080 Яскравість не менше 240 кд/м2 Час відгуку не менше 5 м/с 89 Співвідношення сторін не менше 16:9 Контрастність не менше 700:1 Кут огляду не менше 178/178 Гарантійний строк – не менше 36 місяців. Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника. Відповідні уточнення будуть внесені до ТД. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РК Тандем" 2 049 648,00
UAH з ПДВ
2 049 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 2 192 805,00
UAH з ПДВ
2 192 805,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 2 196 000,00
UAH з ПДВ
2 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:56
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:38
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:36
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2019 18:17
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:15
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2019 18:15
Технічна специфікація .pdf
23 листопада 2019 18:15
статут.pdf
23 листопада 2019 18:15
Статут копія.pdf
23 листопада 2019 18:15
сертифікат ISO14001-2015.pdf
23 листопада 2019 18:15
сертифікат ISO 9001 2015 (ISO 9001 2015).pdf
23 листопада 2019 18:15
рішення ориг.pdf
23 листопада 2019 18:15
Решення засновників копія .pdf
23 листопада 2019 18:15
Протокол копія.pdf
23 листопада 2019 18:15
протокол (ориг.).pdf
23 листопада 2019 18:15
Проект договору .pdf
23 листопада 2019 18:15
Паспорт копія .pdf
23 листопада 2019 18:15
нотбуки сертифікати .pdf
23 листопада 2019 18:15
Копія ІНН.pdf
23 листопада 2019 18:15
Інші сертифікати СБ .pdf
23 листопада 2019 18:15
Договір оренди копія .pdf
23 листопада 2019 18:15
Довідка про учасника .pdf
23 листопада 2019 18:15
Довідка про повноваження .pdf
23 листопада 2019 18:15
довідка про несудимість.pdf
23 листопада 2019 18:15
Довідка про вартість.pdf
23 листопада 2019 18:15
витяг (ориг).pdf
23 листопада 2019 18:15
Висновок СЕС ноутбуки .pdf
23 листопада 2019 18:15
Аналогічні договори.pdf
23 листопада 2019 18:15
Аналогічний договір копія .pdf
23 листопада 2019 18:15
Авторізаційний лист Microsoft.pdf
23 листопада 2019 18:15
DC-Link авторизация Microsoft.pdf
23 листопада 2019 18:15
11_Письмо РК ТАНДЕМ_1573800104.PDF

Публічні документи

20 листопада 2019 15:33
Паспорт код.pdf
20 листопада 2019 15:33
Опис документів.pdf
20 листопада 2019 15:33
Кваліфікація.pdf
20 листопада 2019 15:33
Довідки до пропозиції.pdf
20 листопада 2019 15:33
Витяг ЄДР.pdf
20 листопада 2019 15:33
Витяг Єдиний податок.pdf
20 листопада 2019 15:33
Виписка ЄДР.pdf
20 листопада 2019 15:33
Аналогічний договір 2.pdf
20 листопада 2019 15:33
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РК Тандем"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РК Тандем"
#37065990
Переможець 2 049 648,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 19:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 19:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РК Тандем"
#37065990
2 049 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 18:21
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 18:10
Договір 115 від 10.12.2019 року.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:03
договір 115 від 10.12.2019р.pdf укладений
10 грудня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлена технічна помилка у п.1.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 049 648,00
UAH (в тому числі ПДВ 341 608,00 UAH)